
Bachelor of Business Administration-Verkkokauppa ja markkinointi
Dubai, Arabiemiirikunnat
KESTO
8 Semesters
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
AED 21 000 / per semester
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Tavoita asiakkaat kaikin puolin
College of Business Administration tarjoaa ajantasaisen sähköisen kaupankäynnin ja markkinoinnin ohjelman, jolla on johtamis- ja teknologiaosaamista, jonka avulla opiskelijat voivat osallistua ja käyttää sähköistä mediaa markkinapaikkana.
Sähköinen kaupankäynti tai sähköinen kaupankäynti on tietokonepohjainen tiede, joka käyttää digitaalisia järjestelmiä taloudellisiin ja liiketoiminnallisiin tarkoituksiin. Tämä markkinointimuoto on laajentunut suuresti viimeisten kolmen vuosikymmenen aikana.
Etsitkö työtä heti koulutuksesi jälkeen? Looginen ratkaisu on AUE: n sähköisen kaupankäynnin ja markkinoinnin perustutkinto. Globaali kylä -konsepti on tuonut kaikki teollisuudenalat toimimaan samalla alustalla. Virtuaalikontakti ei ole enää itsenäinen ongelma; pikemminkin se on tehokkain ratkaisu uuden vuosituhannen teollisuuden tarpeisiin.
Kaupan määrä, tavaroiden saatavuus, rahoituksen siirto, tietojen jakaminen ja tavaroiden toimittaminen markkinoille on kiihkeä tiedustelutyö; ja se on vain napsautuksen päässä.
Uteliaisen henkilön, jolla on potentiaalia ja luottamusta asianmukaiseen viestintään, vakuutuskykyyn ja joka haluaa toimia paremmin, tulisi opiskella tätä erikoistumista. Kurssiohjelmat kehittävät opiskelijoita moniraitaisiin ajattelijoihin, kestämään painetta, hyödyntämään mahdollisuuksia ja arvostamaan tämän aikakauden teknologista kehitystä.
CIM Graduate Gateway
Kauppatieteiden korkeakoulu Sähköisen kaupankäynnin ja markkinoinnin BBA-tutkinto American University in the Emirates on tunnustanut Chartered Institute of Marketing (CIM). CIM on maailman johtava ammattimainen markkinointielin, jolla on yli 30 000 jäsentä maailmanlaajuisesti, mukaan lukien yli 3 000 Chartered Markkinoijaa. Tunnustuksen ansiosta opiskelijat voidaan vapauttaa tietyistä moduuleista, joilla he saavat sertifikaatin ammatillisesta markkinoinnista ja ammattimaisesta digitaalisesta markkinoinnista.
AUE on nyt lueteltu CIM -verkkosivuston "poikkeushaussa" ilmoittaakseen opiskelijoille heidän erikoistumiseensa ja valmistumisvuoteensa liittyvistä poikkeuksista täältä:
https://www.cim.co.uk/qualifications/graduate-gateway/
Opiskelijoiden on rekisteröidyttävä CIM -jäseneksi kolmen vuoden kuluessa valmistumisesta, jotta he voivat hakea vapautuksia, ja sen jälkeen heillä on enintään viisi vuotta valmistumisesta täydentääkseen täydentäviä moduuleja saadakseen täydet pätevyytensä.
American University in the Emirates on Yhdistyneiden arabiemiirikuntien opetusministeriön akkreditoima
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
Opetussuunnitelma
42 kurssia | 126 luottotuntia
Yleissivistävä koulutus | Kurssit (12) | Luottotunnit (36) |
Peruskurssi | Kurssit (16) | Luottotunnit (48) |
Erikoistuminen | Kurssit (10) | Luottotunnit (30) |
Vapaat valinnaiset | Kurssit (4) | Luottotunnit (12) |
Yleissivistävä kurssi
V: Kieli- ja viestintäopinnot
Opiskelija valitsee 12 opintopistettä (4 kurssia) alla olevasta listasta
Opiskelijoiden tulee suorittaa kaikki seuraavat kurssit:
- Yliopistoelämä – [3 opintopistettä]
- Akateeminen kirjoittaminen – [3 opintopistettä]
- Johdatus tutkimukseen – [3 opintopistettä]
Opiskelijoiden on suoritettava jokin seuraavista arabian kielen kursseista:
- Arabialainen sävellys – [3 luottotuntia]
- arabia muille kuin arabeille – [3 luottotuntia]
- Arabian kielen viestintätaidot – [3 opintopistettä]
B: Luonnontieteet
Opiskelija valitsee 3 opintopistettä (1 kurssi) alla olevasta listasta
- Luonnontieteet – [3 opintopistettä]
- Kestävä energia – [3 luottotuntia]
- Ympäristötiede – [3 opintopistettä]
- Fysiikka – [3 opintoviikkoa]
C: Yhteiskunta- tai käyttäytymistieteet
Opiskelija valitsee 6 opintopistettä (2 kurssia) alla olevasta listasta
- Yleinen psykologia – [3 opintopistettä]
- Innovaatiot ja yrittäjyys – [3 opintopistettä]
- Johdatus yhteiskuntatieteisiin – [3 opintopistettä]
- Johdatus valtiotieteisiin – [3 opintopistettä]
- Johdatus sosiologiaan – [3 opintopistettä]
- Johdatus antropologiaan – [3 opintopistettä]
- Johdatus maantieteeseen – [3 opintopistettä]
- Ihmisoikeudet – [3 luottotuntia]
D: Tietotekniikka tai määrällinen
Opiskelija valitsee alla olevasta listasta 9 opintopistettä (3 kurssia).
