Myynnin suunnittelu, VM, UX ja verkkokauppa
VIAMODA University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Warsaw, Puola
Kieli (kielet
Kiillottaa
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Pyydä tietoja
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Oct 2023
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Muuttuva maailma, ristiriidassa paikalliset ja globaalit trendit, nopea ja hidas muoti, kokoelmien kaupallistaminen, joka törmää kasvavaan tietoisuuteen liiallisesta kuluttajuudesta, pakottaa brändit ottamaan käyttöön innovatiivisia myyntiratkaisuja. Tuotteiden räätälöinti, mobiiliteknologiat, tilausten toimittaminen samana päivänä, 3D-vaatesimulointitekniikan käyttö, asiakaskannaus (skannerit), virtuaaliset sovitustilat, VR (virtuaalitodellisuus) ja AR (lisätty todellisuus) -tekniikat ovat toimintoja, jotka muuttavat kaavoja ja muotituotteiden myyntikanavat. Vaateteollisuus etsii uutta osaamista, joka keskittyy edistyneiden myyntiprosessien suunnitteluun ja asiakaskokemusten luomiseen eri jakelukanavilla.