Kaupan kandidaatin arvosanat (digitaalinen markkinointi)
Fanshawe College
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
London, Kanada
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu, Kampuksella
Kesto
4 vuotta
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
CAD 31 145 *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* 8 579,65 dollaria: kokonaismaksu kansainvälisille opiskelijoille lukukaudelta. Todelliset kustannukset kaudelle 2020/21 ovat vielä selvittämättä
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Ansaitse nelivuotinen kandidaatin tutkinto digitaalisesta markkinoinnista
Fanshawen nelivuotinen Honors Bachelor of Commerce (Digital Marketing) -tutkinto-ohjelma tarjoaa sinulle tietoa liiketoiminnan keskeisistä perusteista, mukaan lukien liiketoimintastrategia, johtaminen, henkilöstöresurssit, kirjanpito ja johtaminen. Saat myös huippuluokan koulutusta digitaalisen markkinoinnin erikoiskursseilla, mukaan lukien brändinhallinta ja mediaintegraatio, analytiikka, strateginen verkkosivustojen hallinta ja hakukonemarkkinointi.
Galleria
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Yhteistyömahdollisuudet
Honors Bachelor of Commerce (Digital Marketing) -ohjelma tarjoaa yhteistyökoulutuskomponentin, joka tarjoaa opiskelijoille mahdollisuuden saada arvokasta ensikäden työkokemusta valitsemallaan alalla. Tässä on joitain osuuskuntatöitä, jotka ovat käynnistäneet joidenkin Honors Bachelor of Commerce (Digital Marketing) -opiskelijoiden uran ennen kuin edes valmistuvat!
Digitaalisen markkinoinnin avustaja - auttaa yrityksen online-läsnäolon markkinoinnissa ja esittelyssä.
Markkinointikoordinaattori - tukee kaikkia myynninedistämistoimia toteuttamalla markkinointisuunnitelmassa yksilöityjä taktiikoita.
Markkinointi- jatapahtumakumppani - on kriittinen rooli yrityksen ohjelmien ja tapahtumien vaikutuksen ja kattavuuden kasvattamisessa samalla kun koordinoidaan organisaation sosiaalisen vastuun ohjelman ympärillä olevia toimia.
Lisätietoja osuuskunnasta saat tutustumalla osuuskuntasivustoomme tai ottamalla yhteyttä osuuskuntatoimistoon.
Kursseja
Ydinkurssit
Ydinkurssit
Suorita kaikki seuraavat pakolliset (perus) kurssit:
Peruskurssien kumulatiivinen GPA on vähintään 2.5
(Opiskelijoiden, jotka suorittavat BMK-tason 4 ja siirtyvät BDM-ohjelman tasolle 5, on myös suoritettava COMM-7021, LIBS-7001, MGMT-7008, MGMT-7011, ACCT-7014, LAWS-7002, MGMT-7007 ja yleissivistävän valinnaiset kurssit ohjelman aiemmilta tasoilta)
(Opiskelijoiden, jotka suorittavat BAM-tason 6 ja tulevat BDM-ohjelman tasolle 7, on myös suoritettava COMM-7021, LIBS-7001, MGMT-7008, MGMT-7011, MGMT-7016, FINA-7006, MGMT-7007, LAWS-7002, ACCT-7014 ja 2 yleissivistävää valinnaista kurssia ohjelman aiemmilta tasoilta)
Ryhmä 1
Taso 1
- MATH-7007 ---- Matematiikka päätöksentekoon
- ACCT-7002 ---- Kirjanpito 1-Intro
- COMP-7012 ---- tietokonesovellukset yrityksille
- MGMT-7006 ---- Johtamisen perusteet
- COMM-7018 ---- ammatillinen viestintä monimuotoisessa maailmassa
Ryhmä 2
Taso 2
Seuraavien pakollisten kurssien lisäksi katso alla oleva ei-ydintason 2 vaatimus
- MKTG-7001 ---- Markkinointi 1
- ECON-7005 ---- Mikrotaloustiede
- MGMT-7008 ---- toiminnan hallinta
- MGMT-7007 ---- henkilöstöhallinto
Ryhmä 3
Taso 3
Seuraavien pakollisten kurssien lisäksi katso alla oleva ei-ydintason 3 vaatimus
- ECON-7006 ---- Makrotalous
- ACCT-7004 ---- johdon kirjanpito
- MGMT-7009 ---- Organisaatiokäyttäytymisen periaatteet
Ryhmä 4
Taso 4
Seuraavien pakollisten kurssien lisäksi katso alla oleva ei-ydintason 4 vaatimus
- LAIT-7002 ---- Yritysoikeus
- MKTG-7002 ---- Markkinointi 2
- SYST-7001 ---- Yritystietojärjestelmät
- METH-7022 ---- Tilastot yrityksille
Ryhmä 5
Taso 5
Seuraavien pakollisten kurssien lisäksi katso alla oleva ei-ydintason 5 vaatimus
- FINA-7006 ---- Taloushallinto
- METH-7024 ---- soveltavat tutkimusmenetelmät
- MKTG-7003 ---- strateginen verkkosivustojen hallinta
- MKTG-7004 ---- Brändinhallinta ja median integrointi
Ryhmä 6
Taso 6
- MKTG-7005 ---- hakukoneiden markkinointi
- MKTG-7006 ---- Asiakaskäyttäytyminen
- MKTG-7007 ---- digitaalinen markkinointi
- MGMT-7016 ---- Ohjelmien ja projektien hallinta
- MGMT-7011 ---- Johtajat ja johtajuus
- COOP-1021 ---- Osuuskunta Educ. Työllisyyden valmistelu
Ryhmä 7
Taso 7
Seuraavien pakollisten kurssien lisäksi katso alla oleva ei-ydintason 7 vaatimus
- MKTG-7011 ---- edistyneet aiheet digitaalisessa markkinoinnissa
- MKTG-7008 ---- Markkinointi & Mittarit & Analyysi
- MKTG-7009 ---- Asiakassuhteiden hallinta
Ryhmä 8
Taso 7 - Lisävaatimus.
