
Kandidaatti in
Kasvatustieteen kandidaatti (ala-asteen) Edith Cowan University

Johdanto
Tämä kansallisesti akkreditoitu kurssi on omistettu tuottamaan tulevia opettajia, jotka ovat valmiita aloittamaan perusopetuksen opettajan ammatti.
Tämän kurssin keskeinen piirre on ammatillisen käytännön kokemusten lukumäärä ja lukumäärä, joka tarjotaan esiopetuksen opettajakoulutuksen opiskelijoille varmistaen, että he pystyvät muodostamaan olennaisen yhteyden teorian ja käytännön välillä samalla kun rakennetaan sekä ammatillisia että yleisiä työllistyvyystaitoja todellisissa opetusympäristöissä.
ECU: n ja yli 1000 koulun ja varhaiskasvatuskeskuksen väliset kumppanuudet antavat esiopetuksen opettajille mahdollisuuden hankkia kokemusta monenlaisissa ympäristöissä, mukaan lukien julkiset, yksityiset, pääkaupunkiseudun, alueelliset, maaseutu- tai etäkoulut, työskentelemällä erilaisten taloudellisten, sosiaalisten, etnisten ja koulutuslapsten kanssa olevien lasten kanssa. olosuhteissa.
Esipalvelun opettajilla on myös mahdollisuus suorittaa muodollinen erikoistuminen ala-asteen koulutukseen. Tämä antaa sinulle mahdollisuuden saada syvemmälle ja laajemmalle tasolle tietämystä ja ymmärrystä tietyltä oppimisalueelta jatko-opiskelijan tasolla. Yksiköitä on saatavana myös siinä määrin, että opiskelijat voivat suorittaa akkreditointivaatimukset opettaakseen katolisiin kouluihin.
Kurssin sisäänpääsy
Akateemiset pääsyvaatimukset (kaista 3)
Seuraavat kurssikohtaiset pääsyvaatimukset ovat pakollisia ja kaikkien hakijoiden on täytettävä. Nämä vaatimukset täydentävät tai korvaavat vähimmäisvaatimukset, jotka esitetään alla olevassa Akateemisen pääsyn vaatimukset -kohdassa.
Kaikkien hakijoiden on täytettävä ei-akateemiset kriteerit akateemisten pääsyvaatimusten lisäksi. Hakijoiden ei-akateemiset valmiudet arvioidaan NARTE-verkkokyselylomakkeen täyttämisen perusteella.
Kaikkien hakijoiden on täytettävä tämän kurssin akateemiset pääsyvaatimukset. Ohjeellinen tai taattu ATAR on julkaistu (soveltuvin osin), tai akateemiset pääsyvaatimukset voidaan täyttää suorittamalla yksi seuraavista:
- AQF Cert IV;
- 0,25 EFTSL -opiskelun suorittaminen alemman alemman korkeakoulututkinnon suorittimessa (tai vastaava);
- Erityinen korkea-asteen pääsykoe; *
- Yliopiston valmistelukurssi; *
- Alkuperäiskansan orientaatiokurssi; *
- Aboriginaalien opiskelijoiden sisääntulotesti; tai*
- Kokemuspohjainen osallistumisjärjestelmä. *
* Lisätietoja löytyy opintojakson aloitussivulta.
Kansainvälisille opiskelijoille vaatimukset sisältävät lukion tulokset.
Englannin kielen vaatimukset (Band 5)
Kansainvälisten opiskelijoiden on saavutettava IELTS Academic, jonka keskimääräinen taso on vähintään 7,5, kuuntelun, puhumisen, lukemisen ja kirjoittamisen neljästä osasta; millään näistä komponenteista ei tulosta alle tason 7,0; ja pisteet 8,0 tai enemmän puhumisen ja kuuntelun komponenteissa. Kansainvälisesti koulutettuja hakijoita voidaan myös vaatia täyttämään tämä vaatimus.
