Visuaalisen viestinnän kandidaatin tutkinto
Stellenbosch Academy of Design and Photography
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Stellenbosch, Etelä-Afrikka
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
ZAR 132 797 / per year
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Ainutlaatuinen akateeminen ohjelmamme antaa opiskelijoillemme osallistua jännittäviin uusiin trendeihin eri luovilla aloilla, suosituissa visuaalisissa kulttuureissa ja huippuluokan suunnittelutekniikoissa. Ne alkavat perustamisvuodesta, jolloin opiskelijoilla on mahdollisuus kokea kaikki visuaaliset tieteenalamme: graafinen suunnittelu, valokuvaus, taideohjaus, kuvitus ja multimedia, ennen kuin he valitsevat tärkeän visuaalisen aiheen kolmannelle vuodelle. Tämä mahdollistaa ainutlaatuisen ymmärryksen visuaalisesta viestinnästä sekä mahdollisuuden opiskelijoillemme aidosti kuratoida oppimistaan kykyjensä ja kiinnostuksensa mukaan.
Yhdistämme tämän käytännön oppiaineisiin, kuten markkinointiin, liiketoiminnan johtamiseen, keskusteluun ja visuaalisiin tutkimuksiin, ja varmistamme, että opiskelijamme ovat jatkuvasti kehittyvän alan eturintamassa.
Viisi pääainetta (Applied Illustration, Art Direction, Graphic Design, Multimedia & Photography) keskittyvät luoviin ja teollisuuteen liittyviin käytännön tietoihin ja taitoihin, ja loput kolme osaa tarjoavat elintärkeää kontekstia ja teoriaa, jotka erottavat valmistuneemme Etelä-Afrikan työmarkkinoilla. .
Visuaaliset opinnot kehittävät opiskelijoiden ymmärrystä siitä, kuinka historialliset ja nykypäivän maailmantapahtumat ovat muokanneet tiettyjen kuvien, valokuvien ja mallien tuotantoa. He altistuvat eurooppalaisille, afrikkalaisille ja eteläafrikkalaisille visuaalisen viestinnän käytännön ja teorian muodoille, joiden tarkoituksena on mahdollistaa tietoinen päätöksenteko opiskelijoiden omassa luovassa käytännössä.
Markkinointi liittyy modernin markkinoinnin maailmaan, jossa opiskelijat tutustuvat markkinoinnin keskeisiin teorioihin ja käsitteisiin, jotka ovat kriittisiä kannattavien asiakassuhteiden hallinnassa jatkuvasti muuttuvassa markkinointi- ja liiketoimintaympäristössä.
Diskurssi koskee muotoilua ja sosiaalisesti vastuullista muotoilua. Tässä yhteydessä opiskelijat ovat tietoisia visuaalisten kommunikaattoreiden voimasta ja vastuusta ihmiskunnan ja maapallon kohtelun muokkaamisessa.
Uskomme, että opettamalla opiskelijoillemme kansalaisuuden ja sosiaalisen vastuun tärkeyttä pystymme kasvattamaan tulevaa luovaa ongelmanratkaisijoiden ja muutoksentekijöiden sukupolvea, joka käyttää luovuuttaan yhteisön hyväksi. Maailmassa, jossa on yhtä paljon ongelmia kuin meillä, on oikein, että tarkastelemme innovatiivisia, luovia tapoja ratkaista joitain Etelä-Afrikan (ja planeetan) suurimmista ongelmista.