Ota ENTP-7001 tai INNV-7001
- ENTP-7001 ---- Yrittäjyys
- INNV-7001 ---- innovaatiosovellukset
Ryhmä 9
Taso 8
Seuraavien pakollisten kurssien lisäksi katso alla oleva ei-ydintason 8 vaatimus
- MKTG-7012 ---- Markkinoinnin ja johtamisen nykyiset suuntaukset
- MGMT-7024 ---- Globaali strategia ja verkkokauppa
- MGMT-7039 ---- Capstone-projekti
- MGMT-7041 ---- strateginen johtaminen
- DEVL-7001 ---- urakehitys
Ryhmä 10
Osuuskunnan vaatimus
Opiskelijoiden on suoritettava 1 yhteistyötyöjakso
- COOP-BDM1W ---- BDM1 Co-op -työkausi
Muut kuin ydinkurssit
Suorita kaikki seuraavat pakolliset (muut kuin ydinkurssit):
Muiden kuin ydinkurssien kumulatiivinen GPA on vähintään 2.0
Ryhmä 1
Taso 2
- COMM-7021 ---- Argumentointi ja suostuttelu
Ryhmä 2
Taso 3
- LIBS-7001 ---- etiikka globaalissa kontekstissa
- MGMT-7042 ---- laskennallinen ajattelu
Ryhmä 3
Yleissivistävä koulutus - valinnaiset aineet -
Ota 3 yleissivistävän koulutuksen valinnaista opintopistettä johdantotasolla yhdestä seuraavista aiheista - humanistiset tieteet (HUMA), yhteiskuntatieteet (SOSC), matematiikka (MATH), luonnontieteet (PHYS) - Normaalisti tasolla 2
Ryhmä 4
Ota 6 yleissivistävän koulutuksen valinnaista opintopistettä ylemmällä tasolla (ei johdanto) - yleensä tasoilla 7 ja 8
Ryhmä 5
Suorita 9 yleissivistävän koulutuksen valinnaista opintopistettä joko johdanto- tai yläasteella - yleensä tasoilla 3, 4 ja 5
Ohjelman residenssi
Opiskelijoiden on suoritettava vähintään 34 opintopistettä tässä ohjelmassa Fanshawe College täyttääkseen ohjelman asuinpaikkavaatimuksen ja valmistuakseen tästä ohjelmasta
Ohjelman tulos
Valmistunut on luotettavasti osoittanut kykynsä:
- Tunnista liiketoiminnan toiminnalliset alueet (esim. johtaminen, markkinointi, henkilöstöhallinto, kirjanpito) ja tunnista, miten kukin alue edistää organisaation onnistunutta toimintaa
- Tunnista ja arvioi organisaation suorituskykyä keräämällä ja tulkitsemalla tietoja sekä valmistelemalla ja analysoimalla raportteja ja muita raportteja
- Tunnista ja tutki toisiinsa liittyviä (sisäisiä ja ulkoisia) tekijöitä, jotka vaikuttavat organisaatiokulttuuriin ja työntekijöiden käyttäytymiseen ja suorituskykyyn
- Määrittele ja arvioi organisaation liiketoimintaympäristö ja tavoitteet markkinointialoitteiden suunnittelemiseksi markkinoinnin perusperiaatteiden perusteella
- Suunnittele, toteuta ja arvioi projekteja ja ohjelmia projektisuunnittelun periaatteiden ja työkalujen avulla
- Tunnista ja noudata oikeudellisia, eettisiä, taloudellisia, sosiaalisia ja ammatillisia puitteita, joissa yksilö ja organisaatio toimivat
- Analysoi ja arvioi sektoreiden, organisaatiorakenteiden ja kokojen roolia sekä toiminnallisten alueiden keskinäistä riippuvuutta organisaation tavoitteita tukevien strategioiden kehittämisessä ja toteuttamisessa
- Kehitä kattava liiketoimintasuunnitelma, joka perustuu asiaankuuluvaan tutkimukseen, joka yhdistää liiketoimintaperiaatteet, parhaat käytännöt ja ympäristönäkökohdat
- Käytä sosiaalista älykkyyttä rakentaaksesi ja vaaliaksesi molempia osapuolia hyödyttäviä suhteita sisäisiin ja ulkoisiin sidosryhmiin tarpeen mukaan osallistavassa, monipuolisessa ja globalisoituneessa yrityskulttuurissa
- Tutki, analysoi ja arvioi kriittisesti laadullisia ja määrällisiä tietoja sopivista lähteistä strategisten ja operatiivisten päätösten tueksi
