BA (Hons) Mainonta ja suunnittelu
AAS College
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Thessaloniki, Kreikka
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Sekoitettu, Kampuksella
Kesto
3 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 6 800 / per year
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
” Mainonta on kyky tunnistaa, tulkita… asettaa yrityksen sydämen puheet tyypiksi, paperiksi ja musteeksi” Leo Burnett
Kurssi valmistaa opiskelijoita luovaan mainontaan ja rohkaisee myös luovaa ajattelua.
Opettajana on mainosharjoittajien ja akateemisten teoreetikkojen ryhmä, ja opiskelijat on varustettu nykyaikaisella tietämyksellä voidakseen ymmärtää teoreettiset ja käytännölliset näkökohdat mainosalan kaikilla tasoilla suunnittelusta luovaan tuotokseen ja esitykseen.
Opinnot tukevat asiayhteyteen liittyviä tutkimuksia - suunnitteluteoria ja teollisuuden live-alushousut sekä opiskelijoiden kilpailuun osallistuminen opiskelijoiden oma-aloitteisten alushousujen yksittäisen tutkimuksen rinnalla. Heitä haastetaan monenlaisissa medioissa, kuten painotuotteissa, televisiossa, ambientissa, sissi-, verkko-, virus- ja sosiaalisissa verkostoissa, kuten Twitterissä ja Facebookissa.
Ensimmäisenä vuonna kurssi alkaa ideoiden / konseptin generointihankkeiden ohjelmalla, seminaarin loppupuolella otetaan käyttöön erityisiä mainoslehtisiä. Lukukaudella kaksi hanketta laajeni koskemaan typografiaa, ulkoasua ja tietokonetaitoja.
Toisena vuonna opiskelijat ymmärtävät, että "idea" on kuningas, ja painopiste siirtyy kehitettäessä hyviä mainosstrategioita, jotka ovat näiden ajatusten perusta. Tekstin kirjoittaminen ja mainonnan graafinen suunnittelu muodostavat merkittävän osan opetuksesta. Opiskelijalla on myös mahdollisuus hankkia valokuvaus-, video- ja äänitiedostojen taitoja.
Mainonta on ja on aina ollut yksi dynaamisimmista ja jännittävimmistä uran luovista opiskelijoista ja uusien medioiden, kuten Internetin, räjähdyksellä teollisuus tarvitsee lahjakkaita ja sitoutuneita ihmisiä kuin koskaan ennen.
Sisäänpääsyvaatimukset
- Diplomi ja opintosuoritus lukiosta
- Todisteet opiskelijan kyvystä englanniksi (IELTS 6.0 tai vastaava). Jos aikaisempi koulutus oli englanniksi, testiä ei tarvita, tarvitaan vain todistus, jossa tämä vahvistetaan
- salkku
- Passi
- AAS-hakemuslomake
Kurssi yhdellä silmäyksellä
Vuosi 1
- Johdanto mainontaan 1 ja 2
- Digitaalisen kuvantamisen esittely
- Visuaalinen kommunikointi
- Suunnitteluteoria 1
- Motion Graphicsin esittely
2. vuosi
- Integroidut kampanjat
- Brändäys ja identiteetti
- Kirja
- Graafinen viestintä
- Suunnitteluteoria 2
- Motion Graphics 2
3. vuosi
- Creative Team -kampanjat
- Suunnittelun tutkimusprojekti
- Kirja
- Lopullinen pääprojekti
Tärkeät päivämäärät ja tiedot
- Kesto: 36 kuukautta (3 vuotta)
- Opetusmuoto: opetettu
- Koulutusvaihtoehdot: kokopäiväinen
- Kieli: englanti
- Viimeinen hakupäivä: 20. heinäkuu 2020
- Sarjat aloituspäivä: 28. syyskuuta 2020
- Palkintorakenne: University of Sunderland - Iso-Britannia
- Brittiläinen tutkinto: Bachelor of Arts with Honor
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Opettajana on mainosharjoittajien ja akateemisten teoreetikkojen ryhmä, ja opiskelijat on varustettu nykyaikaisella tietämyksellä voidakseen ymmärtää teoreettiset ja käytännölliset näkökohdat mainosalan kaikilla tasoilla suunnittelusta luovaan tuotokseen ja esitykseen.
Opinnot tukevat kontekstuaalisia tutkimuksia – muotoiluteoriaa ja alan live-alushousuja sekä opiskelijakilpailuihin osallistumista sekä opiskelijan oma-aloitteisia alushousuja koskevaa yksilötutkimusta. Heidät haastetaan useissa eri medioissa, kuten printissä, televisiossa, ambientissa, sississä, webissä, virallisissa ja sosiaalisissa verkostoissa, kuten Twitterissä ja Facebookissa.
Ensimmäisenä vuonna kurssi alkaa ideoiden/konseptien luomisprojektien ohjelmalla, erityiset mainontahousut esitellään ensimmäisen lukukauden lopussa. Lukukaudella kaksi projektia laajeni sisältämään typografia-, taitto- ja tietokonetaidot.
Toisena vuonna opiskelijat ymmärtävät, että "idea" on kuningas ja painopiste siirtyy kehittämään järkeviä mainontastrategioita, jotka ovat näiden ideoiden perusta. Tekstinkirjoitus ja mainonnan graafinen suunnittelu muodostavat merkittävän osan opetusta. Opiskelijoilla on myös mahdollisuus hankkia valokuva-, video- ja äänieditointitaitoja.
Mainonta on ja on aina ollut yksi dynaamisimmista ja jännittävimmistä uran luovista opiskelijoista ja uusien medioiden, kuten Internetin, räjähdyksellä teollisuus tarvitsee lahjakkaita ja sitoutuneita ihmisiä kuin koskaan ennen.
Kurssi yhdellä silmäyksellä
Vuosi 1
- Johdanto mainontaan 1 ja 2
- Digitaalisen kuvantamisen esittely
- Visuaalinen kommunikointi
- Suunnitteluteoria 1
- Motion Graphicsin esittely
2. vuosi
- Integroidut kampanjat
- Brändäys ja identiteetti
- Kirja
- Luovien alojen kokeminen
- Suunnitteluteoria 2
- Motion Graphics 2
3. vuosi
- Creative Team -kampanjat
- Suunnittelun tutkimusprojekti
- Kirja
- Lopullinen pääprojekti
Tärkeitä päivämääriä ja tietoja
- Kesto: 36 kuukautta (3 vuotta)
- Koulutusmuoto: opetettu
- Koulutusvaihtoehdot: kokopäiväinen
- Kieli: englanti
- Hakuaika: 30.6.2024
- Kurssien alkamispäivä: 7.10.2024
- Palkintoelin: Sunderlandin yliopisto - Iso-Britannia
- Brittiläinen tutkinto: Bachelor of Arts with Honor
Galleria
Uramahdollisuudet
Kurssi valmistaa opiskelijoita luovaan mainontaan ja rohkaisee myös luovaa ajattelua.