BA (Hons) markkinoinnin hallinnassa - digitaalisen markkinoinnin erikoisala
Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU)
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Kuala Lumpur, Malesia
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
USD 22 615 *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Malesian opiskelijoille yhteensä: 87 000 RM | yhteensä kansainvälisille opiskelijoille: 88 200 RM / 22 615 USD
Johdanto
APU-DMU-kaksoistutkinto-ohjelma
Bachelor's Degree -ohjelmaan osallistuvilla opiskelijoilla on mahdollisuus osallistua APU -DMU Dual Degree Scheme -ohjelmaan. Tämän järjestelmän mukaisesti opiskelijat saavat valmistuessaan kaksi tutkintotodistusta ja opintosuoritusotteen: 1 Asia Pacific Universitystä ( APU ), Malesia ja 1 De Montfortin yliopistosta (DMU), Iso-Britannia.
Enemmän kuin pelkkä markkinoinnin johtamisen tutkinto
APUMarkkinoinnin johtamisen BA (Hons) -tutkinto digitaalisen markkinoinnin erikoisalalla on suunniteltu tarjoamaan sinulle etulyöntiaseman uusimmissa teknologioissa, jotka ovat linjassa Industrial Revolution 4.0:n kanssa.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Ohjelman pääpiirteet
Tämä ohjelma on suunniteltu erityisesti tarjoamaan opiskelijoille:
- Ymmärrys teorioista ja käsitteistä, jotka tukevat tehokasta markkinointia, ja käytännön taidot, joita tarvitaan dynaamisen uran aloittamiseen digitaalisessa markkinoinnissa.
- Kattava ymmärrys puitteista ja strategisista suunnittelutekniikoista yritystietojen analytiikan hallintaan markkinointiareenalla.
- Tuntemus laajasta valikoimasta digitaalisen markkinoinnin tekniikoita ja siitä, miten niitä sovelletaan käytännössä infusoiduissa digitalisoiduissa asetuksissa.
- Kyky arvioida kriittisesti ja suositella sopivia digitaalisia työkaluja ja tekniikoita hyödyntämällä lukuisia sosiaalisen median alustoja markkinapotentiaalin optimoinnissa.
Tutkinto taso 1
Opiskelijat oppivat jokaisen liikkeenjohdon ammattilaisen edellyttämät olennaiset perustaidot ja perustiedot kontekstista, jossa yritykset toimivat - johtaminen, laki, kirjanpito, taloustiede, yrittäjyys, markkinointi, ihmisten johtaminen ja kirjanpito. Altistamme heidät myös liiketoiminta- ja viestintätaidoille, tietojenkäsittely- ja IT-taidoille, kvantitatiivisille taidoille ja itsenäiselle oppimiselle. Kaikilla Business Management -ohjelmilla on yhteinen ensimmäinen vuosi, joten ne altistuvat vankalle pohjalle liiketoiminnan johtamisen teorioissa ja käytännöissä.
Yleiset moduulit
- Johdatus johtamiseen
- Kirjanpidon taidot
- Liiketoiminta- ja viestintätaidot
- Liiketaloustiede
- Liikejuridiikka
- Digitaalinen ajattelu ja innovointi
- Yrittäjyyden perusteet
- Markkinointi
- Ihmisten johtaminen
- Kvantitatiiviset taidot
Tutkintotaso 2
Opitaan laajempi valikoima taitoja, joissa opiskelijat saavat paremman käsityksen digitaalisten työkalujen laajasta valikoimasta ja erikoistaidoista soveltaa kehyksiä ja suunnittelutekniikoita vuorovaikutteiseen digitaaliseen markkinointiin. He saavat vankan käsityksen digitaalisen markkinoinnin tuesta nykyaikaisessa organisaatiotoiminnassa. Vaalimme edelleen heidän luovuuttaan ja innovatiivisuuttaan sekä itsenäistä oppimistaan valmistaaksemme heitä digitaalisesti pallomaisiin markkinointiympäristöihin.
Yleiset moduulit
- Liiketoiminnan etiikka ja hallinto
- Luovuus ja innovointi
- Kansainvälinen kulttuuri ja viestintä
- Liiketoiminnan tutkimusmenetelmät
Erikoistuneet moduulit
- Integroitu markkinointiviestintä 1
- B2B-markkinointi
- Asiakasarvon tuottaminen
- Kuluttajien käyttäytyminen
- Markkinoinnin älykkyys ja tutkimus
- Digitaalinen markkinointi
- Todennäköisyys ja tilastollinen mallinnus
- Ihmisen ja tietokoneen vuorovaikutus
Työharjoittelu (16 viikkoa)
Opiskelijat suorittavat harjoittelu- / teollisuuskoulutuksen vähintään 16 viikon ajan valmistautuakseen sujuvaan siirtymiseen luokkahuoneesta työympäristöön.