Englannin vähimmäisvaatimukset tälle kurssille voidaan myös täyttää yhdellä seuraavista:
- Vuosi 12 English ATAR / English Literature ATAR-luokka C tai parempi tai vastaava;
- Erityinen korkea-asteen pääsykoe; *
- 1,0 EFTSL -opiskelun suorittaminen suoritettuaan kandidaatin tai sitä korkeammalla tasolla Yhdistyneessä kuningaskunnassa, Irlannissa, Yhdysvalloissa, NZ: ssä tai Kanadassa;
- Yliopiston valmistelukurssi;
- Alkuperäiskansan orientaatiokurssi; *
- Aboriginaalien opiskelijoiden imeytymistesti; *
- AQF-tutkintotodistus, jatkotutkinto tai liittolainen tutkinto; tai
- Australian korkeakoulututkinnon suorittaneen (tai vastaavan) suorittanut AMK-tutkinnon suorittanut 0,375 EFTSL-opintoa tai suorittanut sen.
Huomautus:
Jos keskiasteen koulutus ja tutkinto-opinnot suoritettiin kahden vuoden kuluessa ennen rekisteröintihakemusta Australiassa, Kanadassa, Irlannissa, Uudessa-Seelannissa, Isossa-Britanniassa tai Yhdysvalloissa, hakijoiden ei tarvitse toimittaa todistusta englannin kielen taitosta.
Hakijoiden, jotka ovat suorittaneet keskiasteen koulutuksensa Etelä-Afrikassa englanniksi ja joilla on perustutkinto, jota opetetaan englanniksi Etelä-Afrikan yliopistosta, katsotaan täyttäneen englannin kielen vaatimukset.
Hakijat Seychelliltä:
IGCSE-luokan C tai sitä korkeamman kansainvälisen yleisen todistuksen (IGCSE) onnistunut suorittaminen, plus suoritettu 4 vuoden kansallinen tutkintotodistus.

kurssin yksityiskohdat
Lukukauden saatavuus
- Lukukausi 1: Opiskelu kokopäiväisesti Joondalupissa, Mount Lawley, South West
Kurssin rakenne
Yksikön koodi | Yksikön nimi | Luottopisteet |
LIT1200 | Henkilökohtainen lukutaito | |
NUM1200 | Henkilökohtainen laskenta |
Opiskelijoiden on suoritettava kaksi edellä mainittua yksikköä LIT1200 (henkilökohtainen lukutaito) ja NUM1200 (henkilökohtainen laskentatoimi) opettajankoulutuksen perusopiskelijoiden (LANTITE) lukutaito- ja numeerisuustestivaatimusten täyttämiseksi. Kaikkien opiskelijoiden, jotka ilmoittautuvat 1. tammikuuta 2017 lähtien akkreditoituun esiopetuksen opettajankoulutukseen (perus- ja jatko-opiskelijat), on suoritettava menestyksekkäästi henkilökohtaisen lukutaito- ja laskuritason testit. Opiskelijoiden, jotka ilmoittautuvat koulutukseen (ala-aste), on suoritettava menestyksekkäästi opettajan peruskoulutuksen opiskelijoiden henkilökohtaisen lukutaito- ja lukutaitotestin (LANTITE) molemmat komponentit, jotta he voivat ilmoittautua yli 240 opintopistettä opintojaksolleen.
