
poikamies Ohjelmat sisään Chile 2025
Duoc UC
Poikamies tilintarkastuksessa
- Santiago, Chile
Kandidaatti
Täysaikainen
4 vuotta
Kampuksella
Espanja
Tilintarkastajan tulee suorittaa taloudelliset kirjanpito, veronmaksun ja hallinta, tietojärjestelmien ja hallinnassa yrityksissä erikokoisia ja tuloja, sekä tilintarkastustoimistot. Lisäksi yksi voi suorittaa ja itsenäisesti sopinut neuvoa erilaisten yritysten rahoitus-, kirjanpito-, vero-, työ- ja tilintarkastuksen aloilla.
University Academy of Christian Humanism (Universidad Academia de Humanismo Cristiano)
Julkishallinto
- Providencia, Chile
Kandidaatti
Kampuksella
Espanja
Akatemiassa koulutetulla julkisella hallintovirkamiehellä on selkeä kutsu julkiseen palveluun ja kiinnostus julkisiin asioihin. Hänen analyyttinen ja heijastuskykynsä sekä laaja näkemyksensä häntä ympäröivästä poliittisesta ja sosiaalisesta todellisuudesta erottuvat moniarvoisesta ja demokraattisesta ajattelutavasta. Toimielimemme pyrkii parantamaan hallintokapasiteettia, antamaan sisältöä ja suuntautumista systeemiseen hallintoon ja ilmaisemaan ylimmän johdon ja pätevyyden toiminnan, jota Chile vaatii nykyisessä kehitysvaiheessaan ja kansainvälisessä laajentumisessaan. Tehtävä johtaa demokraattista julkista hallintoa ja hallita politiikan, sosiologian, talouden ja hallinnon uusia rajoja, ottaa uuden ajan vauhti ja nopeus, jotka muuttuvat ja tapahtuvat alueellisissa ja maailman skenaarioissa, edellyttää ajattelua valtiosta ja yhteiskunnasta, joka sisältää kriittisen massan päteviä henkilöresursseja, uudelleen keksittyjä hallintoja sekä kansallisia ja maailmanlaajuisia pääosastoja, jotka toistavat yhteiskunnallisia utopioitaan uudessa todellisuudessa.
Liberator of the Andes Professional Institute (Instituto Profesional Libertador de Los Andes)
SUUNNITTELU RISKIEN ESTÄMISESSÄ JA YMPÄRISTÖSSÄ
- Los Andes, Chile
Kandidaatti
Kampuksella
Espanja
Engineering in Risk Prevention and Environment -ura on suunnattu ennaltaehkäisevän kulttuurin pätevän ammatillisen johtajan kattavalle koulutukselle, joka kykenee kehittämään suunnitelmia, ohjelmia ja uusia strategioita työperäisten riskien ehkäisemiseksi liittyen turvallisuuteen, työterveyteen , organisaation ympäristö ja laatu työmarkkinoiden vaatimusten mukaisesti. Riskien ehkäisy- ja ympäristöinsinöörillä on vankka tietämys, taidot ja kyvyt, joiden avulla hän voi olla asiantuntija, joka kykenee tuottamaan lisäarvoa hallinnan kautta, joka pystyy varmistamaan hygienia- ja turvallisuusmääräysten asianmukaisen noudattamisen ja ilmaisemaan alueen eri tasot laatimalla ajantasaiset tiedot työtapaturma- ja sairaustilastoista, tunnistamalla tehtäviin liittyvät riskit ja ehdottamalla suunnitelmaa, joka edistää valvontatoimenpiteitä, joilla pyritään takaamaan työntekijöiden terveys ja turvallisuus, aiheuttamaan merkittäviä muutoksia ja vaikuttamaan myönteisesti organisaatioon ja sen ympäristö.
