Viestinnän ja median tiedealan kandidaatti - keskittyminen yhdennettyyn strategiseen viestintään
Zayed University
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Mohammed Bin Zayed City, Arabiemiirikunnat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
4 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2024
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Yleiskatsaus
Opetussuunnitelma, jota seuraavat opiskelijat
Kaikki pitoisuudet ottavat käyttöön aloituskursseja Media History, Media ja Cultural Criticism, Media Storytelling, Media etiikka, Applied Digital Communication, ja julkisen puhumisen ja vakuuttelu sekä kehittyneet kurssit viestinnän ja Media tutkimus ja analysointi, Media Law ja harjoittelu. Sen sijaan, että keskityttäisiin yhteen lomakkeeseen tai viestintävälineeseen, opiskelija tutkii erilaisia medioita ja tekniikoita, kuten ääni-, video-, web-, multimediatiedostoja ja tulosteita. Tämä lähestymistapa tarjoaa opetuksen ja käytännön sovellusten erottamiskykyisen integraation.
Akateeminen ohjelma noudattaa kansainvälisen mainosyhdistyksen akkreditoimien ohjelmien mallia, journalismin ja massatiedon opettamista käsittelevää akkreditoivaa neuvostoa sekä Amerikan PR-yhteiskuntaa. Tämä takaa laaja-alaisen taiteen koulutuksen ja syvyyden ammattitaidon, taitojen ja osaamisen ymmärtämiseen ja soveltamiseen. Tämä malli tekee Zayed University viestintä- ja mediatieteet -ohjelmasta ainutlaatuisen Yhdistyneille arabiemiirikunnille ja Lähi-idälle.
Ensimmäisten kolmen lukuvuoden aikana opiskelijat suorittavat täydennyskoulutuksen ja COM 200 -viestinnän, median ja yhteiskunnan kurssit. Kun opiskelijat pääsevät ohjelmaan, he keskittyvät viestintä- ja mediatieteiden kursseihin ja keskittyvät yhteen kolmesta alueesta:
- Mediatuotanto ja tarinankeruu
- Integroidut strategiset viestinnät
- Matkailu ja kulttuuriviestintä
Integroitujen strategisten viestintöjen keskittymät
(Tämä keskittymä on akkreditoitu Kansainvälisen mainosyhdistyksen kautta)
Integroitu strateginen viestintä kuvaa julkisten suhteiden, mainonnan, myynninedistämisen ja markkinoinnin vakiintuneiden alojen integrointia. Integroidulla strategisella viestinnällä tarkoitetaan viestintäohjelmien, -kampanjoiden ja -viestien suunnittelua ja toteutusta, jotta voidaan luoda koordinoidut ja johdonmukaiset viestintästrategiat ja taktiikat julkisille ja yksityisille yrityksille, jotka käsittelevät asiakkaiden monimutkaisia tarpeita 2000-luvulla. Integroidun strategisen viestinnän tutkijat soveltuvat hyvin ammattiasemiin mainonnassa, suhdetoiminnassa, yhteisöasioissa, asiakaspalvelussa, tapahtumasuunnittelussa ja myynninedistämisessä, asiakaspalvelussa ja mediasuunnittelussa sekä uralla ja yritysviestinnässä. Valmistuttuaan opiskelijat voivat saada kansainvälisen mainosyhdistyksen (IAA) markkinointiviestinnän tutkintotodistuksen, jos he täyttävät tietyt kurssivaatimukset.
Oppimistavoitteet
Tämän ohjelman onnistumisen jälkeen opiskelijat voivat:
- Ymmärtää ja soveltaa sananvapauden ja lehdistönvapauden periaatteita ja oikeutta maassa, jossa ACEJMC: ää kutsuttava instituutio sijaitsee, sekä ymmärtää sananvapauden järjestelmien valikoimaa eri puolilla maailmaa.
- Osoita ymmärtää ammattilaisten ja instituutioiden historiaa ja roolia viestinnän muokkaamisessa.
- Osoita ymmärtämystä monimuotoisuuden muodoista globaaleissa kulttuureissa ja kotimaassa yhteiskunnassa suhteessa massaviestintään.
- Osoittaa ymmärtämystä kansojen ja kulttuurien monimuotoisuudesta ja massatuotannon merkityksestä ja vaikutuksesta globaalissa yhteiskunnassa.
- Ymmärtää käsitteitä ja soveltaa teorioita kuvien ja informaation käyttöön ja esittämiseen.
- Osoita ammattitaitoisten eettisten periaatteiden ymmärtämistä ja työskentele eettisesti totuuden, tarkkuuden, oikeudenmukaisuuden ja monimuotoisuuden etsimiseksi.
- Ajattele kriittisesti, luovasti ja itsenäisesti.
- Suorita tutkimusta ja arvioida tietoja menetelmiin sopivilla menetelmillä, joihin ne toimivat.
- Kirjoita oikein ja selkeästi lomakkeisiin ja tyyppeihin, jotka sopivat viestintäammattilaisiin, yleisöihin ja tarkoituksiin, joita he palvelevat.
- Arvioida kriittisesti omia töitään ja muiden henkilöiden tarkkuutta ja oikeudenmukaisuutta, selkeyttä, sopivaa tyyliä ja kieliopillisuutta.
- Käytä numeerisia ja tilastollisia käsitteitä.
- Käytä nykyisiä työkaluja ja tekniikoita, jotka soveltuvat kommunikointiammatteihin, joissa he työskentelevät, ja ymmärtää digitaalista maailmaa.
- Työskentele tehokkaasti ryhmissä ja ihmissuhteissa; osoitettava valmiudet saavuttaa tavoitteet; näyttävät ammattitaitoa työpaikoilla.