Luova mediatuotannon kandidaatti

Yleistä

Ohjelman kuvaus

Tervetuloa luovan median tuotantoon.

Olemme äskettäin esittäneet neljä uutta ohjelmaa Pathways , joiden tarkoituksena on keskittää kokemuksesi tietyille alan standardeille.

  • Elokuva
  • animaatio
  • Pelien kehittäminen
  • Luovat teknologiat
  • tuottavat

Valitsemalla Pathway on vapaaehtoista, ja voit aina määrittää oman määrin kaikki CMP kursseja.

Yliopistona ohjelma sisältää kriittisiä ja kontekstuaalisia tutkimuksia - kun opetamme taiteelliselle ja tekniselle, teemme niin, jotta pystyt toimittamaan tarinasi. Visio.

Etsimme opiskelijoita, jotka voivat osallistua sisältöön, jotka ovat avoimia kokeilulle ja kehittävät uusia luovuuden ja ilmaisun muotoja.

Etelä-Tyynenmeren elokuva- ja teknologiapääkaupungina Wellington on tunnettu luovien ja teknologiayritysten yhteistyöverkostosta. Se on ihanteellinen paikka aloittaa urasi ja rakentaa mainettasi, oppia maailman parhaista.

Luovan median teollisuus on kuitenkin luonnostaan kansainvälinen - työ voi viedä sinut ympäri maailmaa. Otamme vastaan uuden globaalin teollisuuden. Luovan taiteen korkeakoulu on NASAD hyväksytty olennaisesti vastaavaksi.

Katsokaamme nyt Pathways itse.

Elokuva ja televisio

Elokuva- ja televisiotoiminnassa Pathway opiskelijat oppivat laajan valikoiman ammatillisia tekniikoita laadukkaan videokuvan tuottamiseksi elokuva- ja televisiotoiminnalle, esivalmistelusta jälkituotantoon. Opiskelija oppii luovia tekniikoita käyttämällä käytännön kokemusta alan standardeista ja kehittyvistä digitaalitekniikoista, mukaan lukien huippuluokan ammattikäyttöön tarkoitetut kamerat ja linssit, äänilaitteet, kehittyneet valaistuslaitteet ja muokkausohjelmistot.

Animaatio ja VFX

Animaatiossa ja Visual Effects Pathway opitaan huippuluokan jälkikäsittelytekniikka käyttäen vakiintuneet ohjelmistot ja opettavat akateemisen henkilöstön joilla on laaja ammatillinen kokemus työskentelevät suurten blockbuster elokuvia. Nykyaikaiset laitteet, kuten huippuluokan digitaaliset videokamerat, vihreät näytöt ja liiketunnistustoiminnot, mahdollistavat opiskelijoiden luovan vision toteuttamisen alkuperäisten opiskelijoiden ohjaamien projektien ja asiakaslähtöisten alushousujen avulla.

Pelin kehittäminen

Game Development Pathway kattaa taiteen omaisuuden luomisen, pelisuunnittelun ja ohjelmoinnin ja tutkii erilaisia luovia ja teknisiä näkökohtia, jotka liittyvät uusien pelikokemusten luomiseen eri digitaalisille alustoille. Opiskelijat kehittävät pelin prototyyppien ja suunnittelun, testauksen ja käyttöönoton taitoja käyttämällä alan standardeja pelimoottoreita ja putkilinjaa ja tutkivat lineaaristen ja epälineaaristen kertomusten merkitystä ja vaikutusta nykyaikaisiin peleihin.

Luovat teknologiat

Creative Technologies Pathway valmentaa nopeasti kehittyvien digitaalisten ja verkkokaupan. Luovien ja teknisten sekä ohjelmistojen ja laitteistojen yhdistäminen kursseihin tutkii prosessit ja käsitteet, jotka ovat välttämättömiä dynaamisen, intuitiivisen ja kiinnostavan vuorovaikutteisen digitaalisen sisällön luomiseksi. Opiskelija oppii luovaa koodausta, laitteistokehitystä, datan visualisointia ja monikäyttöisten web-sovellusten rakentamista huipputeknologian avulla.

Tuotanto ja ohjaaminen

Luovassa johtamisessa kiinnostuneilla Pathway opiskelijat oppivat ammatillisia tekniikoita ja välineitä luovien projektien paimentamiseksi loppuun. Alustavien ajatusten ja äänenvoimakkuuden, henkisen omaisuuden kehittämisen, tuotantoa edeltävän aikataulun ja budjetoinnin, varainhankinnan ja sidosryhmien hallinnoinnin avulla tämän Pathway opiskelijat saavat käytännön kokemusta tästä erittäin kysynnän alalla.