Instituto Profesional Escuela Moderna De Musica
Instrumentaalijärjestelyjen ja populaarimusiikin säveltämisen asiantuntija
- Viña del Mar, Chile
Kandidaatti
Kampuksella
Espanja
Modernin musiikkikoulun ammattikorkeakoulussa koulutettu instrumenttijärjestelyjen ja populaarimusiikin säveltämisen asiantuntija on ammattilainen, jolla on vankka koulutus teoreettisten, musiikkikulttuurien ja musiikkiin soveltuvien tekniikoiden aloilla. Näin hän voi kehittää luovaa prosessiaan säveltämällä suosittua musiikkia, poppia, jazzia, rockia, fuusiota, latinaa, kansanperinnettä eri tyyleissä ja muodoissa. Hän järjestää musiikillisia järjestelyjä eri muodoissa oleville äänille, bändeille, orkestereille ja instrumentaaliyhtyeille, luo ja kehittää musiikkiprojekteja, ohjaa instrumentaali- ja lauluryhmiä ja tekee tuotantoja äänitysstudiossa. Tämä ammattilainen hallitsee tiimityötä ja on kyllästetty periaatteisiin, jotka tukevat latinalaisamerikkalaista identiteettiämme hänen musiikillisessa luomisessaan.
Instituto Profesional DUOCUC
Esitys
- Santiago Metropolitan Region, Chile
Kandidaatti
Kampuksella
Chichewa
Näyttelijä / näyttelijä työskentelee taiteellisten hankkeiden toteuttamisessa tulkitsemalla erilaisia tyylejä ja maisema- ja / tai audiovisuaalisia kieliä; ja luonnonkaunis sisällön kulttuurinen hallinta ja sen luominen vaatimusten, määräysten ja alan standardien mukaisesti. Näyttelijä / näyttelijä pystyy opintojensa päätyttyä esittämään luonnonkaunis sisältöä soveltamalla erilaisia tyylejä ja menetelmiä realistiseen, klassiseen, nykyaikaiseen teatteriin, kollektiiviseen luomiseen, eleteatteriin, musiikkiteatteriin ja fyysiseen teatteriin; Lisäksi voit tulkita erilaista audiovisuaalisen median sisältöä. Toisaalta pystyt kehittämään taiteellisia ja/tai koulutusehdotuksia luomalla edustettavaa pyhien kirjoitusten sisältöä (dramaturgia ja käsikirjoitus), muotoilemalla ja toteuttamalla sovellettuja teatteriprojekteja (koulutus ja didaktiikka) ja hallinnoimalla kulttuuriprojekteja, vaatimusten, määräysten ja alan standardien mukaisesti. Perustettaessa Duoc UC edistää kokonaisvaltaisten ihmisten kehitystä, joka on tietoinen heidän ylivertaisesta ihmisarvostaan ja sitoutunut ihmisiin ja yhteiskuntaan, yhdistäen etiikan, kristilliset arvot ja kehittämällä tarvittavia taitoja nykymaailmaan. Tämä parantaa myös kykyä työskennellä tiiminä, ratkaista ongelmia sekä kykyä tuottaa innovatiivisia ideoita, oppia ja päivittää jatkuvasti.
INACAP | UNIVERSIDAD TECNOLOGICA DE CHILE INSTITUTO PROFESIONAL CENTRO DE FORMACION TECNICA
Design
- Santiago, Chile
Kandidaatti
Kampuksella
Espanja
INACAPin suunnittelualueella olemme vuodesta 1978 lähtien kouluttaneet tuote- ja palvelualan vaatimat luovuuden ja innovoinnin teknikot ja ammattilaiset sitoutuneina toimittamaan työkalut ja taidot, joiden avulla he voivat menestyä työelämässä, lisäarvoa tuotteille, palveluille ja kokemuksille keskittyen teknologiaan, innovointiin, kestävyyteen ja aluekehitykseen.
Escuela Naval Chile
Toimitusjohtaja
- Viña del Mar, Chile
Kandidaatti
Kampuksella
Espanja
Valmistuttuaan merivoimakoulusta, suoritettuaan opetusristeilyn Esmeralda-koululaivalla ja sovelletun ammatillisen koulutuksen ajan, toimitusportaiden virkamiehet suorittavat kolmen vuoden ammatillisen harjoittelujakson omassa laajuudessaan. Tämä sisältää pohjimmiltaan palvelun laivaston aluksilla ja merivoimien tukikohtien toimituskeskuksissa, jotka suorittavat orgaanisia yksiköitä, jotka vastaavat toimitus-, rahoitus-, hankinta- ja materiaalinhallintatoimista.
