Tradenomi vuonna markkinointiviestintä ja sosiaalinen media
European University Cyprus
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Nicosia, Kyproksen tasavalta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu, Kampuksella
Kesto
4 vuotta
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
BBA in markkinointiviestintä ja sosiaalinen media yhdistää teorian ja käytännön markkinoinnin ymmärrystä roolin Communication edistämisessä yritysten etuja uudessa-mediaympäristössä. Opiskelija saa säätiön periaatteita kuluttajakäyttäytyminen, miten tuote- ja palveluiden muodostuu ja muutos, ja organisaation vastauksia asiakkaiden tarpeiden ja mieltymysten. Ohjelman tavoitteena on kehittää rikas sekoitus kykyjä tarvitaan tehokasta Marketing johtajaa, mukaan lukien analyyttinen ja tiedonhallinnan taidot, ja kehittynyt viestintätaidot digitaalisen markkinoinnin strategian ja hallintaa sosiaalisen median ja online-yhteisöjä.
Tavoitteet & Tulokset
Yleiset tavoitteet
- Kehittää opiskelijan kykyä ajatella, kirjoittaa ja puhua tehokkaasti ja luovasti.
- Kehittää arvostusta ja kunnioitusta sosiaaliset, moraaliset ja eettiset arvot perustana yhden suhde toisiin ja omaa vastuuta yhteisöön.
- Kehittää opiskelijan analyyttinen, päätöksenteon ja viestinnän osaaminen sekä näitä ominaisuuksia omatoimisuutta, vastuullisuuden, eheyden ja itsetuntemusta, joka edistää henkilökohtaista kasvua ja panos organisaatioille.
- Rakentaa leveys näkökulman kautta yleissivistävän koulutuksen vaatimuksista ja riittävä erikoistuminen perustarpeisiin ammatilliset ja uran vaatimukset.
- Antaa opiskelijalle tarvittavat vaatimukset akateemista ja / tai uralla etenemisessä.
Erityiset tavoitteet
- Antaa opiskelijalle pohjan Business yleensä ja kaikki menetelmät viestinnän markkinoinnissa, erityisesti.
- Tarjota perusteellisen tutkimuksen kunkin elementtejä myynninedistämiseen mix eli mainonta, PR, Sales Promotion, henkilökohtainen myyntityö ja Suoramarkkinointi.
- Antaa syvällistä ymmärrystä siitä, miksi ja miten elementit viestinnän mix ovat integroituja.
- Tarjota perustan Social Media Marketing opiskelijoille, jotka haluavat uran nopeasti muuttuvassa markkinointiviestinnän kenttään.
- Antaa opiskelijoille tietoja ja taitoja suunnitella ja toteuttaa tehokas markkinointiviestinnän kampanja.
- Tarjoamaan opiskelijoille syvällinen tuntemus roolin markkinointiviestinnän ja kehitettäessä suhteita sidosryhmiin.
- Voit keskittää huomio suoraan ja taitoja edellyttämät Markkinointiviestinnän ammattilaisten ja auttaa opiskelijoita hankkimaan tietoa ja kehittää taitojaan järjestelmällisesti.
- Auttaakseen opiskelijaa kehittämään johtamisvalmiuksia, joita voidaan käyttää pyrittäessä ratkaisuja ongelmiin Business yleensä ja markkinointiviestinnän kentän erityisesti.
Oppimistulokset
Onnistuneen ohjelman päätyttyä opiskelijat pitäisi pystyä:
- Osoittaa tietoisuus ja kyky analysoida ympäristön (taloudelliset, sosiaaliset, poliittiset, oikeudelliset ja teknologiset) trendejä ja niiden vaikutuksia yksityisille ja yrityksille.
- Arvioida kriittisesti ja soveltaa käsitteitä, tekniikoita, strategioita ja teorioita asianmukaisia kuria liiketoiminnan yhteyksissä
- Osoittavat kyky kommunikoida tehokkaasti liiketoiminnan tilanteissa puhumalla, kirjoittaminen, ja käyttämällä sähköisen median.
- Erottavat ja analysoida kuluttajien tietolähteitä ja keräämismenetelmissä kautta empiirisen tutkimuksen lähestymistapaa.
- Kuvaile soveltaminen oppaat ja atk-pohjainen määrällisiä ja laadullisia välineitä ja menetelmiä tunnistamisessa ja ongelmien ratkaisemiseen ja tehdä päätöksiä liiketoiminnan tilanteissa.
