Yleistä
Ohjelman kuvaus
noin
Koulutamme päteviä ammattilaisia käyttämään varhaiskasvatuksen opettajan ammattia säänneltynä ammattina tarjoamalla heille käytännön tietoa luokkahuoneesta ja sen johtamisesta, jotta he pystyvät säätelemään vuorovaikutuksen ja viestinnän prosesseja 0-3-vuotiaiden opiskelijaryhmissä. ja 3-6 vuotta.
Jos olet kiinnostunut oppimaan
- Edistetään ja helpotetaan varhaiskasvatuksen oppimista globalisoituneesta ja integroivasta näkökulmasta.
- Suunnittele ja kehitä didaktisia prosesseja, jotka vastaavat lasten koulutusta koskevissa säännöksissä määriteltyjä tavoitteita, sisältöä ja arviointiperusteita.
- Suunnittele ja säädä oppimistiloja monimuotoisuuden yhteydessä.
- Edistä rinnakkaiseloa luokkahuoneessa ja sen ulkopuolella.
- Edistetään kunkin opiskelijan autonomiaa ja ainutlaatuisuutta tunteiden, tunteiden ja arvojen koulutuksen tekijöinä varhaislapsuudessa.
- Tunne varhaiskasvatuskeskusten organisaatio.
Mitä me tarjoamme sinulle
- Harjoittelu kouluissa.
- Riittävä infrastruktuuri opettamiseen ja oppimiseen.
- Pätevät opettajat sitoutuneet oppimiseen.
- Kansalliset ja kansainväliset liikkuvuusohjelmat (Saksa, Argentiina, Australia, Brasilia, Kanada, Chile, Kiina, Kolumbia, Yhdysvallat, Ranska, Italia, Japani, Meksiko, Peru, Puola, Portugali, Yhdistynyt kuningaskunta, Romania, Venäjä, Ruotsi, Taiwan ja Vietnam).
Ammattimatkat
- Julkiset koulutuskeskukset (aiempi oppositio).
- Koulutuskeskukset ovat järjestettyjä ja yksityisiä työsopimuksella.
toimivaltaa
yleisten taitojen
- Kirjallinen ilmaisu: Osaaminen ilmaista selkeästi kirjoitettaessa kirjoja mukauttamalla kielityyli keskusteluvälin kanssa ja käyttämällä tarkkaa ja merkityksellistä sanastoa
- Suullinen ilmaisu: Osaaminen ilmaista selkeästi keskusteluissa tai keskusteluissa sovittamalla kielityyli keskustelukumppaniin ja käyttämällä tarkkaa ja merkityksellistä sanastoa
- Ryhmätyö: Kyky sitoutua joukkueen kanssa, tapa tehdä yhteistyötä ja työskennellä mahdollisten konfliktien ratkaisemiseksi
- Johtajuus: kyky johtaa työryhmiä, kokouksia, ohjata ihmisiä ...
- Päätöksenteko ja ongelmanratkaisu: ongelman sijainti, tunnistetaan syyt ja vaihtoehdot ratkaisulle, valinta ja arviointi sopivimmalle
- Kriittinen ajattelu: kyky analysoida, syntetisoida ja tehdä johtopäätöksiä artikkelista (onko mielipide tai tieteellinen)
- Päivittäinen päättely: kyky etsiä mielipiteensä vastaisia argumentteja (teoreettiset puitteet, ideologia, arvot, sosiaaliset konfliktit ...)
- Luovuus: innovaatiokyky, aloitekyky, ideoiden edistäminen ja kekseliäisyys
- Opiskelukyky
- Heijastava kyky omasta työstään
- Johtaminen: kyky hallita aikaa ja resursseja: kehittää suunnitelmia, priorisoida toimet, tunnistaa kritiikat, asettaa määräajat ja noudattaa niitä
- Dokumentointitaidot: asiaankuuluvien tietokantojen haku ammatillisella alalla, konsultointi tietyistä lehdistä, "asiantuntija" Internet-selailu ...
- Analyysi- ja synteesikyky: jakaa monimutkaiset tilanteet osiin analysointia varten ja kerätä eriteltyä tietoa kokonaisuuden analysoimiseksi
- Ihmissuhdetaitotaidot: kyky suhtautua riittävästi muihin
- Sopeutuminen uusiin tilanteisiin.
- Opintoalaan liittyvät atk-taidot.
Opiskelijoiden pääsy ja sisäänpääsy
Mahdollisuuksia Leónin yliopiston viralliseen yliopisto-opetukseen ja sen pääsymenettelyihin säädetään kuninkaallisella asetuksella 1892/2008, sen muutoksilla ja Castilla y Leónin yliopistojen välisen komission päättämissä sopimuksissa.
Oppilaitoksesta
Existen al menos diez razones para escoger León como destino académico aunque estamos seguros de que tú encontrarás muchas más.