
Markkinoinnin tutkinto
Valencia, Espanja
KESTO
4 Years
KIELET
Espanja
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
EUR 7 800 / per year
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Johdanto
Virallinen tutkinto: Markkinointitutkinto
Kesto / ECTS: 4 vuotta / 240 ECTS
Paikat / kampus: 65 / Moncada - Alfara; 20 / Elche
Opetettu: espanja
Oppimistulokset
Mikä tekee meistä erilaisia?
1. Opiskelija työllistyvyyttä keskustassa
Olemme pakkomielle opiskelijan hypätä työhön parhaissa olosuhteissa. Siksi meidän opetussuunnitelma on kytketty työllistymismahdollisuuksien tulevaisuuteen: kansainvälistyminen, innovaatio ja luovuus johtamiseen ja strategiseen suuntaan resursseja.
2. Kansainvälinen ulottuvuus
- vapaa lisäkoulutusta Englanti alkaen ensimmäisestä neljänteen parantaa lähtötasoon.
- Aiheista osana opetussuunnitelmaa, joka vahvistaa kielitaitoa: opetetaan Englanti tai Englanti tekniseen käyttöön.
- Kansainvälinen Vaihto: meidän koordinoidaan Erasmus useissa Euroopan maissa, joten voit opiskella lukukauden tai kurssin toisessa maassa ohjelmaan.
- Mahdollisuuksia kansainväliseen käytäntöön.
3. Suora yhteys ammattiin
Koska ymmärrämme, että voidakseen tulla hyvä johtaja yhtiössä kannattaa olla yhteydessä ensimmäisen kanssa parhaat ammattilaiset. Siksi me ilmaisemaan omaa koulutusta kahdesta keskeisiä virstanpylväitä:
- Olemme vierailevat professorit, avain, ammattijärjestöt, jotka tulevat vuosittain jakamaan kokemuksiaan opiskelijoiden kanssa.
- Vierailujen aikana sekä tutkinto tai muu koulutustoiminta jotka aloittavat yritykset ottaa yhteyttä todellisuuteen kunkin sektorin.
4. Menetelmä tapaus
Käytämme tätä menetelmää välineenä rajat oppimisen:
- Se koskee kaikkia kursseja ensimmäisestä luokasta.
- Ne ovat mukana kaikki opetettavat koko kurssin. Siten, että opiskelija tulee tietoiseksi siitä, miten tärkeää jokaisen aiheisiin opettanut hänelle ja niiden välisen suhteen.
- Käyntejä on tarkoitus yrityksille tutkitaan ja keskusteluja niihin syyllistyneet.
5. kaksoistutkinnoista kaksinkertaistuu asiantuntija astetta
Voit osallistua kahdella yliopistossa kilpaillessaan aikataulut yhteensopivia kaikkien luokkahuoneita samoissa tiloissa ja tietenkin maksamatta kahdesti. Niin ovat nelinpelin asiantuntija astetta yliopistosta kaksoistutkinnot.
- Markkinointi Kaksoistutkinto mainonnan ja PR
- Double tutkinto Business Marketing
Opetussuunnitelma
yleisten taitojen
- CG 1. Opiskelijat omaksuvat eettisen sitoutumisen yhteiskuntaan toimiessaan Valmistunut tekemään kriittisiä arvioita yhteiskunnallisen todellisuuden eri näkökulmista ja tekemään parannusehdotuksia perustuslaillisten periaatteiden ja kirkon yhteiskuntaopin prismasta.
- CG 2. Opiskelija hankkii tieto- ja viestintätekniikan käyttötaidot. Tämän osaamisen saavuttaminen edellyttää opiskelijan ammatillisen tulevaisuuden kehittymisen kannalta tarpeellisten tieto- ja viestintätekniikoiden tuntemista, ymmärtämistä ja hallintaa.
- CG 3. Opiskelijat hankkivat kyvyn itsenäiseen työskentelyyn varmistaakseen, että he ovat toiminnassaan yrittäjiä. Tämän osaamisen saavuttaminen edellyttää kykyä suunnitella työsuunnitelma sekä ryhtyä sen toteuttamiseen pitkäjänteisesti ja joustavasti - ennakoimalla ja voittamalla sen kehittämisessä ilmenevät vaikeudet ja integroimalla tulevaisuuden vaatimat muutokset - ammattimaisesti ja pätevästi.
