
BSc (Hons) Business Administration: Markkinointi
KESTO
3 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Apr 2025
LUKUKAUSIMAKSUT
EUR 22 000 / per year
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Johdanto
Euroopan kauppakorkeakoulun BSc (Hons) Business Administration - Marketing -ohjelmassa korostetaan johtajuutta, luovuutta ja innovointia, ja se ohjaa opiskelijoita muuntuvalle koulutusmatkalle, joka edistää heidän ammatillisia kykyjään ja henkilökohtaista kasvuaan.
Tässä ohjelmassa yhdistyvät keskeiset oppiaineet, vieraan kielen opiskelu, kaksi strukturoitua harjoittelupaikkaa, kiinnostavat työpajat ja mahdollisuus erikoistua joustavasti yhteen viidestä alasta: Johtaminen, markkinointi, talous, urheilujohtaminen tai media & viestintä.
Opetussuunnitelmassa yhdistyvät analyyttinen, luova ja strateginen koulutus, joka valmistaa opiskelijat nykyaikaisen markkinoinnin vaatimuksiin. Kehittämällä ihmisten, resurssien ja tiedon hallintaan liittyviä keskeisiä taitoja ESE:n tutkinnon suorittaneet ovat erittäin haluttuja ja pystyvät auttamaan organisaatioita saavuttamaan tavoitteensa yksityisellä, julkisella ja voittoa tavoittelemattomalla sektorilla.
Opiskelijat voivat myös hyötyä ESE:n kansainvälisestä ulottuvuudesta suorittamalla liiketalouden kandidaatin tutkinnon jollakin ESE:n kampuksista Lontoossa, Madridissa, Milanossa, Firenzessä tai Roomassa. Mahdollisuus siirtyä kampusten välillä lukukausittain tai vuosittain antaa opiskelijoille mahdollisuuden kokea aidosti globaalia näkökulmaa ja uppoutua erilaisiin kulttuuri- ja ammatillisiin ympäristöihin.
Kauppatieteiden kandidaatin tutkinnon keskeiset osat:
- Viisi erikoistumisväylää: Media & Viestintä
- Kaksi kansainvälistä harjoittelukokemusta, jotka on räätälöity opiskelijoiden kiinnostuksen kohteiden mukaan
- Mahdollisuus siirtyä Lontoon, Madridin, Milanon, Firenzen ja Rooman kampusten välillä ja kokea erilaisia kulttuurisia ja akateemisia ympäristöjä
- Pienet luokkakoot, jotka edistävät tiedekunnan henkilökohtaista ohjausta ja kannustavat yksilölliseen kasvuun
- Joustava ilmoittautuminen syys- ja tammikuun aloituspäivämäärillä
- Akateemiset opintopisteet vieraiden kielten moduuleista, mikä parantaa maailmanlaajuista työllistyvyyttä
- Lisätyöpajoja ja vierailevien puhujien tilaisuuksia, jotka on suunniteltu rikastuttamaan sekä henkilökohtaista että akateemista kehitystä
Liiketalouden kandidaatin tutkinnon suorittaneet kehittyvät:
- Kehittyneet analyyttiset valmiudet tunnistaa ja hyödyntää strategisia mahdollisuuksia paikallisilla ja kansainvälisillä markkinoilla
- Syvällinen tietämys globaaleista kauppajärjestelmistä, taloudellisista suuntauksista ja geopoliittisista tekijöistä, jotka vaikuttavat liiketoimintapäätöksiin
- Sopeutumiskyky ja innovointi haasteisiin vastaamiseksi muuttuvassa globaalissa ympäristössä
- Kulttuurienvälinen viestintäosaaminen tiimien, resurssien ja tietojen tehokkaaseen hallintaan erilaisissa ympäristöissä
- Kokonaisvaltainen ymmärrys liiketoiminnasta, jota tukevat ESE:n eheyden, itsetuntemuksen ja vastuullisuuden periaatteet
- Poikkeukselliset valmiudet jatko-opintoihin ja jatkoerikoistumiseen
- Todella kansainvälinen koulutus, jossa opiskelijat tulevat kaikkialta maailmasta, ja pääsy ESE:n viidelle kampukselle, mikä edistää elinikäisiä verkostoja ja ystävyyssuhteita
Galleria
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
ESE kannustaa opiskelijoita – sekä perus- että jatko-opiskelijoita – tulemaan European School of Economics taloudellisesta tilanteestaan riippumatta. ESE tarjoamat stipendit antavat mahdollisille opiskelijoille mahdollisuuden saada alennuksia lukukausimaksuista. Rekisteröintimaksua ja/tai muita sovellettavia maksuja ei sallita.
kelpoisuus
Kaikki stipendit myönnetään sillä edellytyksellä, että mahdollinen opiskelija täyttää ESE :n pääsyvaatimukset ja noudattaa sääntöjä ja määräyksiä. Jotta opiskelija voi hakea stipendiä, hänen on oltava hyväksytty ja hänelle on tarjottu pääsyä opiskelemaan ESE ssä.