- Yleinen matematiikka - [3 opintopistettä]
- Yleiset tilastot - [3 luottotuntia]
- Johdatus tietokonejärjestelmään – [3 opintopistettä]
- Matematiikka yrityksille – [3 opintoviikkoa]
E: Humanistiset tieteet tai taiteet
Opiskelija valitsee 3 opintopistettä (1 kurssi) alla olevasta listasta
- Nykytaide arabiasta – [3 opintopistettä]
- Johdatus filosofiaan – [3 opintopistettä]
- Lähi-idän historia – [3 luottotuntia]
- Maailmanhistoria – [3 luottotuntia]
- Amerikkalainen kirjallisuus – [3 opintopistettä]
- Islamilaisen taiteen historia – [3 opintopistettä]
F: Islamilaiset tutkimukset
Opiskelija valitsee 3 opintopistettä (1 kurssi) alla olevasta listasta
- Islamilainen kulttuuri – [3 opintopistettä]
- Islamilainen sivilisaatio – [3 luottotuntia]
G: Arabiemiirikuntien opinnot
Opiskelija valitsee 3 opintopistettä (1 kurssi) alla olevasta listasta
- Yhdistyneet arabiemiirikunnat ja GCC-yhdistys – [3 luottotuntia]
Core Course
- Johtamisen periaatteet - [3 opintoviikkoa]
- Laskentaperiaatteet - [3 luottotuntia]
- Johdon kirjanpito – [3 opintoviikkoa]
- Mikrotaloustiede – [3 opintoviikkoa]
- Markkinoinnin periaatteet - [3 luottotuntia]
- Johdon tietojärjestelmä – [3 opintoviikkoa]
- Makrotaloustiede – [3 luottotuntia]
- Yritystilastot – [3 luottotuntia]
- Organisaation käyttäytyminen – [3 opintopistettä]
- Taloushallinto – [3 luottotuntia]
- Liikeoikeus – [3 opintoviikkoa]
- Kvantitatiivinen analyysi – [3 luottotuntia]
- Tuotannon ja toiminnan hallinta – [3 opintoviikkoa]
- Liiketoimintaa Yhdistyneissä arabiemiirikunnissa ja Persianlahden yhteistyöneuvostossa – [3 opintopistettä]
- Kansainvälinen liiketoiminta – [3 luottotuntia]
- Strateginen johtaminen – [3 opintoviikkoa]
Erikoistumiskurssi
- Kuluttajakäyttäytyminen – [3 luottotuntia]
- Kestävä kehitys ja vastuullinen markkinointi – [3 luottotuntia]
- Markkinointi digitaalisessa ympäristössä – [3 opintopistettä]
- Integroitu markkinointiviestintä – [3 opintopistettä]
- Johdatus markkinointianalyysiin – [3 luottotuntia]
- Brändinhallinta – [3 luottotuntia]
- Markkinointitutkimus – [3 opintopistettä]
- Globaali markkinointi – [3 luottotuntia]
- Strateginen markkinointi – [3 luottotuntia]
- Markkinoinnin erikoisaiheet – [3 opintoviikkoa]
Vapaat valinnaiset
4 kurssia | 12 luotto tuntia
Perustuu kiinnostukseen
- Media- ja joukkoviestintäkurssit
- Koulutuskurssit
- Suunnittelukurssit
- Turvallisuus- ja globaalitutkimuksen kurssit
- Tietotekniikan kursseja
- Tietojenkäsittelytieteen kurssit
Tuki-ala
- Rahoituskurssit
- Vakuutus- ja riskienhallintakurssit
- Liiketoiminnan johtamiskurssit
- Toimitusketjun kurssit
- Terveydenhuollon johtamiskurssit
- Kirjanpitokurssit
- Henkilöstökurssit
läsnäolo
Opiskelija rakentaa aikataulun rekisteröidyllä lukukaudella tarjolla olevien kurssien perusteella
Arkipäivän aamutunnit | Arkipäivän iltatunnit |
Sunnuntai - Tiistai | Klo 9.00 - 16.00 välisenä aikana Maanantai - Keskiviikko | Klo 9.00 - 16.00 välisenä aikana | Sunnuntai - Tiistai | Klo 16.00-21.00 välisenä aikana Maanantai - Keskiviikko | Klo 16.00-21.00 välisenä aikana |
Ohjelman tulos
- Kehitä heidän urapolkunsa kannalta tärkeitä kriittisiä analyysitaitoja.
- Analysoi ja tulkitse erikoistietoja tehdäksesi järkeviä liiketoimintapäätöksiä.
- Käytä innovatiivisia ja edistyneitä lähestymistapoja kansallisen ja kansainvälisen liiketoimintaympäristön arvioinnissa.
- Osoita käytännön taitojasi eri liiketoiminta-aloilla.
- Hanki tietoa erikoistumisen peruskäsitteistä, periaatteista ja teorioista.