Liiketalouden kandidaatti: Strateginen markkinointi
Anglo-American University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Prague, Tšekki
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 10 500 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2024
* EU:n ulkopuolisille | 9000 euroa vuodessa
Johdanto
Liiketalouden BA: Strateginen markkinointi on kaksinkertaisesti akkreditoitu ohjelma. Saat sekä amerikkalaisen että eurooppalaisen BA-tutkinnon yhdestä hinnasta. Strategisen markkinoinnin keskittymisen tavoitteena on opettaa opiskelijoille strategista markkinointianalyysiä ja markkinoinnin suunnittelua.
Liiketalouden BA: Strateginen markkinointi on kaksinkertaisesti akkreditoitu ohjelma. Saat sekä amerikkalaisen että eurooppalaisen BA-tutkinnon yhdestä hinnasta. Ohjelman toimittaa kansainvälinen tiedekunta, jolla on huippuosaaminen ja kokemus liike-elämässä. Sitoudumme henkilökohtaiseen koulutusmalliin: keväällä 2020 markkinoinnissa keskimääräinen luokkakoko yritysopinnoissa oli 18 opiskelijaa!
Strategisen markkinoinnin keskittymä keskittyy henkilöstöjohtamiseen painottaen erityisesti johtamista sekä tiimi- että yksilötasolla. Opiskelija oppii myös projektinhallinnan ja tehokkaan viestinnän taitoja sekä hankkii tietoa organisaatioteoriasta ja soveltavasta psykologiasta. Opiskelijakunnan ja opetushenkilöstön monikulttuurisuuden vuoksi erityistä huomiota kiinnitetään johtamiseen ja johtamiseen monikansallisten yritysten monikulttuurisessa ympäristössä.
Tämän keskittymän valmistuneista tulee paitsi johtavien yritysten ammattitaitoisia johtajia myös kykenevä johtamaan omia tiimejään yrittäjinä.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Liiketalous: Strateginen markkinointi on 3 vuoden opinto-ohjelma. Valmistuttuaan opiskelijoiden on kerättävä 90 Yhdysvaltain opintopistettä (180 op) suorittamalla 30 kurssia.
Yleisen koulutuksen moduuli
- Koostumus I
- Koostumus II
- Tietojärjestelmät
- Taloudellisen ajattelun intro
- Johdanto lakiin
Yksi kurssi seuraavista:
- Johdatus politiikkaan (politiikka I)
- Johdanto psykologiaan
- Sosiologian esittely
Yksi kurssi seuraavista:
- Maailman historia I
- Maailman historia II
- Euroopan historia I
- Euroopan historia II
- Tutkimus länsimaisesta taiteesta
Päämoduuli
- Liiketoiminnan matematiikka I
- Johdatus johtamiseen
- Johdatus markkinointiin
- Yritystilastot
- Rahoitustilinpito
- Edistyneet viestintä- ja esitystaidot globaaleille johtajille
- Yritysrahoitus
- Strateginen suunnittelu
Tämän lisäksi opiskelijoiden on suoritettava opinnäytetyöseminaari, työharjoittelu ja opinnäytetyön moduuli.
Pitoisuusmoduuli
- Liiketoiminnan matematiikka II
- Hinnoittelustrategiat
- Markkinointitutkimus
- Yritystietojärjestelmät
- Määrällinen päätöksenteko
- Strategisen markkinoinnin analyysi ja suunnittelu
Ja yksi seuraavista: Tuotemerkin hallinta / Johdatus ekonometriaan / Kansainvälinen markkinointi / Suoramarkkinointi / Myynnin hallinta / Ostajan käyttäytyminen.
Huomaa: keskittymä voidaan avata, jos vähintään 12 opiskelijaa ilmoittautuu.
valittavien
Opiskelijat voivat valita viisi kurssia minkä tahansa AAU: n koulun tarjoamasta kurssiluettelosta.
Saatuaan kaikki vaaditut ja valittavat kurssit opiskelijat suorittavat opintonsa suorittamalla tutkinnon: valtion moduuli, joka kattaa päämoduulin, valtion tentti, joka kattaa keskittymismoduulin, opinnäytetyön puolustaminen.
Uramahdollisuudet
AAU:sta valmistuneet viihtyvät monikansallisissa ympäristöissä ja pystyvät kommunikoimaan ammattimaisesti englanniksi kansainväliselle yleisölle. Tästä koulutusohjelmasta valmistuneena olet hyvin varusteltu jatkaa opintojasi tai tehdä globaalia uraa muun muassa:
- Markkinointianalyytikko
- Data analyytikko
- Liiketoiminnan analyytikko
- Markkinatutkija (johtaja / johtaja)
- Markkinointistrategiapäällikkö
- Kampanjanhallinta
- PR-tilin päällikkö / johtaja
- Myynninedistämistilin pääjohtaja
- Mainostilin johtaja / johtaja
- Mainostilin suunnittelija
- UX [käyttökokemus] suunnittelija
- Verkkosisällön johtaja / johtaja
- Lyijy generaattori
- Markkinointiassistentti / johtaja / johtaja (kotimainen / kansainvälinen / globaali)