Pelin kehittämisen kandidaatti
SAE Institute UAE
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Dubai, Arabiemiirikunnat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
AED 51 975 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* vuodessa. Lukukausimaksut ovat saatavilla joustavina maksuvaihtoehtoina
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Suorita pelikehityksen kandidaatin tutkinto SAE: ssä ja kehitä osaamistasi ohjelmoinnissa tai pelisuunnittelussa. Käytä taitoja ja tietoja tällä jännittävällä alalla muun muassa tasosuunnittelussa, sosiaalisten ja mobiilipelien kehittämisessä, pelimoottoreiden ohjelmoinnissa, pelaamisen ohjelmoinnissa, pelisuunnittelussa, projektinhallinnassa, vakavissa peleissä ja paljon muuta. SAE: n aikana työskentelet alan standardien mukaisten ohjelmistojen ja laitteistojen kanssa ja opit käyttämään alan standardien mukaisia ohjelmointikieliä.
Suoritat erikoistuneita yksiköitä, jotka on suunniteltu opiskelijoille osallistumaan todellisiin projekteihin SAE-asiantuntijoiden ohjauksessa. Tämän ainutlaatuisen opetustyylin avulla voit osoittaa taitosi ja teknisen tietosi yhteistyö- ja luovassa studiopohjaisessa oppimisympäristössä.
Sinun opintosi
Jokainen koulutusohjelma on jaettu erillisiin vaiheisiin, joista jokainen on suunniteltu edistämään erilaisia taitoja.
Vaihe I - Perustavanlaatuisten taitojen kehittäminen
Vaiheessa I suoritat useita perustavia yksiköitä, jotka antavat sinulle välttämättömät tekniset taidot ja tiedot paitsi kurinalaisuutesi kannalta, mutta antavat myös tarvittavat taidot yhteistyöhön muiden luovien median opiskelijoiden ja ammattilaisten kanssa myöhemmissä vaiheissa ohjelmoida.
- Pelikokemuksen komentosarjat ja peliohjelmointi
- Tason suunnittelu ja kehittäminen
- Pelisuunnittelun periaatteet
- Projektinhallinta ja ammatillinen etiketti
- Kriittinen ja luova ajattelu
- Nykyajan alan yleiskuvaus
Vaihe II - Monitieteiset projektit, media- ja kulttuurintutkimus
Vaiheessa II työskentelet simuloiduissa projektiryhmissä, joissa työskentelet laajamittaisten suoritteiden saavuttamiseksi jokaisella kolmanneksella. Vaiheessa II emme vain saa sinut soveltamaan vaiheen I taitojasi syvemmässä kontekstissa, vaan autamme sinua työskentelemään nykyajan luovassa mediassa.
Vaiheessa II näytämme, miten työsi vaikuttaa laajempaan kulttuuri- ja mediakäytäntöön ja on vuorovaikutuksessa sen kanssa. Tämän tiedon avulla voit työskennellä useiden muiden alojen ja taiteilijoiden kanssa ja laajentaa potentiaaliasi globaalilla näyttämöllä.
Tulet suorittamaan lukuisia todellisia projekteja opiskelijoiden kanssa paitsi omassa kurssillasi, mutta kaikissa muissa SAE-tieteenaloissa.
Vaiheessa II sinulle annetaan mahdollisuus työskennellä projektiasiantuntijoina seuraavilla alueilla. Valitsemasi projektityypit ja projektiroolit määräävät, mihin erikoistumisalueeseen kuulut. Vaiheessa II on kaksi studiomoduulia, joiden projektit perustuvat seuraaviin alueisiin;
- Pelien ohjelmointi
SAE Games Programming -tutkinto on tarkasti kohdennettu ohjelma, joka syventää pelin ja pelimoottorin ohjelmointia. Rakennat taitosi olemassa oleviin ohjelmistopaketteihin ja kehyksiin, kuten Unreal Engine ja Unity, käyttämällä niitä rakentaaksesi teknisen taitosi ja kehittäessäsi omia pelityökalujasi, kirjastojasi ja moottoreitasi. Parannat tietämystäsi C ++: sta ja olio-ohjelmoinnista rakentaaksesi monimutkaisia pelejä ja työkaluja.
Työskentelet koko ohjelman ajan kaikkien muiden alojen opiskelijoiden kanssa rikkaan ja laadukkaan työportfolion rakentamiseksi. - Pelien suunnittelu
Pelisuunnittelun erikoisalalla työskentelet erilaisten projektien kanssa ikäisesi ja SAE-ohjaajien kanssa, jotka rakentavat taitosi ja tietosi pelisuunnittelun monipuolisuuteen.
