Kauppatieteiden kandidaatti
University Of Debrecen
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Debrecen, Unkari
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* vuodessa
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Akateeminen tiedekunta: Taloustieteet
Tutkinto: Taiteiden kandidaatti (BA)
Pätevyys: Kauppias ja markkinointi
Kesto: 7 lukukautta
Saatavat hyvitykset: Kandidaatin tutkinto vaatii 180 30 opintopisteen (ETC) suorittamisen.
Ohjelman tarkoitus: Ohjelman tavoitteena on valmistaa kaupan ja markkinoinnin osaajia ja taitoja omaavia taloustieteen ja liiketoiminnan asiantuntijoita, jotka kykenevät hankkimaan ja markkinoimaan erilaisia tuotteita ja palveluita sekä järjestämään ja johtamaan pienten ja keskisuurten yritysten kaupallista toimintaa.
Pääsyvaatimukset: - lukion todistus - englannin kielen taito (TOEFL 513 / IELTS 5.5 / suullinen tentti) - pääsykoe matematiikassa ja englannissa (kirjallinen ja suullinen)
Luento, seminaari: 40% Harjoittelu: 60%
Pääaineisiin kuuluvat yleensä: Talouden perusteet, Matematiikka, Markkinoinnin perusteet, Kansainvälinen taloudellinen kirjanpito, Viestintä, Liiketoiminnan siviilioikeus, EU-opinnot, Filosofia, Sosiologia, Yritystieteet, mikrotalous, Liiketoiminnan perusteet, Rahoitus, Liiketoiminnan kieli, Tilastot, Kaupallinen hyödyke Kuvaus, johtaminen, makrotalous, arvonluontiprosessien hallinta, liikekieli, tilastot, yritysrahoitus, markkinoinnin johtaminen, ympäristötieteet, kansainvälinen talous, julkisoikeudellinen yritys, yrityssuunnittelu, markkinointitutkimus, markkinointiviestintä, ulkomaankaupan tekniikat, yrityksen resurssisuunnittelu Järjestelmät, kauppatiede, organisaation käyttäytyminen, tuote- ja tuotemerkkien hallinta, markkinoinnin hinnoittelu, palveluiden markkinointi, markkinointikanavien suunnittelu ja analyysi, kansainvälinen markkinointi, mainonnan ja mainonnan suunnittelu, voittoa tavoittelematon ja pk-markkinointi, liiketalouskäytäntö
Harjoittelu, harjoittelu: Opiskelijoiden tulee suorittaa lukukauden harjoittelu monikansallisessa tai paikallisessa yrityksessä tai voittoa tavoittelemattomassa organisaatiossa.
Uranäkymät: Tutkinnon suorittaneet voivat jatkaa monenlaisissa aihekohtaisissa uraissa mainonnassa, suhdetoiminnassa tai tili-, tuotemerkki-, markkinointi- tai myyntijohtamisessa. Ohjelma tarjoaa 18 opiskelijalle tarvittavaa taustatietoa jatkaakseen toisen (MA) ja myöhemmin kolmannen (tohtorintutkinnon) vaihetta.
Maksut: Hakemusmaksu 150 USD, sisäänpääsymaksu 350 USD
Opetusmaksu: 6 000 USD / vuosi