
Strategisen markkinoinnin kandidaatin tutkinto
Cancún, Meksiko
KESTO
4 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Jan 2025
LUKUKAUSIMAKSUT
USD 4 470 *
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
* lukukausimaksu: voi muuttua ilman ennakkoilmoitusta
Johdanto
Strategisen markkinoinnin tutkinnon suorittaneet osaavat sijoittaa tuotteet ja tuotemerkit kansainväliselle tasolle luovien ja innovatiivisten strategioiden avulla. He pystyvät menestyksekkäästi analysoimaan, suunnittelemaan ja toteuttamaan kestäviä markkinointisuunnitelmia, ymmärtämään kuluttajakäyttäytymistä, tutkimaan ja segmentoimaan markkinoita, hyödyntämään huipputeknologiaa ja toteuttamaan markkinointistrategioita globaalilla näkemyksellä.
Kansainvälinen kauppakorkeakoulu
Opiskelemme strategista markkinointia kuluttajien tarpeiden ja vaatimusten tyydyttämiseksi. Saamme nämä näkemykset tutkimuksen ja analyysin avulla, minkä ansiosta voimme tunnistaa liiketoimintamahdollisuuksia Kehitämme ja toteutamme luovia ja innovatiivisia strategioita ja ehdotuksia. Työmme tarjoaa yrityksille kilpailuetua, aina eettinen ja monikulttuurinen näkökulma huomioon ottaen.
Miksi opiskella strategista markkinointia Anáhuac Cancunin yliopistossa?
- Anáhuac Cancun -yliopisto on kansainvälinen kampus, joka lisää kansainvälistä kokemusta, sillä sen opettajat ja opiskelijat tulevat yli 30 eri maasta.
- Opiskelija osallistuu kansainvälisten huippututkijoiden, tunnettujen professorien ja alan johtajien pitämille kursseille.
- Muodostamme markkinoinnin ammattilaisia, joista tulee johtajia ja jotka soveltavat kansainvälistä näkökulmaa hankkeisiinsa.
- Saat ammatilliseen kehitykseesi tarvittavat välineet, kuten kriittisen ajattelun, luovuuden ja viestintätaitojen.
- Joustava tuntisuunnitelma, jonka avulla voit edetä omaan tahtiisi.
- Voit rikastuttaa kansainvälistä kokemustasi yli 200 vaihto-ohjelmalla, joita järjestetään eri puolilla maailmaa sijaitsevien yliopistojen kanssa.
Opetussuunnitelma
Ammattiopinnot
- Liiketoimintamatematiikka
- Tietojen analysointi I
- Tietojen analysointi II
- Liiketoiminnan laskenta
- Toimintatutkimus
- Toimitusketjun hallinta Tietotekniikka
- Viestintä ja henkilöbrändi
- Markkinoinnin periaatteet
- Kuluttajakäyttäytyminen ja analytiikka
- Strateginen markkinointi
- Määrällinen markkinatutkimus
- Monimuuttuja-analyysi markkinoinnissa
- Strateginen myynnin johtaminen
- Anáhuac valinnainen I
- Globaali markkinointi
- Markkinoinnin työpaja
- Työpaja tai valinnainen I
- Yliopistokoulutus A
- Yrityksen esittely
- Kirjanpidon periaatteet
- Työpaja tai valinnainen II
- Liiketalous
Vieraile verkkosivustolla nähdäksesi täydellisen luettelon opintosuunnitelmasta.
Anáhuac-tutkimukset
- Sosiaalinen vastuu ja kestävyys
- Etiikka
- Klassinen ja nykyaikainen humanismi
- Anáhuac valinnainen II
- Johdatus antropologiaan
- Ihmiset ja transsendenssi
- Yliopistoelämä
Monialaiset tutkimukset
- Monitieteinen valinnainen I
- Tieteidenväliset valinnaiset II
- Poikkitieteellinen valinnainen III
Johtajuus- ja yrittäjyysopinnot
- Yrittäjyystaidot
- Johtajuus ja tehokkaat tiimit
- Yrittäjyys ja innovointi
- Johtajuus ja henkilökohtainen kehitys
Ohjelman tulos
- Tee markkinatutkimusta liiketoimintamahdollisuuksien tunnistamiseksi ja huippustrategioiden toteuttamiseksi.
- Tunnista ja analysoi asiakkaiden tarpeet, toiveet ja toiveet kasvattaa tuloja tuotekehityksen avulla.
- Hallitse laajaa valikoimaa tuotteita, palveluita ja brändejä kaikenlaisille yrityksille.
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
- Markkinointipäällikkö
- Markkinatutkija
- Kaupallinen johtaja
- Tiedottaja
- Julkiset suhteet