Dr. Virginio Gómez Professional Institute (Instituto Profesional Dr. Virginio Gómez (IPVG))
Tietokone- ja tietotekniikan suoritustekniikan erityisohjelma
- Concepción, Chile
Kandidaatti
Kampuksella
Espanja
Virginio Gómezin ammattikorkeakoulun tietojenkäsittelyn ja informaatiotekniikan toimeenpanosuunnittelija on ammattilainen, joka kykenee toteuttamaan tietojärjestelmiä erilaisissa käyttöympäristöissä turvaamalla tietojen luottamuksellisuuden ja laatua ja turvallisuutta koskevat kurinpidolliset standardit. Se osoittaa joustavan, sitkeän ja innostuneen asenteen, joka pyrkii saavuttamaan tavoitteensa kriittisellä hengellä ja kyvyllä työskennellä yhteistyössä, globalisoituneessa ja monialaisessa kontekstissa.
IPG Professional Institute (Instituto Profesional IPG)
TEKNIKKO ERIKOULUTUKSESSA
- Concepción, Chile
Kandidaatti
Kampuksella
Espanja
IPG Professional Institute -oppilaitoksessa koulutetulla korkeakoulututkijalla on vankat tiedot, taidot ja kyvyt, jotka mahdollistavat opiskelijan ja hänen perheensä poikittaisen huomion erityisopetuksen muodoissa: koulujen integrointiohjelmat, kielikoulut ja erikoiskoulut. Hänen eettisen arvonsa periaatteidensa mukaisen koulutuksensa ansiosta hän voi toimia osallisena teknikkona, joka on sosiaalisesti sitoutunut luokkahuoneissa olevien oppilaiden monimuotoisuuteen, mikä suosii koulutustarpeisiin liittyvän henkilön kokonaisvaltaista kehitystä ja voi siten rikastuttaa oppimisprosessiaan ja autonomia. He toimivat tehokkaasti yhteistyöhaluisena ja ennakoivana agenttina, joka työskentelee yhdessä koulutuskeskuksen moniammatillisen tiimin kanssa ja joka pystyy tulkitsemaan ja toteuttamaan käytännössä erilaisia opetus- ja oppimisstrategioita, joita erilainen opettaja on ehdottanut mukautussuunnitelman yksilöllisessä opetussuunnitelmassa. opiskelija, jolla on erityisopetustarpeita (SEN).
EATRI Professional Institute (Instituto Profesional EATRI)
KÄÄNTÄJÄ JA LINKITULKI SUURESTA ENGLANTI-SAKSASTA
- Providencia, Chile
Kandidaatti
Kampuksella
Espanja
Tämän uran opiskelu antaa opiskelijalle mahdollisuuden hankkia kääntäjän ja yhteystulkin ammattinimike, jossa mainitaan englanti-saksa, neljän vuoden opiskelun, ammatillisen käytännön ja nimikokeen jälkeen. Jotkut tämän uran tärkeimmistä tavoitteista ovat: kehittää oppilaassa kykyä ymmärtää, analysoida ja toteuttaa kirjallisen käännösprosessin osatekijät sekä kehittää tarvittavat taidot, joita se vaatii yhteys kääntäminen ja tulkkaus tekniikoita.
CIISA Technological Institute (Instituto de Ciencias Tecnológicas CIISA)
Suunnittelu liitettävyydessä ja verkoissa
- Santiago Metropolitan Region, Chile
Kandidaatti
Kampuksella
Espanja
CIISA-instituutin liitettävyys- ja verkkotekniikan uran tavoitteena on kouluttaa ammattilaisia, jotka pystyvät hallitsemaan yritysverkkoinfrastruktuuria, suunnittelemaan liitäntäratkaisuja ja johtamaan tietokonetukea. Lisäksi se pystyy hallitsemaan verkko- ja telehankkeita innovatiivisten ja teknologisten suuntausten avulla. Sen tarkoituksena on toimittaa markkinoille eheitä ihmisiä, joilla on teknisiä ja sosiaalisia taitoja, jotka ovat suorituskyvynsä suhteen vastuullisia ja tuottavia.