Vuosi 1 - lukukausi 1
Yksikön koodi | Yksikön nimi | Luottopisteet |
EDL1240 | Johdatus opetukseen | 15 |
EDL1250 | Oppiminen ja oppijat | 15 |
MAE1250 | Perusmatematiikan perusteet | 15 |
AED1260 | Kasvatustieteet 1 | 15 |
Vuosi 1 - lukukausi 2
Yksikön koodi | Yksikön nimi | Luottopisteet |
EDL1260 | Lasten kasvu, kehitys ja oppiminen | 15 |
LAN1260 | Puhuttu kieli ala-asteella | 15 |
SCE1260 | Luonnontieteiden koulutus peruskouluissa 1 | 15 |
PPA1260 | Ammatillinen kokemus 1 | 15 |
2. vuosi - lukukausi 1
Yksikön koodi | Yksikön nimi | Luottopisteet |
HPE2240 | Terveys ja liikunta peruskouluissa | 15 |
LAN2240 | Englanti peruskoulun varhaisvuosina | 15 |
MAE2250 | Opetus ja oppiminen perusmatematiikassa 1 | 15 |
HSS2240 | Humanistiset ja yhteiskuntatieteet peruskouluissa 1 | 15 |
Vuosi 2 - lukukausi 2
Yksikön koodi | Yksikön nimi | Luottopisteet |
HSS2260 | Humanistiset ja yhteiskuntatieteet peruskouluissa 2 | 15 |
EDU2260 | Positiiviset oppimisympäristöt | 15 |
AED2240 | Kasvatustiede 2 | 15 |
PPA2360 | Ammatillinen kokemus 2 | 15 |
Vuosi 3 - lukukausi 1
Yksikön koodi | Yksikön nimi | Luottopisteet |
SCE3240 | Luonnontieteiden koulutus peruskouluissa 2 | 15 |
EDF3101 | Yhteistyö Australian alkuperäiskansojen lasten, nuorten ja heidän perheiden kanssa | 15 |
EDS3240 | Mukaan lukien lapset, joilla on erityistarpeita | 15 |
LAN3280 | Englanti keskiasteen ja yläasteella | 15 |
Vuosi 3 - lukukausi 2
Yksikön koodi | Yksikön nimi | Luottopisteet |
EDU3265 | Oppimisen arviointi | 15 |
MAE3270 | Opetus ja oppiminen perusmatematiikassa 2 | 15 |
LAN3240 | Englanti muiden kielten tai murteiden puhujille | 15 |
PPA3260 | Ammatillinen kokemus 3 | 15 |
Vuosi 4 - lukukausi 1
Yksikön koodi | Yksikön nimi | Luottopisteet |
TPA4100 | Opetuksen suorituskyvyn arviointi | 15 |
ATP4440 | Ammattikokemus 4 - Apuopettajaohjelma | 30 |
Yksikkö erikoistumisesta | x 1 | 15 |
Vuosi 4 - lukukausi 2
Opiskelijoiden on valittava yksi seuraavista vaihtoehdoista:
Vaihtoehto 1
Yksikön koodi | Yksikön nimi | Luottopisteet |
DTM4260 | Materiaalien suunnittelu ja tekniikka | 15 |
Yksikkö erikoistumisesta | x 3 | 45 |
Vaihtoehto 2
Yksikön koodi | Yksikön nimi | Luottopisteet |
EDU4226 ^ | Koulupohjainen projekti | 60 |
Vaihtoehto 3
Yksikön koodi | Yksikön nimi | Luottopisteet |
EDU4227 ^ | Työharjoittelu | 60 |
^ Ydinvaihtoehto
Osaamistavoitteet
- Soveltaa laaja oppitieto moniin teoreettisiin ja käytännön peruskoulutuksen tilanteisiin.
- Kommunikoi kurinalaisuutta (peruskoulutus) koskevat tiedot ja arvot ammatillisissa ja julkisissa yhteyksissä.
- Osoita laaja ja johdonmukainen tietoryhmä taustalla olevissa filosofioissa, teorioissa, periaatteissa ja prosessissa, mukaan lukien miten ne liittyvät käytäntöön ja opettajien rooliin, globaalista näkökulmasta.
- Osoita maailmanlaajuisia näkymiä kunnioittaen kulttuurista monimuotoisuutta, mukaan lukien alkuperäiskansojen kulttuuritaito.
- Osoita itsenäisyyttä, vastuuvelvollisuutta ja arviointia omasta oppimisesta ja ammatillisesta käytännöstä.
- Osoita laaja ja johdonmukainen tietojoukko perusteellisesti perusopetuksen periaatteille ja käsitteille.
- Osoittaa tietoa sosiokulttuurisesta taustasta, mukaan lukien alkuperäiskansat, ja niiden vaikutuksista opiskelijoiden oppimistarpeisiin (1,12).
- Ajattele luovasti ennakoida haasteita ja luoda peruskoululajeihin liittyviä ratkaisuja / vastauksia.
- Ajattele kriittisesti analysoida, tulkita ja käsitteellistää monimutkaisia peruskoulutuksen ongelmia.
