Luonnontieteiden kandidaatti pelin ohjelmoinnissa
LaSalle College Vancouver
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Vancouver, Kanada
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* - Kotiopiskelijat; 77940 CAD - ulkomaiset opiskelijat
Johdanto
Pelitiede
Bachelor of Science in Game -ohjelmoinnissa valmistellaan opiskelijoita jännittävään, palkitsevaan ja kysyntään uraansa alalla, jossa teknologia ja luovuus leikkaavat. Tuo elämääsi mielenkiintoisia tarinoita, mielenkiintoisia merkkejä ja ainutlaatuisia strategioita ohjelmalla, joka yhdistää taidetta, tietojenkäsittelyä ja ohjelmistoja. Tutki ja toimi samankaltaisilla mainoksilla, jotta voit suunnitella ja kehittää seuraavan sukupolven videopelejä kokonaisvaltaisella lähestymistavalla, joka sisältää alan uusimpia laitteita ja poikkeuksellista opetusta alan johtajille. Valmistaudu pelaamaan elämäsi työtä.
Ohjelman tavoitteet
Ohjelman tavoitteena on antaa opiskelijoille seuraavat:
- Vahva teoreettinen ja käytännön tietämys pelin ohjelmoinnista.
- Käytännön oppimiskeskeinen oppimisympäristö, joka tukee ja parantaa opiskelijoiden ammatillista ja akateemista kehitystä suunnittelijoina.
- Kohdistettu valmistelu ja koulutus, jossa etsitään työelämän ja työn edistämisen mahdollisuuksia ohjelmakentässä valmistumisen jälkeen.
- Pääsy asianmukaisesti valtuutettuun tiedekuntaan, jolla on laaja kokemus teollisuudesta.
Yleiskatsaus
Tämä ohjelma koostuu 180 opintopistettä yli 11 neljänneksestä.
Kurssiluettelo
- Väriteoria
- Digitaalinen kuvantaminen
- Preproduction ja Project Management
- Tuotantoryhmä I
- Tuotantoryhmä II
- Jälkituotanto
- Perus 3D-käsitteet
- Pelien historia
- Pelisuunnittelu I
- Tason suunnittelu I
- Johdatus tietokonejärjestelmiin
- Ohjelmistokehitys ja testaus
- Menettelyohjelmointi CI: ssä
- Objektiorientoitu ohjelmointi CI: ssä
- UML ja tekninen dokumentaatio
- Menettelyohjelmointi C II: ssa
- Objektiivinen ohjelmointi C II: ssa
- Algoritmit ja tietomallit I
- 2D-pelien ohjelmointi
- Pelityökalut ja putkilinjat
- 3D-grafiikka ja sovellukset
- 3D-grafiikan ohjelmointi
- Algoritmit ja tietomallit II
- Fysiikan laskenta
- Liikkeen, valon ja äänen fysiikka
- Matematiikka ja fysiikka pelejä varten
- Tietokannan ohjelmointi
- Reaaliaikainen GPU-ohjelmointi
- Verkko-ohjelmointi
- Tekoäly
- Pelimoottoreiden ohjelmointi
- Animaatio peleihin
- Audio for Games
- Pelin ohjelmointi
- Portfolio I
- Vanhempi tutkimus
- Vanhempi projekti
- Rinnakkaisuus ja rinnakkaisohjelmointi
- Ohjelmointityöpaja
- Senior Portfolio
työllisyys
Valmistuttuaan pelin ohjelmointiohjelman tutkinnon suorittaneilla on ollut mahdollisuus hankkia koulutus, ohjelmointitieto ja ammattitaito haastatteluun pelin kehitysstudioissa, web-kehitysyrityksissä, vakavissa peliyrityksissä (koulutukseen suunnitellut pelit), sosiaalinen verkostoituminen yrityksiä ja yleisiä ohjelmatietoja.
Uramahdollisuudet
Valmistuneet ovat työskennelleet pelaamisen, web-kehitystyön ja elokuvateollisuuden parhaisiin nimiin, kuten Electronic Artsiin, Next Level -peleihin, Backbone Entertainmentiin, Relic Entertainmentiin, SkyBox Labsiin, ACRONYM Digitaliin, Klei Entertainmentiin, Bandai Namcoon, Hotheadiin Pelit ja Emerald City Games. Opiskelijat jättävät ohjelman vaikuttavalla valikoimalla työtään ja pääsevät LCI: n koulutusverkostoon, joka koostuu 23 korkeakoulusta eri puolilla maailmaa.
