Poikamies ydintieteessä ja tekniikassa
North China Electric Power University (NCEPU)
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Changping District, Kiina
Kieli (kielet
Pyydä tietoja
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Pyydä tietoja
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2023
Johdanto
Ydintieteiden ja tekniikan korkeakoulu (SNSE) perustettiin North China Electric Power University (NCEPU) hallitsevien tieteenalojen pohjalta, ja sen tavoitteena oli panna täytäntöön "ydinvoiman keskipitkän ja pitkän aikavälin kehityssuunnitelmaa" koskeva kansallinen politiikka. Tämä koulu on myös keskeinen osa koulutusjärjestelmää, jossa on "Big Electric Power" -ominaisuudet ja joka on rakennettu painottaen uuden tyyppiseen energiaan liittyviä aiheita.
SNSE perustettiin vuonna 2007. SNSE: llä on kaksi maakunnan ja ministerin avainlaboratoriota (Pekingin ydinenergian passiivisen turvallisuustekniikan laboratorio ja Ydinvoiman ohjelmistojen valtion avainlaboratorio) oikeus antaa tohtorin tutkinto toisen tason tieteenalalla Ydinvoima ja energiatekniikka sekä ydintutkinnon ydintutkimus ydintieteestä ja -tekniikasta. Koululla on kansallinen kokeellinen opetuskeskus ydinvoimatekniikan täysimittaiseen virtuaaliseen simulointiin ja kansallinen perusta ydinvoimatekniikan käytännön koulutukseen. Ensimmäisen tason aihe “Ydintiede ja -teknologia” sijoittui 9. sijalle Kiinan kurinalaisuudessa.
SNSE: n perustutkinto-ohjelmat sisältävät ydintekniikan ja teknologian sekä säteilysuojelun ja ydinturvallisuuden. Ydintekniikka- ja teknologiaohjelma, joka otti opiskelijat vastaan vuodesta 2004, sijoittui vuonna 2008 kansallisen luonteenomaisen kurinalaisuuden kehittämiskeskuksen kolmanneksi eräksi ja vuonna 2010 yhdeksi ensimmäisistä National Outstanding Engineers Plan -erikoisyrityksistä. Vuonna 2012 ohjelma oli merkittävän kattavan uudistuksen esittelypaikka kansallisessa perustutkinnon suorittaneiden opetuksen laadun ja opetuksen uudistushankkeessa. Kampuksen sisäisten kokeiden, simulaatioharjoitusten ja kampuksen ulkopuolisten harjoittelujen perusteella koulu osoitti kykyjä kasvattavia piirteitä korostamalla teoreettisia perusteita, käytäntöjä ja ammattitaitoja.