- Käytä digitaalitekniikkaa ja lukutaitoja saadaksesi, arvioida ja syntetisoida merkityksellistä tietoa useista lähteistä.
- Työskentele yhdessä ja osoita aloitetta sosiaalisten, kestävien ja eettisten arvojen toteuttamiseksi.
Ammatillinen tunnustaminen
Akkreditoinut: Länsi-Australian opettajien rekisteröintilautakunta (TRBWA)
Uramahdollisuudet
Kurssin onnistunut suorittaminen antaa tutkinnon suorittaneelle asiantuntemuksen, jota tarvitaan työllistymiseen erinomaisina opettajina, jolla on tiedot ja taidot muuttaa positiivisesti nuorten elämää ja opettaa omassa luokassa.
Mahdolliset tulevat tehtävät
Peruskoulun opettaja.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
kurssin yksityiskohdat
Lukukauden saatavuus
- Lukukausi 1: Opiskele kokopäiväisesti Joondalupissa, Mount Lawleyssa, lounaisosassa
Kurssin rakenne
Yksikkökoodi | Yksikön nimi | Luottopisteitä |
1200 LIT | Henkilökohtainen lukutaito | |
NUM1200 | Henkilökohtainen laskutaito |
Opiskelijoiden on suoritettava edellä mainitut kaksi yksikköä LIT1200 (Personal Literacy) ja NUM1200 (Personal Numeracy) täyttääkseen opettajakoulutusopiskelijoiden lukutaito- ja laskutaitotestin (LANTITE) vaatimukset. Kaikkien opiskelijoiden, jotka ilmoittautuvat akkreditoidulle esiopettajakoulutuskurssille (perus- ja jatko-opinnot) 1. tammikuuta 2017 alkaen, on läpäistävä testit henkilökohtaisesta luku- ja laskutaidon tasosta valmistuakseen. Opiskelijoiden, jotka ilmoittautuvat kandidaatin (alkeisasteen) tutkintoon, on suoritettava onnistuneesti henkilökohtaisen luku- ja laskutaitotestin (LANTITE) molemmat osat, jotta he voivat ilmoittautua kurssilleen yli 240 opintopistettä.
Vuosi 1 - lukukausi 1
Yksikkökoodi | Yksikön nimi | Luottopisteitä |
EDL1240 | Johdatus opetukseen | 15 |
EDL 1250 | Oppiminen ja oppijat | 15 |
MAE1250 | Perusmatematiikan perusteet | 15 |
AED 1260 | Taiteet koulutuksessa 1 | 15 |
Vuosi 1 - lukukausi 2
Yksikkökoodi | Yksikön nimi | Luottopisteitä |
EDL1260 | Lasten kasvu, kehitys ja oppiminen | 15 |
LAN1260 | Puhuttu kieli peruskoulussa | 15 |
SCE1260 | Luonnontieteellinen koulutus peruskoulussa 1 | 15 |
PPA1260 | Ammattikokemus 1 | 15 |
Vuosi 2 - lukukausi 1
Yksikkökoodi | Yksikön nimi | Luottopisteitä |
HPE2240 | Terveys ja liikunta peruskouluissa | 15 |
LAN2240 | Englanti peruskoulun alkuvuosina | 15 |
MAE2250 | Opetus ja oppiminen perusmatematiikassa 1 | 15 |
HSS2240 | Humanistiset ja yhteiskuntatieteet peruskoulussa 1 | 15 |
Vuosi 2 - lukukausi 2
Yksikkökoodi | Yksikön nimi | Luottopisteitä |
HSS2260 | Humanistiset ja yhteiskuntatieteet peruskoulussa 2 | 15 |
EDU2260 | Positiiviset oppimisympäristöt | 15 |
AED 2240 | Taiteet koulutuksessa 2 | 15 |
PPA2360 | Ammattikokemus 2 | 15 |
Vuosi 3 - lukukausi 1
Yksikkökoodi | Yksikön nimi | Luottopisteitä |
SCE3240 | Luonnontieteellinen koulutus peruskoulussa 2 | 15 |
