Poikamies filosofian arvosanoin markkinoinnin johto
IMM Graduate School of Marketing
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
BPhil Saavutukset Marketing Management tarjotaan tasolla 8 NQF (HEQF linjassa) ja koostuu 140 opintopistettä.
Valintaperusteet
- Sopiva Alempi korkeakoulututkinto on kansallisen tutkintojen viitekehyksen tasoon 7 Marketing Management 3 merkittävänä moduuli.
- CV ja motivoiva kirjain tarvitaan.
- Muunlainen vastaava pätevyys.
Hakijoiden on täytettävä jatko ottamista koskeva hakemus lomakkeen BPhil Saavutukset Marketing Management, joka yhdessä todistetut jäljennökset koulutus todistuksista, identiteetti / passi asiakirjoja, vapaamuotoinen ja CV, tulee palauttaa kirjattuna kirjeenä: Dean: Jatko opinnot IMM GSM PL 91820 Auckland Park 2006 ei makseta takaisin on liitettävä hakemukseen.
Hakijoita voidaan vaatia kirjoittaa ja siirtää pääsyn moduulit ennen kuin jatkat BPhil Saavutukset Marketing Management.
Ohjelma jakautuu seuraavasti:
- Hakemusten toimeksiantoja tietyillä moduuleja. Katso Tapahtumakalenteri.
- Avoin kirja tutkimusta eräitä moduuleja. Katso Tapahtumakalenteri.
- Loppuun markkinoinnin harjoittelua. Ei tarkastus tai toimeksianto tarvita. Tulee käytännön koe.
- Loppuun markkinointi tutkimusraportti. Ei tarkastus tai toimeksianto tarvita. Tulee käytännön koe.
BPhil Saavutukset Marketing Management koostuu viidestä pakollisesta ja yksi valittavia moduuli ja rakenne on seuraava:
- AGM401 - Advanced Global Marketing 4 (20 ov)
- AMP401 - Advanced Marketing praktikum 4 (40 ov) - käytännön arviointi. Ei tehtävä tai kirjallinen tentti tarvitaan.
- AMRT401 - Advanced Marketing Research: teoria 4 (20 ov)
- AMRR402 - Advanced Marketing Research: Raportti 4 (20 ov)
- ASM401 - Advanced Strategic Marketing: teoria ja käytäntö 4 (20 ov)
- Valinnaiset (20 op)
Valinnaiset moduulit
Sinun täytyy valita jokin seuraavista:
- ABM401 - Advanced Brand Management 4 (20 ov)
- ACM401 - Advanced Contemporary Marketing Management Issues 4 (20 ov)
- ADM401 - Advanced Digital Marketing 4 (20 ov)
- ASM401 - Advanced Services Markkinointi 4 (20 ov)
B Phil Saavutukset Marketing Management voi suorittaa vähintään yhden vuoden täysipäiväistä opiskelua tai kahden vuoden kuluessa osa-aikaisina opintoina. B Phil Saavutukset Marketing Management on täytettävä kolmen vuoden kuluessa.
Artikulaatio päässä jatkotutkinto Marketing Management B Phil Saavutukset Marketing Management
Valintaperusteet
Valmistuneet pitää suorittaa kaikki moduulit uuden jatkotutkinto Marketing Management. Hakemukset on toimitettava viiden vuoden ajan karsinnat kanssa jatkotutkinto Marketing Management.
Artikulaatio uuden jatkotutkinto Marketing Management uuteen B Phil Saavutukset Marketing Management koostuu kahdesta pakolliset moduulit ja yksi valittavia. Artikulaatio on suorittaa neljässä vuodessa.
Pakolliset moduulit
- Advanced Marketing Research: teoria 4 (20 ov)
- Advanced Marketing Research: Raportti 4 (20 ov)
Valittavien
Opiskelijan on valittava yksi valittavia listasta.
- Advanced Contemporary Marketing Management 4
- Advanced Markkinointi 4