- CG 4. Opiskelijoiden asenne: Perusoikeudet ja miesten ja naisten välinen tasa-arvo; Ihmisoikeuksien kunnioittaminen ja edistäminen; Syrjimättömyys ja vammaisten yleinen saavutettavuus; Rauhankulttuurin ja demokraattisten arvojen kunnioittaminen.
Erityiset kompetenssit
- CE.1. Kyky tunnistaa, muotoilla ja ratkaista ongelmia soveltamalla ammatillisia kriteerejä ja ymmärtämällä organisaation kilpailu- ja institutionaalista sijaintia, tunnistamalla sen vahvuudet ja heikkoudet.
- CE.2. Kyky johtaa ja hallinnoida yritystä tehokkaasti ja tuloksellisesti markkinoinnin johtamisen näkökulmasta osana yrityksen arvoketjua.
- CE.3. Kyky suorittaa kriittistä kvantitatiivista ja laadullista analysointia, mukaan lukien data-analyysi, tulkinta ja ekstrapolointi konkreettiseen liiketoimintatodellisuuteen ja markkinoinnin alalta käsiteltävissä oleviin ilmiöihin.
- CE.4. Kuuntelu-, neuvottelu-, suostuttelu- ja tehokkaat kirjalliset kommunikaatiotaidot käyttäen perinteisiä yritysmaailman keinoja, kuten raporttien laatimista ja esittämistä yrityskohtaisista tilanteista, markkinoista, kilpailijoista, trendeistä ja ennusteista.
- CE.5. Kyky käyttää tietotekniikkaa sekä tunnistaa markkinoinnin ja markkinatutkimuksen alalla käytetyt relevantit tietolähteet.
- CE.6. Johtamiskykyä ja yrittäjähenkeä sekä kykyä johtaa yritystä ja olla osa työryhmiä.
- CE.7. Kykyä itsekritiikkiin ja herkkyyttä ihmisiä, kulttuureja ja yrityksiä kohtaan, jotka tavalla tai toisella vaikuttavat organisaatioiden markkinointistrategiaan.
- CE.8. Tunne ja ymmärrä sellaisten alueiden tärkeys kuin kestävä kehitys, globalisaatio, yritysten sosiaalinen vastuu, monimuotoisuus ja innovaatio. liiketoiminnan päätöksenteossa.
- CE.9. Kyky suunnitella kansallinen tai kansainvälinen markkinointisuunnitelma käyttäen kaikkia markkinointimixiin liittyviä työkaluja ja muuttujia, seurata prosessin tutkimus-, suunnittelu-, toteutus- ja valvontaprosessia, strategisia päätöksiä, jotka on mukautettu tehokkaasti ympäristöön ja organisaatioon.
- CE.10. Kyky tarkkailla ympäristöä ja sopeutua siihen, ylläpitää ennakoivaa asennetta ja ehdottaa luovia ratkaisuja markkinoiden uusiin tarpeisiin ja trendeihin.
- CE.11. Kyky ja oma-aloitteisuus ratkaista organisaatioiden kaupallisia ongelmia ja omaksua riittävällä tiedolla kauppapoliittisen päätöksenteon, korostaen näiden päätösten poikittaisuuden merkitystä yritysten tuotantoprosessien puitteissa.
Galleria
Uramahdollisuudet
työllisyys
uranäkymät
Markkinoinnin tutkinto-opinnot antavat pääsyn moniin ammatillisiin mahdollisuuksiin sekä yksityisen liiketoiminnan että julkishallinnon alalla tai itsenäisen ammatin harjoittamisen kautta. Voit olla esimerkiksi:
- Avainasiakaspäällikkö
- Kauppahallinnon johtaja
- myynnin päällikkö
- Asiakaspalvelun johtaja
- Markkinatutkimusteknikko
- Viestintäteknikko
- tuotepäällikkö
- markkinointijohtaja
- Ulkoiset markkinoinnin konsultti
- Vientiteknikko
- Myyntijohtaja
- markkinointipäällikkö
- Logistiikkajohtaja
Ohjelman pääsyvaatimukset
Osoita sitoutumistasi ja valmiutesi menestyä kauppakorkeakoulussa suorittamalla GMAT-koe – yleisimmin käytetty pääsykoe, joka mittaa kriittistä ajattelua ja päättelykykyäsi.
Lataa GMAT-minivisa saadaksesi yleiskuvan kokeessa olevista kysymyksistä.