Tutkinto varhaiskasvatuksessa

Yleistä

Ohjelman kuvaus

noin

Koulutamme päteviä ammattilaisia käyttämään varhaiskasvatuksen opettajan ammattia säänneltynä ammattina tarjoamalla heille käytännön tietoa luokkahuoneesta ja sen johtamisesta, jotta he pystyvät säätelemään vuorovaikutuksen ja viestinnän prosesseja 0-3-vuotiaiden opiskelijaryhmissä. ja 3-6 vuotta.

Jos olet kiinnostunut oppimaan

  • Edistetään ja helpotetaan varhaiskasvatuksen oppimista globalisoituneesta ja integroivasta näkökulmasta.
  • Suunnittele ja kehitä didaktisia prosesseja, jotka vastaavat lasten koulutusta koskevissa säännöksissä määriteltyjä tavoitteita, sisältöä ja arviointiperusteita.
  • Suunnittele ja säädä oppimistiloja monimuotoisuuden yhteydessä.
  • Edistä rinnakkaiseloa luokkahuoneessa ja sen ulkopuolella.
  • Edistetään kunkin opiskelijan autonomiaa ja ainutlaatuisuutta tunteiden, tunteiden ja arvojen koulutuksen tekijöinä varhaislapsuudessa.
  • Tunne varhaiskasvatuskeskusten organisaatio.

Mitä me tarjoamme sinulle

  • Harjoittelu kouluissa.
  • Riittävä infrastruktuuri opettamiseen ja oppimiseen.
  • Pätevät opettajat sitoutuneet oppimiseen.
  • Kansalliset ja kansainväliset liikkuvuusohjelmat (Saksa, Argentiina, Australia, Brasilia, Kanada, Chile, Kiina, Kolumbia, Yhdysvallat, Ranska, Italia, Japani, Meksiko, Peru, Puola, Portugali, Yhdistynyt kuningaskunta, Romania, Venäjä, Ruotsi, Taiwan ja Vietnam).

Ammattimatkat

  • Julkiset koulutuskeskukset (aiempi oppositio).
  • Koulutuskeskukset ovat järjestettyjä ja yksityisiä työsopimuksella.

toimivaltaa

yleisten taitojen

  1. Kirjallinen ilmaisu: Osaaminen ilmaista selkeästi kirjoitettaessa kirjoja mukauttamalla kielityyli keskusteluvälin kanssa ja käyttämällä tarkkaa ja merkityksellistä sanastoa
  2. Suullinen ilmaisu: Osaaminen ilmaista selkeästi keskusteluissa tai keskusteluissa sovittamalla kielityyli keskustelukumppaniin ja käyttämällä tarkkaa ja merkityksellistä sanastoa
  3. Ryhmätyö: Kyky sitoutua joukkueen kanssa, tapa tehdä yhteistyötä ja työskennellä mahdollisten konfliktien ratkaisemiseksi
  4. Johtajuus: kyky johtaa työryhmiä, kokouksia, ohjata ihmisiä ...
  5. Päätöksenteko ja ongelmanratkaisu: ongelman sijainti, tunnistetaan syyt ja vaihtoehdot ratkaisulle, valinta ja arviointi sopivimmalle
  6. Kriittinen ajattelu: kyky analysoida, syntetisoida ja tehdä johtopäätöksiä artikkelista (onko mielipide tai tieteellinen)
  7. Päivittäinen päättely: kyky etsiä mielipiteensä vastaisia argumentteja (teoreettiset puitteet, ideologia, arvot, sosiaaliset konfliktit ...)
  8. Luovuus: innovaatiokyky, aloitekyky, ideoiden edistäminen ja kekseliäisyys
  9. Opiskelukyky
  10. Heijastava kyky omasta työstään
  11. Johtaminen: kyky hallita aikaa ja resursseja: kehittää suunnitelmia, priorisoida toimet, tunnistaa kritiikat, asettaa määräajat ja noudattaa niitä
  12. Dokumentointitaidot: asiaankuuluvien tietokantojen haku ammatillisella alalla, konsultointi tietyistä lehdistä, "asiantuntija" Internet-selailu ...
  13. Analyysi- ja synteesikyky: jakaa monimutkaiset tilanteet osiin analysointia varten ja kerätä eriteltyä tietoa kokonaisuuden analysoimiseksi
  14. Ihmissuhdetaitotaidot: kyky suhtautua riittävästi muihin
  15. Sopeutuminen uusiin tilanteisiin.
  16. Opintoalaan liittyvät atk-taidot.

Opiskelijoiden pääsy ja sisäänpääsy

Mahdollisuuksia Leónin yliopiston viralliseen yliopisto-opetukseen ja sen pääsymenettelyihin säädetään kuninkaallisella asetuksella 1892/2008, sen muutoksilla ja Castilla y Leónin yliopistojen välisen komission päättämissä sopimuksissa.

Viimeksi päivitetty Maalis 2020

Oppilaitoksesta

Existen al menos diez razones para escoger León como destino académico aunque estamos seguros de que tú encontrarás muchas más.

Existen al menos diez razones para escoger León como destino académico aunque estamos seguros de que tú encontrarás muchas más. Näytä vähemmän
León , Ponferrada + 1 Lisää Vähemmän