Markkinoinnin johtaminen bsc
The Manchester College
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Manchester, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Pyydä tietoja
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Aug 2023
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Mikä Marketing Management BSc kurssi noin?
Kurssi soveltuu opiskelijoille, jotka ovat kiinnostuneita työskentelemään johtavassa roolissa markkinointi ympäristö. Päätavoitteet ovat tietenkin tarjota korostetaan hallinnan markkinoinnin, ja valmistaa opiskelijoita monenlaisia johdon uran sisällä markkinointi ympäristö.
Opiskelijoilla on mahdollisuus suorittaa markkinatutkimuksia, työskennellä ryhmässä hankkeen ja esittää yrityksen liiketoimintasuunnitelma. Loppuun mennessä kurssin opiskelijat ovat kehittäneet analyyttinen ja arvioiva taitoja ja kykyä soveltaa niitä eri liiketoiminnan ja johdon yhteyksissä. Opiskelijat myös kehittänyt tietämystä ja ymmärrystä nykyisen markkinoinnin teorioita ja käytäntöjä, jotka lisäävät niiden tehokkuutta johtajia.
BSc (Hons) Marketing Management toimitetaan pitkälti yhdistetyn luentoja / seminaareja, työpajoja ja opetusohjelma istuntoja. Kurssi toimitetaan kokoaikaisesti yli kolme päivää St Johns Centre.
Kurssi koostuu seuraavista kuusi moduulia, jotka kaikki ovat arvoltaan 20 opintoviikkoa:
Corporate Strategy
Tämä moduuli tarjoaa opiskelijoille kokonaisnäkemys organisaatioiden kautta tutustuen strategia tekniikoita ja prosesseja. Loppuun mennessä moduulin opiskelijoiden olisi voitava soveltaa tietoa ja ymmärrystä strategian erilaisia tosielämän yrityksille.
Integroitu markkinointiviestintä
Tämän moduulin pitäisi auttaa oppilaita ymmärtämään suhdetta ostokäyttäytymistä ja ostajan motivaatioita. Tämän pitäisi mahdollistaa opiskelijoiden ymmärtämään ja arvostamaan päätösten avulla voidaan suunnitella ja kehittää tehokas markkinointiviestinnän strategiaa.
Kuluttajakäyttäytyminen ja Market Research
Tämän moduulin tavoitteena on yhdistää kuluttajakäyttäytyminen ja markkinatutkimus teorioita sovelluksia markkinoinnin kautta kriittisesti arvioiva markkinoiden tutkimusmenetelmät. Opiskelijat voivat myös rakentaa arvostusta roolin markkinoiden tutkimusmenetelmät.
Kansainvälinen markkinointi
Tämä moduuli perustuu analyyttinen, ongelmanratkaisu ja esiintymistaidot käyttämällä tapaustutkimuksen materiaalia. Päätavoitteena Tämän moduulin tavoitteena on kehittää ymmärrystä siitä, miten erilaiset kulttuuriset ympäristöt vaikuttavat tuotemarkkinoilla, ja kuinka erityiset olosuhteet vaikuttavat markkinoinnin politiikan ja hallinnan ulkomainen tai monikansallisessa ympäristössä.
Palvelut ja Suhde Markkinointi
Päätavoitteena Tämän moduulin tavoitteena on tutkia ajankohtaisista asioista, jotka vaikuttavat käytännön markkinoinnin palvelut. Opiskelija kehittää yksityiskohtainen käsitys markkinoinnin prosessi hyväksyi useita julkisen ja yksityisen sektorin organisaatioissa.
Business Simulation
Tämän moduulin tavoitteena on kehittää opiskelijoiden kykyä toteuttaa, tarkistaa ja arvioi liiketoimintastrategiaan ja johtamiseen päätösten puitteissa dynaamisen, kilpailukykyisen markkinaympäristössä. Opiskelijoiden työllistyvyyttä olisi parannettava kokemus reaaliaikaisen liiketoiminnan päätöksentekoa simuloidussa ympäristössä.
On joko kaksi tai kolme arviointeja kaikki moduulit. Arviot on toimitettu yli neljä kestäneen koko vuoden. Erilaisia arviointimenetelmiä käytetään ja esimerkkejä arvioinnit ovat: - Yksilöllinen kertomus - ryhmän esitys - ryhmän projekti - Liiketoimintasuunnitelma - Henkilökohtainen esittely - Kokeet