Taiteiden kandidaatti viestinnässä ja mediaopinnoissa (CMS)
Clayton State University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Morrow, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
4 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
USD 33 100 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Valtion opetus: 169,33 per luotto tunti. Ulkopuolinen opetus: 616,07 / tunti. (Lukuvuosi 2019-2020)
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Taiteiden kandidaatti viestinnässä ja mediaopinnoissa (CMS)
Viestinnän ja mediatutkimuksen kandidaatti (CMS) korostaa vapaiden taiteiden koulutusta: kirjallisuutta, teatteria, taidetta, filosofiaa ja kieliä. Kyky kirjoittaa ja puhua hyvin, miettiä kriittisesti eri viestintävälineitä ja viestintämuotoja ja tunnistaa kirjallisia, visuaalisia ja multimediatekstejä - tällaisia laaja-alaisia, joustavia taitoja rikastuttaa tutkinnon suorittaneiden elämää. Lisäksi nämä samat taidot tarjoavat tutkinnon suorittaneille työkaluja, joita he tarvitsevat nopeasti kehittyvien ja digitaalisten mediatekniikoiden mullistamilla ammateilla.
- Oliko englanti, taide tai teatteri suosikki luokkasi lukiossa?
- Olitko mukana koulun sanomalehdessä, vuosikirjassa tai keskustelukerhossa?
- Pidätkö kuvia tai videokuvaa? Oletko innoissaan Web-sivun suunnittelusta?
- Oletko intohimoisesti kirjoittamassa, lukemassa tai elokuvissa?
Jos näin on, olet sellainen henkilö, joka voi menestyä ohjelmassamme!
Teollisuuden näkymät
Missä ovat tänään Clayton State University CMS-tutkinnon suorittaneet? Saatat löytää ne, jotka kattavat tarinoita New York Timesille ja Sports Illustratedille, jotka työskentelevät Cox Media -konsernissa ja aloittavat oman videotuotantoyhtiönsä, joka nousee paikallisissa PR-toimistoissa ja palvelee paikallisia yhteisöjä voittoa tavoittelemattomassa tai julkisessa sektorissa. tai osallistua tutkijakouluun.
Viestinnän ja median ammattilaisena saatat joutua työskentelemään televisio- tai radiolähetystoiminnassa, musiikin tuotannossa, mainonnassa tai suhdetoiminnassa; kirjoittaa sanomalehtiä tai aikakauslehteä; sosiaalisen median markkinointikampanjoiden suunnittelu; johtavat koulutusseminaarit; myynti- tai henkilöstöosastojen hallinnointi.
Oppimistulokset
Viestintä- ja mediatutkimuksen BA-ohjelman valmistuneet osoittavat seuraavia ominaisuuksia:
- Kommunikoi tehokkaasti käyttämällä useita viestintäkanavia;
- Suorita mediatuotteiden ja viestintäkäytäntöjen ensisijainen ja toissijainen tutkimus;
- Kriittisesti analysoidaan menneiden ja nykyisten viestintä- ja mediatuotteiden esteettisiä ulottuvuuksia ja kerrostuneita merkityksiä;
- Ymmärtää viestinnän, median ja globaalin kulttuurin teoreettisia näkökulmia;
- Sovelletaan mediatestetiikkaa viestintävälineiden tuotantoon sopivilla teknologioilla; ja,
- Osoita ymmärrystä eettisistä teorioista, ammatillisista standardeista ja oikeudellisista rajoituksista viestintä- ja mediaympäristöissä.
Uramahdollisuudet
Viestintä- ja mediatutkimuksen pääaine valmistelee opiskelijoita uraan joillakin nopeimmin kasvavilla paikallis- ja kansantalouden aloilla.
Atlanta: viestintä- ja media-alan ammattilaisten paikka
- Pääasialliset työnantajat, kuten Turner Broadcasting, Cumulus Media, Tyler Perry Studios, Coca-Cola, Home Depot, UPS ja Delta
- Yksi viidestä Yhdysvaltojen viidestä suurimmasta kaupungista mediatyöhön (The Balance)
- Kymmeniä PR-yrityksiä metroalueella (Kytkin)
- 80 radioasemaa kaupungin kuuntelualueella (Radio-Locator)
- Yli 3200 kokopäiväistä työpaikkaa 50 parhaan mainos- ja markkinointiyrityksen toimesta Atlantassa (AJC)
- Yli 150 tallennusstudiota ja 20 000 työpaikkaa musiikkiteollisuudessa (GDEcD)
- Yli 2 000 elokuva- ja televisiotuotantoon liittyvää yritystä (GDEcD)
pitoisuudet
Median suunnittelu ja tuotanto
Viestintäasiantuntijat tarvitsevat monipuolista kokemusta, kuten tulostusta, valokuvaa, ääntä ja videota. He voivat suunnitella sosiaalisen median markkinointikampanjan, tuottaa videon tai podcastin, laatia blogin, suunnitella verkkosivuston uudelleen tai luoda mainoslehtisiä tai esitteitä.
Organisaatio- ja yritysviestintä
Suuret ja pienet, julkiset ja yksityiset organisaatiot tarvitsevat johtajia, kouluttajia ja henkilöstöasiantuntijoita, jotta voidaan varmistaa tehokas viestintä ja sujuva toiminta organisaatiossa sekä mainostajat, markkinoijat ja PR-ammattilaiset kommunikoimaan ulkoisten sidosryhmien kanssa.
Edistäminen ja sosiaalinen oikeudenmukaisuus
Viestintäalan ammattilaisia kutsutaan usein julkisiksi palveluiksi. Löydät ne kirkoissa, puolustusryhmissä, voittoa tavoittelemattomissa ja valtion virastoissa, joissa he analysoivat kiistanalaisia aiheita koskevaa julkista keskustelua, suunnittelevat vakuuttavia kampanjoita ja toimivat tehokkaina edustajina yleisölle.
Harjoittelutiedot
Kaikki viestintä- ja mediaopinnot ovat velvollisia suorittamaan yhden harjoittelun ja heillä on mahdollisuus suorittaa enintään kolme harjoittelupaikkaa (tiedekunnan koordinaattorin hyväksynnällä). Työharjoittelussa opiskelijat suorittavat vähintään 150 tuntia työtä yritykselle tai organisaatiolle, kun he saavat kokemusta, koulutusta ja mentorointia pätevältä esimieheltä.
Opiskelijan kelpoisuus
- sen on oltava viestintä- ja mediaopinnot
- sen on oltava hyvässä akateemisessa asemassa
- on saanut vähintään 30 luotto tuntia
- on täytynyt suorittaa kurssin edellytykset
- COMM 3100, jolla on vähintään COR-luokitus
- COMM 3300, jossa on vähimmäisluokka CAND
- CMS 3101, jonka vähimmäisarvo on C
- on oltava tiedekunnan koordinaattorin, professori Susan McFarlane-Alvarezin, hyväksyntä
Hyväksyntä annetaan vain opiskelijoille, jotka on hyväksytty harjoitteluun, johon kuuluu rekisteröity yritys, voittoa tavoittelematon tai valtion virasto. Harjoittelun on liityttävä suoraan opiskelijan opiskelualueeseen ja tuleviin uran tavoitteisiin. Sen on edistettävä joukkoa oppimistavoitteita, joista opiskelija ja heidän sivustonvalvojansa ovat sopineet.
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.