- Arvioi ja kuvaile olemassa olevien ja uusien teknologioiden ja hyödyntämisjärjestelmien [jotka keräävät, järjestävät, analysoivat ja välittävät tietoja] tarkoitusta organisaation tavoitteiden saavuttamisen tukemiseksi
- Arvioi ja toteuta riskienhallintastrategioita ja -prosesseja, jotka tukevat yksilöiden ja organisaatioiden suorituskykyä ja menestystä
- Aseta tavoitteita ja hyväksy strategioita elinikäiseen oppimiseen ja henkilökohtaiseen ammatilliseen kehitykseen, joka edistää valuuttaa ja innovaatioita uusien suuntausten ja teknologioiden kanssa
- Tutki ja analysoi asiakkaiden käyttäytymistä ja hallitse asiakassuhteita kehittääksesi ja ottaaksesi käyttöön tehokkaita markkinointistrategioita, taktiikoita ja viestintää
- Luo, mukauta ja arvioi brändäysstrategioita, jotka välittävät organisaation arvot ja maksimoivat brändipääoman
- Suunnittele, kehitä ja ylläpidä turvallista, kiinnostavaa ja saavutettavaa verkkosivustoa sisällönhallintajärjestelmän ja hakukoneoptimointitekniikoiden avulla
- Kehitä ja toteuta hakukonemarkkinointisuunnitelma organisaatiolle verkkonäkyvyyden hyödyntämiseksi bränditietoisuuden lisäämiseksi ja tulojen tuottamisen tukemiseksi
- Kehitä ja toteuta digitaalisen markkinoinnin aloitteita organisaatiolle, mukaan lukien brändin mukainen kehitetty ja käyttäjien luoma sisältö tuotteen tai palvelun mainostamiseksi
- Valitse ja arvioi asiaankuuluvat mittarit digitaalisen markkinoinnin strategioiden ja taktiikoiden suorituskyvyn ja tehokkuuden mittaamiseksi
- Kehitä, arvioi, toteuta ja optimoi markkinointistrategioita, jotka ovat yhdenmukaisia organisaation tavoitteiden kanssa taloudellisen suorituskyvyn parantamiseksi
- Tutki ja analysoi uusia markkinointitrendejä, työkaluja ja tekniikoita ja käytä niitä asiakkaiden sitoutumisen ja markkinoinnin suorituskyvyn optimointiin
Uramahdollisuudet
Fanshawen Honors Bachelor of Commerce (Digital Marketing) -ohjelmasta valmistuneet ovat valmiita auttamaan organisaatioita hyödyntämään online- ja offline-strategisia ja taktisia mahdollisuuksia asiakkaiden sitouttamiseen ja liikesuhteiden kehittämiseen. Yhdistämällä liiketoiminnan ydinosaamisen ja soveltavan oppimisen mahdollisuudet valmistuneet valmistautuvat aloittamaan uransa ja etsimään mahdollisuuksia edetä markkinoinnin ammattilaisina.
Valmistuneet voivat halutessaan harjoittaa monenlaisia yrittäjyyttä tai uraa:
- Digitaalinen markkinointi
- Yleinen markkinointi
- suoramarkkinointi
- Viestinnän
- Tuotteen markkinointi
- Markkinointistrategia
- Asiakkuuden hoitaminen
- Markkinatutkimus ja -analyysi
- Hakukonemarkkinointi/optimointi
- Markkinointi ja verkkoanalytiikka
- Markkinointikonsultointi
- yrittäjyys
Tässä on joitain esimerkkejä uramahdollisuuksista Fanshawe's Honors Bachelor of Commerce (Digital Marketing) -ohjelmasta valmistuneille:
Digitaalisen markkinoinnin asiantuntija
Ole kriittisessä roolissa asiakkaiden sitoutumisen lisäämisessä ja uuden ja palaavan asiakaskokemuksen optimoinnissa.
Digitaalisen sisällön koordinaattori
Keskity graafiseen suunnitteluun, digitaalisen sisällön strategiaan, sosiaalisen median hallintaan ja myynnin tukeen.
Kasvumarkkinointipäällikkö
Kehitä luovan markkinoinnin ja datan analysoinnin taitojasi tässä erittäin vaikuttavassa roolissa.
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.