Instituto Profesional AIEP online belongs to Universidad Bello
HENKILÖKOHTAINEN VALMENTAJA
- Santiago Metropolitan Region, Chile
Kandidaatti
Kampuksella
Espanja
Henkilökohtainen kouluttaja on korkeamman tason teknikko, joka on koulutettu järjestämään ja kehittämään fyysisen toiminnan toimia, joilla pyritään parantamaan eri ikäryhmien ihmisten elämänlaatua ja hyvinvointia heidän vaatimustensa ja tarpeidensa mukaisesti, kehittämään henkilökohtaisia ohjelmia , ryhmä ja institutionaalinen taso; tuki urheilu-vapaa-ajan järjestöjen hallinnolle, hankkeiden laatiminen ja liikunnan, urheilu- ja virkistyspaikkojen hallinnointi. Opetussuunnitelman verkko on suunnattu työtaitojen kehittämiseen, mikä vahvistaa AIEP-koulutettujen ammattilaisten tunnusmerkin. ** Tarkista liitteenä oleva verkko, jotta tiedät akkreditointia koskevat yksityiskohtaiset säännöt, paikat ja päivät.
ARCOS Professional Institute (Instituto Profesional ARCOS)
Esitys
- Peñalolén, Chile
Kandidaatti
Kampuksella
Espanja
IP-Arcosin näyttelijä on ammattitaitoinen näyttämökertomusten tulkinnan ja luomisen asiantuntija, jolle hän kuvittelee, tuottaa ja välittää hermeneuttisia ratkaisuja kehonsa kautta suhteessa eri näyttämökieliin. Tällä tavoin hän luo taiteellisen ehdotuksen, joka perustuu herkkyyteen, esteettiseen tietoon, tekijän asemaan, ainutlaatuisuuteen, omistukseen ja yhteyteen sosiaaliseen todellisuuteen ja taiteelliseen kenttään.
Silva Henríquez Catholic University (Universidad Católica Silva Henríquez (UCSH))
PSYKOLOGIA
- Santiago, Chile
Kandidaatti
Kampuksella
Espanja
Silva Henríquezin katolisen yliopiston psykologiaurasta valmistuneelle henkilölle on ominaista, että hän on psykososiaalisesta näkökulmasta koulutettu ammattilainen, joka kykenee ymmärtämään psykologisia ilmiöitä vuorovaikutuksessa sosiaalisen kanssa tieteidenvälisestä painopisteestä pitäen jatkuvasti huolta syntyvistä ongelmista. Hän on pätevä tunnistamaan psykologiset ilmiöt ja hänellä on teoreettinen asema: diagnosoida, suunnitella, ehdottaa, kehittää ja arvioida interventioita psykologian eri alojen tuntemuksen pohjalta ja myötävaikuttaa yhteisön psykososiaaliseen hyvinvointiin; samoin kuin työskennellessä poikkitieteellisten ryhmien kanssa ja tutkimusprosesseissa. Voit väittää ja perustella ammatilliset päätöksesi ja toimintasi kurinpidollisen tiedon perusteella.
Metropolitan University of Educational Sciences (Universidad Metropolitana de Ciencias de la Educación (UMCE))
KOULUTUKSEN JA PEDAGOGIAN BAKSELIJA ERIKOISKOULUTUKSESSA YHTEYDESSÄ TIEDONSIIRTOON JA KIELIIN TAI ERIKOISKOULUTTAJIEN TAI OPPIMISEEN
- Ñuñoa, Chile
Kandidaatti
Kampuksella
Espanja
Uran valmistunut on koulutuksen ammattilainen, joka ymmärtää ja arvostaa monimuotoisuuden ihmisen eri ulottuvuuksien ominaisuutena. Sillä on erityisiä pedagogisia valmiuksia edistää ja hallita sosiaalisen ja koulutuksellisen osallisuuden prosesseja, jotka ovat merkityksellisiä kuurojen tai oppimis-, viestintä- tai kielivaikeuksien omaavien erityispiirteiden kannalta. Sen suorituskyky perustuu keskittymiseen lakiin ja sosiaaliseen oikeudenmukaisuuteen, koulutustarpeiden huomioimiseen yhteistyötyössä ja poikkitieteellisissä ryhmissä oppimismahdollisuuksien edistämiseksi erilaisissa sosiaalisissa ja kasvatuksellisissa yhteyksissä.
Vastaa muutamaan kysymykseen, niin etsimme sinulle sopivia ohjelmia!