Viestinnän ammattinimike
Bogotá, Kolumbia
KESTO
8 Semesters
KIELET
Espanja
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
02 Aug 2024
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Sep 2024
LUKUKAUSIMAKSUT
USD 2 138
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Johdanto
Hallitsee kilpailu- ja kasvustrategioita viestien rakentamisesta, kiinnostavien yleisöjen tunnistamisesta ja levityskanavien valinnasta organisaatiodynamiikassa.
Razones por las cuales, un estudiante debe elegir el programa o la Universidad EAN
- Olemme yrittäjyyttä tunteva, ymmärtävä ja edistävä yliopisto, joka pitää mielessä viestintäosaamisen jokaisessa opinto-ohjelmassaan.
- Olemme ainoa yliopisto, joka sertifioi strategisten liittolaisten kanssa viestinnän ammattilaisten kehittämät taidot.
- Olemme ainoa ohjelma maassa, jossa on kaksinkertainen opiskelu äidinkielellä ja joka tarjoaa yksiköitä toisella kielellä englantia ensimmäisestä viimeiseen lukukauteen.
- Kunnioitus, vakavuus ja johdonmukaisuus sen koulutuksen laatudiskurssin ja akateemisen todellisuuden välillä.
Prácticas Profesionales
La Práctica Profesional, es un requisito de todos los programas de pregrado de la Universidad EAN, tiene una duración de un semestre académico y cumple con los requerimientos establecidos de Contrato de Aprendizaje (Ley 789 de 2002).
Es un espacio académico que se desarrolla en empresas o entidades dentro y fuera del país, donde el estudiante logrará incorporar en un contexto real, los conocimientos, habilidades y destrezas aprendidas a lo largo de su formación profesional, así como obtener nuevos conocimientos y potencializar sus competencias.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Ciclo básico
Semestre 1
- Primera Lengua Extranjera I
- Viestintäteoria I
- Viestinnän perusteet
- Sociohumanística y Cultura I
- Competencias Comunicativas
Semestre 2
- Primera Lengua Extranjera II
- Espanjan kieli ja kirjoittaminen
- Viestintäteoria II
- Pensamiento lógico matemático
- Constitución Política Colombiana y Sostenibilidad
Semestre 3
- Primera Lengua Extranjera III
- Stilistiikka ja leksikologia
- Organisaatiokulttuuri, kriisi ja leviäminen
- Audiovisuaalinen viestintä I
- Viestintä, yhteiskuntavastuu ja kestävä kehitys
Ciclo Intermedio
Semestre 4
- Primera Lengua Extranjera IV
- Audiovisuaalinen viestintä II
- Kirjoittaminen viestintää varten
- Estadística Descriptiva
- Cultura del Emprendimiento I
Semestre 5
- Primera Lengua Extranjera V
- Tiedottaja ja mediasuhteet
- Integroitu markkinointiviestintä
- Rahoitusta viestintään
- Cultura del Emprendimiento II
- Énfasis I
Semestre 6
- Digital Communication
- Strateginen ajattelu ja suunta
- Brändin luominen ja vahvistaminen
- Viestinnän auditoinnit
- Laki viestinnässä
- Énfasis II
Ciclo Avanzado
Semestre 7
- Kansainväliset markkinat pk-yrityksille
- Maine, suhdetoiminta
- Estructura de pensamiento complejo
- Sociohumanística y Cultura II
- Cultura del Emprendimiento III
- Énfasis III
- Seminario de Investigación
Semestre 8
- Organisaatiokonsultointi
- Viestintä ja kansalaisten osallistuminen
- Contexto Geopolítico
- Práctica Profesional
- Énfasis IV
Ohjelman tulos
Mitä viestinnästä valmistunut tekee ja mitä hän tekee?
Habilidades
- Strategit, jotka kohtaavat organisaation prosesseja, hyödyntävät viestintää.
- Joustavat ja toimintaympäristöön mukautuvat ammattilaiset.
- Johtaja viestintäprojektien projisoinnissa ja toteuttamisessa erilaisissa kulttuurienvälisissä yhteyksissä.
- Yhteisön edustajat tarpeidensa mukaan.
- Suhdeasiantuntijat ja verkko-integraattorit yhteisöille hyödyttävien makrotavoitteiden ympärillä.
Perfil ocupacional
- Yksityisten yritysten viestintäosaston koordinaattori maan eri tuotantosektoreilla.
- Maan julkisten yhtiöiden viestintä- ja markkinointiosaston koordinaattori.
- Maan valtion tai yksityisten yritysten digitaalisen viestinnän strategian koordinaattori.