Ohjelman aikana voit harjoittaa kaikkia pelisuunnittelun puolia, kuten tasosuunnittelua, järjestelmäsuunnittelua, talouden suunnittelua, taistelua ja tekoälysuunnittelua, tasapainottamista, pelaajapsykologiaa ja paljon muuta. Mikä parasta, annamme sinulle työkalut, joita tarvitset pystyäksesi muotoilemaan ideoita todellisiin työpeleihin. Tutki myös monimutkaisia taiteellisia ideoita, jotka johtavat alkuperäisiin, henkilökohtaisiin peleihin, jotka ovat taiteellisesti merkityksellisiä sinulle. Työskentele muiden samanhenkisten opiskelijoiden ja kaikkien SAE-alojen henkilöstön kanssa rakentaaksesi valtavan projektisalkun.
Vaihe III
Vaihe III on opintojesi viimeinen osa. Täällä teet valitsemasi tieteidenvälisen projektin viimeiseksi ja kunnianhimoisimmaksi portfolioprojektiksi, jonka teet.
Voit myös viimeistellä opinnot suorittamalla valinnaisen moduulin ja suorittamalla pakollisen harjoittelun.
Siihen mennessä kun valmistut, sinulla on; ammattimainen online-läsnäolo, jonka olet aloittanut rakentamisen ohjelman alussa, laaja valikoima monitieteisiä projekteja, jotka ovat läsnä portfoliossasi, ja syvempi ymmärrys luovien medioiden kentistä ja todellisesta kokemuksesta.
Valmistuttuasi ohjelmointi- tai pelisuunnittelun erikoistumisesta, sinulla on merkittävä kokemus työskentelystä simuloiduissa tuotantoympäristöissä. Olet oppinut alan standardin mukaisen työnkulun ja tuotteen elinkaaren. Sinulla on joukko peliprojekteja, joita käytetään joko oman yrityksen käynnistämiseen tai ammatillisen käytännön kehittämiseen.
Ohjelmoinnin erikoistumisopiskelijoilla on joukko salkkuprojekteja, jotka osoittavat soveltavan tietämyksen C ++: sta pelien ja ohjelmien ohjelmoinnissa. Sinulla on myös todistettu tuntemus pelimoottoreiden työkalujen rakentamisesta kielillä, kuten C #.
Pelisuunnittelun opiskelijat valmistuvat vahvalla teknisellä ymmärryksellä pelinkehitysputkesta ja työkaluista, kuten Unity, UDK, 3D Studio Max ja Maya. Pelisuunnittelun opiskelijoilla on mahdollisuus osallistua monenlaisiin taitoihin, mukaan lukien kuvataide, ääni, tarina tai hahmojen kehittäminen, ja tutkia taiteellisia visioita siitä, mitkä pelit voisivat olla. Suunnittelijat harjoittavat pelien luovaa kehittämistä ja pyrkivät olemaan omaperäisiä, ilmeikkäitä ja innovatiivisia.
pätevyys
Pelin kehittämisen kandidaatti
Oppimiskokemuksesi
SAE on toteuttanut joustavan etäopiskeluvaihtoehdon nykyisille ja tuleville opiskelijoille. SAE: n kehittämä valikoima työkaluja antaa opiskelijoille mahdollisuuden paitsi tehdä yhteistyötä verkossa myös hankkia kokemusta etätyökäytännöistä, joita käytetään laajasti luovilla aloilla.
- Opi edistyneen tason teollisuusstandardien mukainen C ++ - ohjelmointikieli keskittyen pelikehitykseen.
- Käytä teollisuusstandardeja väliohjelmistoja ja kehityspaketteja, kuten Havoc, Direct X, Ogre, OpenGL, UDK, Unity ja paljon muuta.
- Koe alan yhteistyökumppaneiden kanssa suunniteltu kurssi ja kehittää taitoja, joita peliteollisuus haluaa.
- Opi pelaamisen ohjelmointia, pelimoottorien ohjelmointia ja työkalujen kehittämistä - pystyt kehittämään omia moottoreitasi alusta alkaen ja luomaan omia työkalujasi, mukaan lukien maahantuojat / viejät ja kohtausten johtajat.
- Opi suunnittelusta ja teknisistä taidoista, jotta pystyt jäsentämään ja toteuttamaan korkeatasoisia pelejä käsitteitä - nämä ovat avainasemassa olevia ammattilaisominaisuuksia, joita peliteollisuus tarvitsee ja joita usein ei käsitellä muissa HE-pelikursseissa.
- Kehitä korkeatasoisia taitoja pelisuunnittelussa, ohjelmoinnissa, 3D-putkissa, pelipsykologiassa ja toimivissa prototyypeissä - oppi tekemään ideasi todelliseksi.