valtakirjojen
poikamies
Tätä tutkintoa tarjotaan edistyneen koulutuksen ministeriön, ammattitaidon ministerin kirjallisella suostumuksella
Yksityiskohdat
- Valmistelee opiskelijat työskentelemään pelaamiseen, elokuvaan ja televisioon
- Alan asiantuntijoiden harjoittama käytännön koulutus
- Rakenna portfolio esitykseen
- Innovatiivinen opetus nykyaikaisessa ympäristössä
- Ohjelmassa on 180 opintopistettä yli 11 neljänneksestä
- Valmistuneet opiskelijat saavat kandidaatin tutkinnon
Opiskelijoiden, jotka ovat valmiita kokeilemaan itseään koulutusohjelmassa, tulee aloittaa Visual and Game -ohjelman koulutusohjelmasta. Käyttämällä teollisuusohjattuja ohjelmointityökaluja ja alan sisäpiiriläisten innovatiivisia ohjeita opiskelijat kehittävät tekniikkaansa luovassa ja innostavassa oppimisympäristössä. Opiskelijoita ympäröi luovasti ohjattuja ikäryhmiä, kun he rakentavat työnsä salkun. He valmistelevat kollektiivisesti palkitsevaa uraa.
Valmistuneet oppivat
- Sovelletaan säätiön tason suunnittelukurssien käsitteitä: pelisuunnittelun periaatteet ja terminologia, tutkimus, kriittinen analyysi, prototyyppien suunnittelu, pelijärjestelmien suunnittelu, tasonsuunnittelu, käyttöliittymäsuunnittelu, liiketoimintavaatimusten suunnittelu sekä skripti ja taide.
- Tekninen tuntemus skripteista, suunnittelutyökaluista ja ohjelmistoista alan nykyisten standardien mukaisesti.
- Pelin suunnittelun kaikkien näkökohtien käytännön ymmärtäminen ja soveltaminen.
- Ammattimaisuus laadukkaiden pelisuunnitteluprojektien käsitteellistämisen, suunnittelun, toteuttamisen ja toimittamisen kautta.
- Voit työskennellä tiimipohjaisten pelikehitysprojektien ja markkinasäästöisen pelin tekemiseen.
Kuka tulisi hakea
Opiskelijat suoraan lukiosta tai kypsät opiskelijat, jotka ovat valmiita vaihtamaan uraa tai rakentamaan niitä.
- Mainokset, joissa painopiste on ohjelmoinnissa, matematiikassa, fysiikassa ja suunnittelussa
- Kiinnostunut videopeleistä, teknologiasta
- Haluaa oppia uusia ohjelmointia ja suunnittelua koskevia taitoja
- Tietokoneen taju ja erilaiset ohjelmat
- Ne, jotka arvostavat luovien pyrkimysten yhdistämistä käytännön sovelluksiin jännittävään uraan
Ihanteelliset opiskelijat
Kuka tulisi hakea
Opiskelijat suoraan lukiosta tai kypsät opiskelijat, jotka ovat valmiita vaihtamaan uraa tai rakentamaan niitä.
- Mainoksia, joissa keskitytään voimakkaasti ohjelmointiin, matematiikkaan, fysiikkaan ja muotoiluun
- Kiinnostunut videopeleistä, teknologiasta
- Haluaa oppia uusia ohjelmointia ja suunnittelua koskevia taitoja
- Tietokoneen taju ja erilaiset ohjelmat
- Ne, jotka arvostavat luovien pyrkimysten yhdistämistä käytännön sovelluksiin jännittävään uraan
Opetussuunnitelma
Yleiskatsaus
Tämä ohjelma koostuu 180 opintopistettä yli 11 neljänneksestä.
