Poikamies esikouluopetuksessa

Yleistä

Ohjelman kuvaus

146716_pexels-photo-4473978.jpeg

Ohjelman tarkoituksena on valmistaa kilpailukykyinen asiantuntija, jolla on viestintätaitoja, johtajuusominaisuuksia, ammatillista osaamista ja joka pystyy tarjoamaan korkealaatuista varhais- ja esikouluikäisten lasten kehitystä esikouluopetuksen sisällön päivittämisen olosuhteissa.

Työllisyys - 100%:

  • opettaja esikouluorganisaatiossa;
  • opettaja esikoulun kehityskeskuksessa;
  • lisäopettaja;
  • lukion esikoululuokan opettaja;
  • pedagogisen korkeakoulun opettaja;
  • johtava asiantuntija koulutuksen johtamisen laitoksella ja opettajien ammatillisen kehittämisen instituuteissa.

Koulutusohjelman luokitus:

  1. IAAR - 2. sija, 2019;
  2. IQAA - 2. sija, 2017;
  3. Atameken -12 paikka, 2019.

Ammatillisen toiminnan tyypit

Koulutusohjelman 6B01201 - Esikoulun koulutus ja kandidaatin tutkinnot voivat harjoittaa seuraavan tyyppistä ammatillista toimintaa:

  • kasvatuksellinen (pedagoginen):
  • esikoululaisten koulutus, koulutus, kehittäminen ja persoonallisuuden muodostaminen;
  • esikouluorganisaation koulutusprosessin hallinta;
  • diagnostiikka, korjaus, pedagogisen toiminnan tulosten ennustaminen;
  • tutkimus, yleistäminen, parhaiden käytäntöjen levittäminen esiopetuksen alalla.

Lisäohjelma Sivuaine “Esikouluharjoittelun opettaja”

Esikouluikäisten lasten yhtäläisten aloitusmahdollisuuksien varmistamiseksi koulutusohjelmassa on lisäohjelma (ala-ala): "Esikoulunopettajan opettaja", jonka päätehtävä on valmistaa tuleva opettaja työhön, jonka tarkoituksena on tunnistaa lapsen kehityksen taso ja ominaispiirteet sekä erilaisten pedagogisten olosuhteiden valinta, jotka ovat välttämättömiä hänen kehitykselleen ja valmistautumiselle menestyvään koulukoulutukseen.

Sivuaineopiskelun sisältö sisältää sellaisia aineita kuin menetelmät lasten koulunkäyntiin valmistamiseksi, lukutaito ja kirjoittaminen, matematiikan opetusmenetelmät esikoululuokissa.

Ylimääräinen koulutusohjelma auttaa luomaan vakaan suhteen koulun ja ammatillisen toiminnan välille.

Ylemmän ohjelman hallinnan jälkeen kandidaatti keskittyy seuraaviin oppimistuloksiin:

  • tietää esikoulunopettajan opetusmenetelmät;
  • osaa diagnosoida vanhemman esikouluikäisen lapsen kehitystaso esikouluopetuksessa;
  • suunnitella lapselle yksilöllinen reitti lasten taitojen kehityksen seuraamisen tulosten perusteella;
  • hallita lapsen opettamisen menetelmät koulussa.

Lisäohjelma Minor “Esikoulupsykologi”

Tarve ottaa käyttöön lisäohjelma (ala-aste) "esikoulupsykologi" johtuu siitä, että osallistavan koulutuksen käyttöönoton yhteydessä päiväkodeissa psykologien on oltava mukana esikoululasten, jolla on erityisopetusta, kehittämiseen.

Lisäohjelmien kehittämiseen sisältyy esikoulussa olevan psykologin toiminnan sisällön tuntemuksen kehittäminen ja psykologisen työn käytännön taitojen kehittäminen varhais- ja esikouluikäisten lasten kanssa, joilla on erityisopetusta, jotta pystytään luomaan yksilöllinen henkilökohtaisen kehityksen reitti hallitse varhaisen ja esikouluikäisten lasten kanssa, joilla on erityisiä koulutustarpeita, hallitse erityisopetusta tarvitsevien lasten psykodiagnostinen tutkimusmenetelmä esikouluorganisaatiossa.

Viimeksi päivitetty Joulu 2020

Oppilaitoksesta

Kazakh National Women's Teacher Training University is a developing higher education institution, which trains professionals in the field of Education on a four-stage model of professional training (v ... Lue lisää

Kazakh National Women's Teacher Training University is a developing higher education institution, which trains professionals in the field of Education on a four-stage model of professional training (vocational school- undergraduate, graduate, postgraduate (Ph.D.) ) based on credit training technology. Näytä vähemmän