Englannin kielen kandidaatin tutkinto opettajankoulutuksessa kaksinkertaisella opetussuunnitelmalla. Musiikkikasvatus opettajankoulutuksessa
Prague, Tšekki
KESTO
3 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
EUR 2 334 / per year *
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
* online application fee: 820 CZK
Johdanto
Englannin kieli opettajankoulutukseen
Opiskellessaan koulutuspainotteista englannin kielen opiskelua opiskelija hankkii merkittävää asiantuntemusta kielitieteen aloilta (erityisesti kielitieteen teoriassa ja niiden käytännön soveltamisessa), kirjallisuutta kirjoitetaan englanniksi, jolloin eri kirjallisuutta opiskelemalla. tieteenaloilla opiskelijat oppivat myös analysoimaan ja tulkitsemaan monenlaisia kirjallisia tekstejä. Opetussuunnitelman käytännön kieliosuus tehostaa opiskelijoiden kielitaitoa niin, että valmistuessaan he ovat saavuttaneet yhteisen eurooppalaisen kielten viitekehyksen C1-C2-tason. Menestyksekkäästi pääaineenaan tässä BA-ohjelmassa opiskelijat pääsevät toisen asteen opettajille tarkoitettuun magistraaliseen seurantaohjelmaan.
Osa opinto-ohjelman pääaineena on kandidaatintutkielma.
Musiikkikasvatus opettajankoulutukseen
Kasvatuspainotteinen yliopisto-opintokokonaisuus Musiikkikasvatus valmentaa musiikkipedagogian teoreettisen ja käytännön erikoisuuksia ja antaa perustiedot kasvatusalan työhön. Opintojaksossa yhdistyvät kolme yläkoulun / yläkoulun / yläkoulun / lukion / yläkoulun / yläkoulun opettajankoulutuksen osaa: ainekoulutus, yleis- ja ainekoulutuksen didaktiikka sekä opettajien propedeutiikka (pedagogilis-psykologinen koulutus). Opintojen pakollinen perusta koostuu opetuksen musiikkiteoreettisista osista: musiikin teoriasta, harmoniasta, kontrapunktista, musiikin muodoista, organologiasta, musiikin historiasta jne.
Musiikillisten taitojen kehittämistä tarjoavat laulu- ja instrumentaalivalmistelu, intonaatio- ja kuuloanalyysi sekä kuoronjohtaminen. Kaikki keskittyy luennoitsijan, apulaisopettajan, kasvattajan, kulttuuriavustajan jne. työhön. Seuraava osa on musiikkikasvatuksen didaktiikka, kuuntelu ja assistenttiharjoittelu koulussa. Näillä toimilla valmistetaan valmistuvaa seuraavaan opintojen tasoon - musiikkikasvatuksen maisterin tutkintoon.
Pääsuunnitelman opinto-ohjelma kunnioittaa aine-, didaktisten ja pedagogis-psykologisten komponenttien tasapainoa Tšekin tasavallan opetus-, nuoriso- ja urheiluministeriön opettajankoulutuksen standardien mukaisesti. Pedagoginen-psykologinen valmennus sisältää pedagogiikan, psykologian ja erityispedagogian aineita, mukaan lukien pedagogis-psykologisen käytännön ja pyrkii valmistautumaan myöhempään opetuksen maisteriopinnot.
Pääsymaksut
Uramahdollisuudet
Englannin kieli opettajankoulutukseen
Kandidaatin tutkinnon suorittanut on hyvin koulutettu kielitieteeseen, amerikkalaiseen ja brittiläiseen kirjallisuuteen ja hän hallitsee englantia. Tutkimus on suunniteltu niin
Valmistunut pystyy joko jatkamaan maisterintutkintoa opetuksessa tai muissa siihen liittyvissä ohjelmissa tai hän voi työllistyä erilaisiin valtion ja kansainvälisiin instituutioihin.
Musiikkikasvatus opettajankoulutukseen
Valmistunut määrittelee ja selittää musiikin ja musiikkikasvatuksen käsitteitä, laittaa ne kontekstiin. Hän hallitsee tiedon osoittamiseen ja todentamiseen tarvittavat musiikilliset toiminnot: hän esittelee teoreettisia ilmiöitä soittimella, soittaa kansanlauluja ja suosittuja lauluja, soittaa eri tyylikausien sävellyksiä. Hän osaa käyttää ääntään musiikkikasvatustoiminnassa – puheen, kansanlaulujen laulamisen ja keinotekoisten sävellysten avulla sopivalla tulkintatasolla. Hän suunnittelee musiikkikasvatustoimintaa koulun ulkopuolisessa musiikkikasvatuksessa, selittää ja vahvistaa musiikin ilmiöitä koulun musiikkikasvatuksessa sekä korjaa osittaista musiikkikasvatuksen tietoa ja toimintaa. Valmistuneen odotettu työpaikka seuraavissa tehtävissä:
- Ensisijaiset mahdollisuudet: assistentti koulussa; pedagogi tai apulaispedagogi koulun ulkopuolisessa musiikkilaitoksessa,
- Toissijaiset mahdollisuudet: assistentti julkishallinnossa tai yksityisessä yrityksessä kulttuurissa, tuottavassa ja seniorikoulutuksessa.