- Osoittamaan perusteellinen käsitys jokaisen osan viestinnän sekoitetaan ja että on tärkeää sisällyttää ne.
- Soveltaa tietoa liiketoiminnan ja viestinnän aloilta kehittämään tehokkaan integroidun viestinnän suunnitelma dynaamisessa ympäristössä.
- Kuvaile koordinointi tuotannon visuaalisesti tehokkaita tulostaa, graafinen, ja sähköistä viestintää.
- Osoittaa perusteellinen käsitys sosiaalisen median periaatteita ja miten nämä alustat ovat uudelleen muotoilla liiketoiminnan viestintää.
- Osoittaa kyky rakentaa ja ylläpitää ammatillista suhteita eri kohderyhmille organisaation.
- Heijastaa kyky työskennellä mukaisesti ammattietiikka, normit, käytännöt ja asianomaisia lakeja.
- Osoitettava kyky rakentaa joukkuetta ja toimia tehokkaasti niiden sisällä.
Työllistymismahdollisuuksien
Digitaalinen markkinointi strategia, Social Media / yhteisön Management, PR, mainonta, tiedotusvälineet, suoramarkkinointi, neuvonta.
Ura & Employment
Tutkinnon ohjelman Marketing Communications & Social Media käyttää tietojaan luoda ja edistää yrityskuva organisaation. Kautta saadun tiedon he voivat käyttää erilaisia viestintävälineitä välittää kohdennettuja ja oikea viestejä toimittaa asiakkailleen tuotteita tai palveluita ne tarjoavat. Valmistuneet myös oppia kehittämään suhteita asiakkaisiin ja eri sidosryhmiä sekä perinteisiä verkottumisen ja sosiaalisen median alustat.
Taidot
- Ryhmätyö
- Kommunikointitaidot
- Ongelmanratkaisu
- Erinomainen tietokoneen käyttö
- Analyysi ja tutkimus
- Organisaatio ja tehokkuus
- Johtaminen
- Aloitteellisuutta ja luovuutta
ammattirooleille
- Julkinen yksityinen
- Mainonta
- Kustantaja
- Pk
- televiestintä
- Koulutus
uravalintoja
- Freelance
- tiedottaja
- Paina Edustavia
- mainostajan
- Officer PR ja markkinointi
- Koulutuksellinen
Jatko / ammattiopinnot
Kansainväliset organisaatiot voivat pyytää ylimääräisenä akateeminen pätevyys Master of Business Administration (MBA) tai muu jatkotutkinnon tietyllä alalla viestintää.
Uran akateemisen alan ja korkeakoulutuksessa, on toivottavaa saada tohtorin (FT), joka tarjoaa myös kokemusta ja taitoja suoraan tutkimukseen.
Työkokemus Ohjelma - European University Cyprus
Työ kokemus Career Center -ohjelman avulla kolmannen vuoden ja neljännen vuoden opiskelijat, joilla on korkea koulumenestystä työskennellä kolmen kuukauden määräajan asemissa tarkoituksenmukaista opintoalalla. Ohjelma rikastuttaa opetussuunnitelman kunkin osallistujan saatuaan työkokemusta ja henkilökohtainen arviointi toimivalta organisaatiota, jossa hän on sijoitettu. Jotkut yritykset, jotka osallistuvat ohjelmaan markkinointiviestintä ja sosiaalinen media, jossa opiskelija pantiin ovat:
- Abacus Ltd
- AC Nielsen
- Airtrans Group Ltd
- Alico AIG Life
- Aspen Trust
- Atlantis Consulting
- BKR Damianou & Partners
- Johanneksenleipäpuu Mill Ltd
- Kypros Trading Corporation Limited
- FBME PANKKI OY (Federal Bank of Lähi-idän Oy)
- InfoCredit Group
- Lanitis EY Holfings Ltd
- Lanitis Freen Energy Group Ltd
- Liberty Henkivakuutusosakeyhtiö
- NP Lanitis Ltd
- Uusi Nissan Kypros LTF
- TFI Markets
- Thomson Reuters
- MTN (Kypros)
- GrantXpert Consulting Oy
- Kypros Department of Labour (työmarkkinoiden jakso)
- Työvoima Kypros
- TTK Talos
- Penta Marketing Art
- O. Shambartas LLC