BA in Fashion Business and Promotion
Birmingham City University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Birmingham, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 - 4 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
GBP 9 250 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2024
* UK students: £9,250 per year | international students: £13,980 per year
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Opetussuunnitelma
Ensimmäinen vuosi
Jotta voit suorittaa tämän kurssin, sinun on suoritettava kaikki seuraavat ydinmoduulit (yhteensä 120 op):
- Muotiliiketoiminnan konteksti
- Trendien ennustaminen
- Ostaminen ja myyminen
- Visuaalinen markkinointi
Toinen vuosi
Jotta voit suorittaa tämän kurssin, sinun on suoritettava kaikki seuraavat ydinmoduulit (yhteensä 120 op):
- Markkinointi ja suhdetoiminta
- Kansainvälinen vähittäiskauppa
- Tapahtumien hallinta
- Työharjoittelu
Kolmas vuosi
Tämän kurssin suorittamiseksi opiskelijan on suoritettava kaikki seuraavat ydinmoduulit (yhteensä 120 op):
- Suurhanke: Muotiliiketoiminta ja promootio
- Itsenäinen lopputyö
- Itsensä edistäminen
Uramahdollisuudet
Työllistettävyystaitojen parantaminen
Työllistettävyys ja valmistautuminen työelämään ovat meille erittäin tärkeitä, ja kurssi tarjoaa valikoiman moduuleja, jotka kehittävät asiaankuuluvia alan taitoja.
Tavoitteenamme on:
- Tuottaa alan valmiita tutkinnon suorittaneita, jotka voivat luovasti osallistua muotiin ja siihen liittyviin teollisuudenaloihin paikallisilla, Yhdistyneen kuningaskunnan tai globaaleilla markkinoilla.
- Tarjota sinulle mahdollisuuksia tutkia, harjoitella ja haastaa kaupallisen ympäristön, luovan ajattelun ja teknisen käytännön välisiä suhteita.
- Käyttää erilaisia opetus- ja oppimismenetelmiä, joissa pystyt syntetisoimaan teorioita, käsitteitä ja muotikäytäntöjä paikallisilla, kansallisilla ja globaaleilla markkinoilla.
- Kehittää opiskelijoiden luottamusta ja ammattitaitoa sujuvan suullisen viestinnän sekä johdonmukaisten kirjallisten ja visuaalisten esitystaitojen avulla.
- Edistää kaupallista tietoisuutta ja toimintaa projektinhallinnan, live- ja tiimiprojektien, teollisten yhteyksien ja vierailujen, teollisen sijoittelun ja kilpailun avulla kaikilla tasoilla.
- Yhteistyön, kilpailun ja yrittäjähenkisen lähestymistavan juurruttaminen kaikkiin opiskelijoiden saavutuksiin.
Sijoittelut
Kuten alan luonne on, opiskelijamme saavat usein mahdollisuuden työskennellä monissa mahdollisuuksissa suorittaa 72 tuntia työharjoittelua toisen vuoden lopussa - sinua tukee uratiimi ja sarja työpajoja, jotka auttavat sinua turvaamaan sijoittelun ja miten tavoittaa ja verkostoitua. Lisäksi tarjoamme ammatillisen harjoittelupaikan, kun haluat ehkä ottaa vuoden tauon useamman kuin yhden pitkäaikaisen harjoittelun suorittamiseen.
Harjoitteluissa opiskelijat ovat aiemmin ottaneet erilaisia rooleja ja työskennelleet johtavien tuotemerkkien, kuten Superdry, Selfridges ja Next, kanssa bloggaamisessa, sosiaalisessa mediassa, PR: ssä ja ostamisessa.
Linkkejä teollisuuteen
Meillä on hyvät yhteydet Birminghamin Selfridgesin sivuliikkeen visuaaliseen myyntitiimiin sekä Nextiin ja Superdryyn.
Valmistuneet työpaikat
Monet opiskelijoistamme tulevat ostajiksi tai PR-avustajiksi ja löytävät mahdollisuuksia tuotemerkeillä, kuten Next, Boohoo, Superdry, Gymshark ja Lounge.
Sophie Ordidge työskentelee Superdryn kestävän kehityksen tiimissä.
Leila Smith perusti oman PR-yrityksen suoraan yliopistosta.