Kurssiluettelo
- Väriteoria
- Digitaalinen kuvantaminen
- Preproduction ja Project Management
- Tuotantoryhmä I
- Tuotantoryhmä II
- Jälkituotanto
- Perus 3D-käsitteet
- Pelien historia
- Pelisuunnittelu I
- Tason suunnittelu I
- Johdatus tietokonejärjestelmiin
- Ohjelmistokehitys ja testaus
- Menettelyohjelmointi CI: ssä
- Objektiorientoitu ohjelmointi CI: ssä
- UML ja tekninen dokumentaatio
- Menettelyohjelmointi C II: ssa
- Objektiivinen ohjelmointi C II: ssa
- Algoritmit ja tietomallit I
- 2D-pelien ohjelmointi
- Pelityökalut ja putkilinjat
- 3D-grafiikka ja sovellukset
- 3D-grafiikan ohjelmointi
- Algoritmit ja tietomallit II
- Fysiikan laskenta
- Liikkeen, valon ja äänen fysiikka
- Matematiikka ja fysiikka pelejä varten
- Tietokannan ohjelmointi
- Reaaliaikainen GPU-ohjelmointi
- Verkko-ohjelmointi
- Tekoäly
- Pelimoottoreiden ohjelmointi
- Animaatio peleihin
- Audio for Games
- Pelin ohjelmointi
- Portfolio I
- Vanhempi tutkimus
- Vanhempi projekti
- Rinnakkaisuus ja rinnakkaisohjelmointi
- Ohjelmointityöpaja
- Senior Portfolio
valtakirjojen
poikamies
Tämä tutkinto tarjotaan korkeakoulutuksen, taitojen ja koulutuksen ministerin kirjallisella suostumuksella. Tämä ohjelma ei vaadi yksityisten koulutuslaitosten sivuliikkeen (PTIB) rekisterinpitäjän hyväksyntää. ”
Yksityiskohdat
- Valmistaa opiskelijoita työskentelemään peleissä, elokuvissa ja televisiossa
- Alan asiantuntijoiden harjoittama käytännön koulutus
- Rakenna portfolio esitykseen
- Innovatiivinen opetus nykyaikaisessa ympäristössä
- Ohjelma koostuu 180 opintopisteestä 11 vuosineljänneksen aikana
- Valmistuneet opiskelijat saavat kandidaatin tutkinnon
Opiskelijoiden, jotka ovat valmiita kokeilemaan itseään koulutusohjelmassa, tulee aloittaa Visual and Game -ohjelman koulutusohjelmasta. Käyttämällä teollisuusohjattuja ohjelmointityökaluja ja alan sisäpiiriläisten innovatiivisia ohjeita opiskelijat kehittävät tekniikkaansa luovassa ja innostavassa oppimisympäristössä. Opiskelijoita ympäröi luovasti ohjattuja ikäryhmiä, kun he rakentavat työnsä salkun. He valmistelevat kollektiivisesti palkitsevaa uraa.
Valmistuneet oppivat
- Sovelletaan säätiön tason suunnittelukurssien käsitteitä: pelisuunnittelun periaatteet ja terminologia, tutkimus, kriittinen analyysi, prototyyppien suunnittelu, pelijärjestelmien suunnittelu, tasonsuunnittelu, käyttöliittymäsuunnittelu, liiketoimintavaatimusten suunnittelu sekä skripti ja taide.
- Tekninen tuntemus skripteista, suunnittelutyökaluista ja ohjelmistoista alan nykyisten standardien mukaisesti.
- Pelin suunnittelun kaikkien näkökohtien käytännön ymmärtäminen ja soveltaminen.
- Ammattimaisuus laadukkaiden pelisuunnitteluprojektien käsitteellistämisen, suunnittelun, toteuttamisen ja toimittamisen kautta.
- Voit työskennellä tiimipohjaisten pelikehitysprojektien ja markkinasäästöisen pelin tekemiseen.
Ohjelman tulos
Ohjelman tavoitteet
Ohjelman tavoitteena on antaa opiskelijoille seuraavat:
- Vahva teoreettinen ja käytännön tietämys pelin ohjelmoinnista.
- Käytännöllinen, oppimiskeskeinen koulutusympäristö, joka tukee ja parantaa opiskelijoiden ammatillista ja akateemista kehitystä suunnittelijoina.
- Kohdistettu valmistelu ja koulutus, jossa etsitään työelämän ja työn edistämisen mahdollisuuksia ohjelmakentässä valmistumisen jälkeen.
- Pääsy asianmukaisesti valtuutettuun tiedekuntaan, jolla on laaja kokemus teollisuudesta.
Uramahdollisuudet
työllisyys
Valmistuttuaan Game Programming -ohjelman valmistuneilla on ollut mahdollisuus hankkia koulutus, ohjelmointitiedot ja ammattitaidot haastateltavaksi lähtötason tehtäviin pelikehitysstudioissa, verkkokehitysyrityksissä, vakavissa peliyrityksissä (koulutukseen suunnitellut pelit), sosiaalisessa mediassa verkkoyhtiöt ja yleiset ohjelmointitiedot.
Uramahdollisuudet
Valmistuneet ovat työskennelleet pelaamisen, web-kehitystyön ja elokuvateollisuuden parhaisiin nimiin, kuten Electronic Artsiin, Next Level -peleihin, Backbone Entertainmentiin, Relic Entertainmentiin, SkyBox Labsiin, ACRONYM Digitaliin, Klei Entertainmentiin, Bandai Namcoon, Hotheadiin Pelit ja Emerald City Games. Opiskelijat jättävät ohjelman vaikuttavalla valikoimalla työtään ja pääsevät LCI: n koulutusverkostoon, joka koostuu 23 korkeakoulusta eri puolilla maailmaa.