Pelisuunnittelua
Hanze University of Applied Sciences - Groningen, the Netherlands
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Groningen, Alankomaat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* EU / ETA: € 2006 / NON-EU / ETA: € 7.500
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Opiskele Bachelor's in Game Designia Hollannissa
Pidätkö pelien pelaamisesta ja oletko erityisen utelias, mitä se tekee pelityön tekemiseksi, sen ulkoasu, sen mekaniikka, sen sisäinen tekninen järjestelmä ja muut vuorovaikutteiset mediat? Sitten tämä ohjelma voi olla sinulle jotain. Tämä nelivuotinen kansainvälinen mainio Game Design -ohjelmassa osana Viestintä- ja multimediaohjelmasuunnittelua, valmistelee sinut suunnittelutyönä sovelletuissa peleissä ja kehittäjänä gametooleissa. Ohjelman aikana työskentelet määrittelemällä ja edistämällä pelikonsepteja, pelimallin periaatteiden ymmärtämistä sekä koodin kehittämistä pelattavaksi. Kun työskentelet tiimissä, opit kuinka kääntää peli käsite lopulliseksi tuotteeksi ja miten osallistua loppukäyttäjään kehitysvaiheessa. Painottaen tutkimus, innovaatiot, kulttuurienvälisen viestinnän ja yrittäjyys, se on sekä yleis ja erikoislääkärin koulutusohjelma luovan teollisuuden.
Uranäkymät
Tämän ohjelman loppuun saattamisen jälkeen sinulla on taito ja osaaminen, jolla voit työskennellä pelisuunnittelijana tai pelin kehittäjänä (sovellettuna) pelisuunnistelussa tai aloittaa oman yrityksen. Vaihtoehtoisesti on myös mahdollisuus työskennellä multimedia suunnittelija tai multimedia kehittäjä luovan alan.
Ensimmäinen vuosi
Ensimmäisen vuoden aikana esitellään kaikki viestintä- ja multimediaohjelmasuunnittelun pääosat, joissa keskitytään pelisuunnittelun, visuaalisen ja vuorovaikutussuunnitelman, ohjelmoinnin ja käyttäjäkokemuksen perusteisiin. Vuoden alkupuolella keskitytään pelin käsitteellistämiseen ja prototyyppeihin ja sen kehittämiseen (mikä tekee siitä digitaalisen). Ensimmäisen vuoden aikana työskentelet eri tiimeissä ja työtehtävien todellisista tuotteista.
Ensimmäisen vuoden jälkeen
Ensimmäisen vuoden jälkeen erikoistat pelisuunnittelua ja haastavat haetut sovellukset. Sinä myös sukellat pelin kehittämiseen. Opit käyttämään peliohjelmointityökaluja kuten Unity 3D, oppia lisää ohjelmoinnista C # ja käyttää näitä työkaluja rakentaa pelejä Virtual Reality ja Mobile. Game Labissa työskentelet moniammatillisissa joukkueissa todellisissa asiakkaissa tapahtuviin tapauksiin. Sinä hoidat projektisi ja keksit konseptin, kehität sen ja luo lopullisen kiillotetun tuotteen. Sinua ohjataan paikallisilta asiantuntijoilta, joihin osallistuvat loppukäyttäjät tuotteen kehittämisessä.
Toisen vuoden loppuun jättäminen antaa sinulle erinomaisen aseman hakeakseen työharjoittelua tai opiskella ulkomailla, sillä uudet taidot ja tietosi sekä portfolionsi antavat sinut edulliseen asemaan.
Kolmannessa vuodessa suoritat harjoittelun Alankomaissa tai ulkomailla sijaitsevassa pelintutkimuksessa, joka sopii oppimistarpeisiisi. Kolmannen vuoden toinen puoli tarjoaa monia mahdollisuuksia alaikäisten kautta Hanze UAS: ssä tai yhdessä kumppaniyliopistoissamme.
Valmistat ohjelman, kun olet suorittanut valmistumisen, jossa käsitellään monimutkaista tapausta ja suunnitellaan pelipohjainen ratkaisu käyttämällä suunnittelututkimusta yhdessä kerätyn osaamisen ja tietämyksen kanssa. Loppuun mennessä ohjelman, sinun on työkokemusta, suuri joukko henkilökohtaisia taitoja, diplomin sekä suuren salkun, joten kaikki vaatimukset tulla pelialan kanssa.
Pääsyvaatimukset
Tähän ohjelmaan pääsemiseksi tarvitaan kansallinen keskiasteen tutkintotodistus tai kansainvälinen keskiasteen tutkintotodistus. Sinulla on myös matematiikka teidän lopullisen luokan listalla. Koulutustodistuksesi on vastattava hollantilaiseen HAVO-keskiasteen tutkintotodistukseen. Koska ohjelma on opetettu kokonaan englanniksi, sinun on ehkä osoitettava englannin kielen taitoasi oppimistasi ja kansallisuutesi mukaan.