Hyödynnät korkeakoulun laajaa teollisuusyhteyttä ja hyötyvät opiskelusta kaupungissa, joka on tunnustettu maailmanlaajuisesti luovuudestaan ja innovaatioistaan nykyaikaisen median tuotemerkeissä.

Käyttämällä alan standardien mukaisia tuotantolaitoksia vastaat pikkuhousuihin, joissa yhdistyvät luova studioharjoitus, lineaarinen ja epälineaarinen tarinankerronta, ammatillinen käytäntö, tapahtumien tuotanto ja salkun kehittäminen.

Tärkeimmät asiat

  • Kolme vuotta kokopäiväisesti
  • Saatavilla Wellingtonissa
  • Opi palkitut ammattilaiset
  • Ohjelma on saatavilla vain NZ: ssa opiskeleville kansainvälisille opiskelijoille

Tutkintorakenne

Vuoden aikana voit kokeilla monia eri aloja. Kukin johdantokurssi ei ota mitään ennakkotietoa alalla, joten kannustamme sinua kokeilemaan mahdollisimman paljon. Olet ehkä koskaan tehnyt videopeliä, ja kokeilemalla sitä saatat huomata, että se on juuri sitä, mitä rakastat. Ensimmäisenä vuonna on kyse uusien asioiden kokeilemisesta ja teknisen osaamisen perustamisesta monilla aloilla.

Kahdessa vuodessa laajennat taitojasi valitsemassasi Pathway sekä kohdennetuissa teknisissä kursseissa että ryhmätaloudellisissa monitieteisissä kursseissa, joissa voit työskennellä yhdessä muiden tieteenalojen opiskelijoiden kanssa luomaan aidosti rajat ylittäviä projekteja.

Kolmannen vuoden aikana muodostat itsesi valitsemasi monitieteiset ryhmät suurhankkeellesi. Vuosi 3: ssa on myös Pathway spesifisiä edistyneitä kursseja, jotka on suunniteltu sisällön joustaviksi vastaamaan näiden suurhankkeiden erityistarpeita. Nämä teknisen tason kurssit tukevat suurhanketta, jonka avulla voit toteuttaa oman erityisnäkemyksesi valmistumisvaihtoehtoasi.

Sen lisäksi, missä määrin Massey on, hänellä on jatkotutkimuksia, mukaan lukien jatko-opinnot ja 2-vuotiset maisterintutkinnot, jotka kaikki voidaan räätälöidä valitsemallesi erikoistumiselle ja keskipitkälle.

Työpaikat

21. vuosisadalla on kyse koko mediasta ja muutoksista. Pelit, sovellukset, verkko, elokuva, video, animaatio, VFX, ääni - ne ovat nopeaa. Luova mediatuotannon kandidaatti antaa sinulle uuden maailman - alan kokemus, kriittinen pohja ja käytännön taitotiede, tulet lyömään kentällä, kun valmistut ja sinulla on joustavuus työntää rajoja, keksiä uudelleen ja mediasi monta kertaa urasi aikana.

BCMP valmistelee opiskelijoita luomaan luovia mediatuotantotöitä, mukaan lukien: interaktiivinen tuottaja, web-kehittäjä, sovelluskehittäjä, konseptitaiteilija, kuvakäsikirjoittaja, taiteellinen johtaja, animaattori, CG-taiteilija, liiketallennuksen animaattorit, digitaalisten tehosteiden taiteilija, visuaalisten tehosteiden tuottaja, erikoistehosteen tekninen ohjaaja, pelien taiteellinen johtaja, pelien kehittäjä, web- ja mobiilipelien tuottaja, äänituottaja, äänisuunnittelija, äänitekniikan insinööri, kameran käyttäjä, valotekniikka, toimittaja, animatronics-taiteilija, mekanismien valmistaja, mallinnusteknikko, elokuvantekijä, tuottaja, ohjaaja.

Viimeksi päivitetty Maalis 2020

Oppilaitoksesta

For more than 80 years, Massey University has helped shape the lives and communities of people in New Zealand and around the world. Its forward-thinking spirit, research-led teaching, and cutting-edge ... Lue lisää

For more than 80 years, Massey University has helped shape the lives and communities of people in New Zealand and around the world. Its forward-thinking spirit, research-led teaching, and cutting-edge discoveries make Massey New Zealand’s defining university. Näytä vähemmän
Auckland , Palmerston North , kumisaapas + 2 Lisää Vähemmän