EDF3101 | Työskentely Australian alkuperäiskansojen lasten, nuorten ja heidän perheidensä kanssa | 15 |
EDS3240 | Mukaan lukien lapset, joilla on erityisopetusta | 15 |
LAN3280 | Englanti ylä- ja alakoulussa | 15 |
Vuosi 3 - lukukausi 2
Yksikkökoodi | Yksikön nimi | Luottopisteitä |
EDU3265 | Oppimisen arviointi ja arviointi | 15 |
MAE3270 | Opetus ja oppiminen perusasteen matematiikassa 2 | 15 |
LAN3240 | Englanti muiden kielten tai murteiden puhujille | 15 |
PPA3260 | Ammattikokemus 3 | 15 |
Vuosi 4 - lukukausi 1
Yksikkökoodi | Yksikön nimi | Luottopisteitä |
TPA4100 | Opetuksen suorituskyvyn arviointi | 15 |
ATP4440 | Ammatillinen kokemus 4 – Apulaisopettajaohjelma | 30 |
Yksikkö erikoistumisesta | x 1 | 15 |
Vuosi 4 - lukukausi 2
Opiskelijoiden on valittava yksi seuraavista vaihtoehdoista:
Vaihtoehto 1
Yksikkökoodi | Yksikön nimi | Luottopisteitä |
DTM4260 | Materiaalisuunnittelu ja tekniikka | 15 |
Yksikkö erikoistumisesta | x 3 | 45 |
Vaihtoehto 2
Yksikkökoodi | Yksikön nimi | Luottopisteitä |
EDU4226 ^ | Koulupohjainen projekti | 60 |
Vaihtoehto 3
Yksikkökoodi | Yksikön nimi | Luottopisteitä |
EDU4227 ^ | Työharjoittelu | 60 |
^ Ydinvaihtoehto
Ohjelman tulos
Kurssin oppimistulokset
- Käytä laajaa tieteenalatietoa erilaisissa teoreettisissa ja käytännön perusopetuksen tilanteissa.
- Kommunikoi kurinpidollisia (perusopetuksen) tietoja ja arvoja ammatillisissa ja julkisissa yhteyksissä.
- Osoita laajaa ja johdonmukaista tietoa taustalla olevista oppimisen filosofioista, teorioista, periaatteista ja prosesseista, mukaan lukien kuinka ne liittyvät käytäntöön ja opettajien rooliin globaalista näkökulmasta.
- Osoita globaalia näkemystä kulttuurista monimuotoisuutta kunnioittaen, mukaan lukien alkuperäiskansojen kulttuuriosaaminen.
- Osoita itsenäisyyttä, vastuullisuutta ja harkintaa omaa oppimista ja ammatillista harjoittelua varten.
- Esitä laaja ja johdonmukainen tietojoukko peruskoulutuksen taustalla olevista periaatteista ja käsitteistä.
- Osoita tietoa sosiokulttuurisista taustoista, mukaan lukien alkuperäiskansoista, ja niiden vaikutuksesta opiskelijoiden oppimistarpeisiin (1,12).
- Ajattele luovasti ennakoidaksesi haasteita ja luodaksesi peruskoulutuskohtaisia ratkaisuja/vastauksia.
- Ajattele kriittisesti analysoidaksesi, tulkitaksesi ja käsitteellistääksesi monimutkaisia perusopetuksen ongelmia.
- Käytä digitaalista teknologiaa ja lukutaitoja saadaksesi, arvioidaksesi ja syntetisoidaksesi olennaista tietoa useista lähteistä.
- Työskentele yhteistyössä ja osoita aloitteellisuutta sosiaalisten, kestävien ja eettisten arvojen toteuttamiseksi.
Uramahdollisuudet
Uramahdollisuudet
Kurssin onnistunut suorittaminen antaa valmistuneille tarvittavan asiantuntemuksen päästäkseen työhön erinomaisina opettajina, joilla on tiedot ja taidot tehdä positiivinen muutos nuorten elämään ja opettaa omassa luokkahuoneessa.
Mahdolliset tulevaisuuden työnimikkeet
Peruskoulun opettaja.