Tutkintotaso 3
Opiskelijat hyödyntävät aiempia opintojaan ja teollista kokemustaan laajentaakseen tietämystään digitaalisen markkinoinnin strategioista, uusien mahdollisuuksien löytämisestä, kilpailuedun hyödyntämisestä ja päätöksentekoprosesseista tavoitteenaan houkutella heidät digitaalisesti taitaviksi markkinoinnin asiantuntijoiksi. Viimeisen vuoden projekti edellyttää, että he suorittavat käytännön digitaalisen markkinoinnin projektin, jotta he voivat soveltaa kaikkea sekä luokkahuoneesta että harjoitteluympäristöstä hankittua asiantuntemusta ja taitoja. Viimeisen vuoden projektin onnistunut suorittaminen on osoitus opiskelijan kyvystä kohdata tärkeimmät digitaalisen markkinoinnin skenaariot luottavaisin mielin ja taitavasti.
Yleiset moduulit
- Brändin hallinta
- Asiakassuhteen rakentaminen
- Globaali markkinointi
- Innovaatiojohtaminen ja uusien tuotteiden kehittäminen
- Integroitu markkinointiviestintä
- Markkinoinnin johtamisen tutkimukset
- Markkinointia koskeva päätöksenteko
- Markkinoinnin johtamisen projekti
- Strateginen markkinoinnin suunnittelu
- Käyttäytymistiede ja markkinointianalytiikka
- Digitaalisen markkinoinnin mahdollistavat teknologiat
MQA:n pakolliset aineet*
- Etniset suhteet (M'sian-opiskelijat)
- Islamilainen ja aasialainen sivilisaatio (M'sian Students)
- Malesian opinnot (kansainväliset opiskelijat)
- Malaijan viestintäkieli (int'l-opiskelijat)
- Työpaikan ammatilliset viestintätaidot
- Työntekijä- ja työllisyystrendit
- Yhteinen opetussuunnitelma
(*Kaikkien opiskelijoiden on suoritettava nämä moduulit onnistuneesti Malesian pätevyysviraston määräämällä tavalla.)
Huomautus: Erikoisuus näkyy vain akateemisessa transkriptiossa.
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
Uran vaihtoehdot
- Digitaalisen markkinoinnin johtaja
- Sosiaalisen median strategi
- Digitaalisen markkinoinnin sisällöntuottaja
- Digitaalinen myynti- ja markkinointipäällikkö
- Online Business Manager
- Mobiilimarkkinoinnin asiantuntija
- Hakukoneoptimoinnin (SEO) asiantuntija
- Tilinhallinta
- Verkkoanalytiikan konsultti
- Verkkosisällön hallinnan analyytikko
- Digital Creative Diagnostics Manager
- Digitaalisen markkinoinnin viestinnän asiantuntija
Digitaalinen markkinointi
Kasvava riippuvuus teknologiasta on muuttanut maailmaa ympärillämme. Nykyään useimmat organisaatiot kaikilla aloilla siirtyvät verkkoon, mikä johtaa digitaaliseen markkinointiin. Pienyritykset liike-elämän jättiläisille ovat ymmärtäneet, että digitaalinen markkinointi on tehokkain tapa tuoda liiketoimintansa oikealle yleisölle ja samalla nopeuttaa liiketoiminnan kasvua. COVID-19-pandemian häiritessä useimpia liiketoimintoja työnantajat etsivät nyt myös aktiivisesti ammattitaitoisia työntekijöitä, joilla on oikea digitaalinen asiantuntemus, jotta he voivat edistää liiketoimintatavoitteita, kuten tuloja ja bränditietoisuutta organisaatioilleen.
Digitaalisen markkinoinnin erikoistuminen antaa opiskelijoille tietoa laajasta valikoimasta digitaalisen markkinoinnin tekniikoita ja siitä, miten niitä sovelletaan käytännössä infusoiduissa digitoiduissa olosuhteissa. Tulevina digitaalisen markkinoinnin asiantuntijoina he altistuvat myös asianmukaisille digitaalisen markkinoinnin työkaluille ja tekniikoille, joita ammattilaisten on pysyttävä ajan tasalla kehittyvien digitaalisen markkinoinnin trendien kanssa.