- Aloita pelaaminen ensimmäisellä kolmanneksella.
- Tee yhteistyötä taiteilijoiden, suunnittelijoiden, verkko- ja mobiilikehittäjien, elokuvantekijöiden, animaattoreiden ja ääniasiantuntijoiden kanssa.
Ura-asetukset
|
|
työnantajat
SAE-pelitutkinnon suorittaneet ovat olleet mukana monissa loistavissa luovan median yrityksissä, kuten:
|
|
Sisäänpääsyvaatimukset
Hakijoiden kaikista hakijaryhmistä, jotka haluavat opiskella kandidaatin tutkintoa, on täytettävä seuraavat pääsyvaatimukset:
- Ole vähintään 18-vuotias (tai täytä 18 vuotta ensimmäisen opintovuoden aikana) tai 17 vuotta ennen ensimmäisen lukukauden alkua.
- Australian vanhemman keskiasteen koulutustodistuksen (SSCE) tai vastaavan suorittaminen; joka on luokka / vuosi 12 Australian opetussuunnitelman mukaan.
- Australian tutkintokehyksen (AQF) mukaisesti myönnetyn tutkintotodistuksen tai korkeamman tutkinnon suorittaminen; tai muu vastaava pätevyys.
- Kokemusperäinen osallistuminen - hakijoille, jotka eivät täytä hakukriteerien 1 tai 2 vaatimuksia. Lue alla oleva osa Kokemusperusteinen pääsy, korkeakoulutuksen Pathway tai ota yhteyttä suoraan SAE-kurssin neuvojaan saadaksesi lisätietoja.
- Vaaditut dokumentit:
- Lukion todistus
- Lukion transkriptio (asteikko on annettava, ellei sitä valmistuta Yhdysvalloissa, IB: ssä, Isossa-Britanniassa tai Intiassa), ellei arvosanoja mainita prosentteina (%)
- Todistus englannin kielen taidosta
SAE tunnustaa alan kokemuksen ja akkreditoitujen laitosten aiemmat tutkimukset.
Lisätietoja SAE: n pääsyvaatimuksista on Opiskelijoiden valinta-, Valinta-, Lykkäys- ja Siirtokäytännöissä.
Englannin kielivaatimukset
Kansainvälisten opiskelijoiden on toimitettava lisätodisteita kielitaidosta ja suoritettava yksi seuraavista:
- Kansainvälinen englannin kielen testausjärjestelmä (IELTS): Yli 6 tai korkeampi korkeakouluopetuksen ja 5,5 tai korkeampi ammatillisen koulutuksen kurssi (vain akateeminen testi hyväksytään), TAI
- Englannin kielen testi vieraana kielenä (TOEFL): Pisteet vähintään 550 (paperipohjainen testi), vähintään 60 pistettä (Internet-pohjainen testi) korkeakouluopintoja varten ja vähimmäispisteet 527 (paperi) -testi) tai 46 (Internet-pohjainen testi) ammatillista koulutusta varten, TAI
- Kansainvälinen toisen kielen taitoluokitus (ISLPR): Kokonaisarvosana 3, TAI
- Pearsonin englannin testi (PTE): akateeminen pisteet 50 (tai korkeampi) korkeakouluopintoja varten ja akateeminen pisteet 42 (tai enemmän) ammatillisen koulutuksen ohjelmassa, TAI
- Yhteinen eurooppalainen kielten viitekehys (CEFR) AB 2.1 tai uudempi.
- Vuoden 12 englannin kielen suorittaminen Australian lukiossa tai vastaavassa yliopistossa tai vastaava vähintään "tyydyttävä" tai vastaava.
- Vastaava taso muista hyväksytyistä lukiokoulutuksen englanninkielisistä opinnoista toimittamalla allekirjoitettu ja leimattu vahvistuskirje lukiosta, jossa todetaan, että englanti on opetuskieli.
- Muita todisteita englannin pätevyydestä voidaan harkita tarkistettavaksi, ja ne hyväksytään SAE Creative Media Institutein harkinnan mukaan. Tämä voi olla joko todistus äidinkielestä tai korkeakoulun allekirjoitettu ja leimattu vahvistuskirje, jossa todetaan, että opetuskielenä oli englanti.
Englannin testituloksia, jotka ovat yli kaksi (2) vuotta vanhoja hakuhetkellä, ei hyväksytä.
Jos todisteita englannin kielen taitosta ei saada, SAE Dubai järjestää yhteistyössä Eton-instituutin kanssa kunkin lukukauden alussa CEFR-testin, johon opiskelijat voivat ilmoittautua