Hakemus stipendiin
Apurahoja myönnetään kaikissa opinto-ohjelmissa, jotka vaihtelevat nimellisestä huomattavaan lukukausimaksun alennukseen. Opiskelijoita, jotka ovat kiinnostuneita apurahojen hankkimisesta, rohkaistaan hakemaan käyttämällä määrättyä apurahahakemuslomaketta, joka on saatavilla verkossa ja sisäänpääsytoimistossa.
Opetussuunnitelma
Liiketalouden kandidaatti (BSc Hons) on kolmivuotinen, kokopäiväinen kurssi . Kaikki ESE kandidaatintutkinto-ohjelmat opetetaan englanniksi ja niillä on standardi 360 UK/180 ECTS opintopisterakenne. Ohjelman suorittaminen edellyttää:
- Ulkomaisen kielen opiskelu
- Kaksi harjoittelupaikkaa
- Valittavana yksi erikoisala joko johdon, markkinoinnin, rahoituksen, urheilujohtamisen tai median ja viestinnän aloilla
- Lopullinen projekti valittuun erikoistumiseen
- Kokopäiväinen pakollinen osallistuminen
Vuosi 1
- Johdatus johtamiseen
- Economics for Business
- Määrälliset menetelmät yrityksille
- Kieli (liiketoiminta englanti, italia, espanja tai ranska)
- Opiskelu- ja tietokonetaitojen työpaja
- Johdatus liiketoimintaan
- Johdatus kirjanpitoon ja talousanalyysiin
- Johdatus markkinointiin
- Kieli (liiketoiminta englanti, italia, espanja tai ranska)
- Valmistautuminen työpajaan
- Työharjoittelu
2. vuosi
- Liiketoimintaoikeus
- Toiminnanohjaus
- Ihmisten hallinta
- Kieli (liiketoiminta englanti, italia, espanja tai ranska)
- Tutkimusmetodologian ja analyysin työpaja Osa I
- Kulttuurien välinen sähköinen liiketoiminta ja sähköinen kaupankäynti
- Yritysrahoitus
- Markkinatutkimus
- Kieli (liiketoiminta englanti, italia, espanja tai ranska)
- Tutkimusmetodologian ja analyysin työpaja Osa II
- Työharjoittelu
Vuosi 3
- Kansainvälinen projektinhallinta
- Brändäys ja sijoittelu
- Ostajan käyttäytyminen
- Luovan ajattelun työpaja
- Strategia ja strategiset ongelmat
- Palvelut Markkinointi
- Kansainvälinen markkinointi
- Viimeinen projektin valmistelutyöpaja
- Lopullinen projektimarkkinointi
ESE :n harjoitteluohjelma
Uskomme, että kuka tahansa voi toteuttaa unelmansa ja tehdä sitä, mitä todella rakastaa. ESE opiskelijoilla on siis heti ensimmäisestä opiskeluvuodesta lähtien konkreettinen mahdollisuus siirtyä ennakoivasti kohti ammatillisia tavoitteitaan ja kohdistaa tavoitteitaan. Samalla kun kehitetään erilaisia markkinoitavia taitoja ja pätevyyksiä, harjoittelujaksot antavat opiskelijoille mahdollisuuden:
- soveltaa kurssin osaamista käytännön tilanteissa työympäristössä
- tutkinnon ja työmarkkinoiden välinen kuilu
- kehittää sisäisiä ominaisuuksia ja saada käytännön käsitys yksilön vastuun käsitteestä, jonka mukaan ulkoiset tapahtumat ovat heijastuksia omasta sisäisestä tilasta
- testaa yksilöllisiä urasuunnitelmia hankkimalla kokemusta valitulta alalta, mikä auttaa ymmärtämään paremmin, mitä hän todella rakastaa tehdä
- kehittää ammatillinen verkosto ja arvioi työharjoittelijoita tulevaisuuden työllistymismahdollisuuksiin.
European School of Economics tekee yhteistyötä yli viidentoistasadan johtavan kansainvälisen yrityksen kanssa, mukaan lukien FORTUNE:n 100 parhaan työyrityksen joukossa, ja se tarjoaa yhden tämän päivän kilpailukykyisimmistä yliopistojen harjoitteluohjelmista.
Monille opiskelijoille tarjotaan töitä jo ennen valmistumista. Harjoitteluosastolla on keskeinen rooli auttaessaan opiskelijoita tunnistamaan tavoitteensa ja oppimaan käyttämään koko potentiaaliaan. Se tarjoaa yksilöllisiä ja haastavia harjoittelupaikkoja maailmanlaajuisesti kaikilla ESE kampuksilla.
Ohjelman tulos
Suoritettuaan menestyksekkäästi kauppatieteiden kandidaatin tutkinnon ja erikoistuneen markkinointiin European School of Economics opiskelijat voivat:
- Kehitä kattavaa markkinointitietoa : hanki syvällinen ymmärrys tärkeimmistä markkinoinnin periaatteista, mukaan lukien brändinhallinta, digitaalinen markkinointi, kuluttajien käyttäytyminen ja kansainväliset markkinointistrategiat.
- Kasvata strategista markkinointiajattelua : Kehitä kykyä muotoilla, toteuttaa ja arvioida tehokkaita markkinointistrategioita ottaen huomioon sekä välittömät että pitkän aikavälin vaikutukset brändiin ja markkinoille.
- Hallitse kulttuurien välistä viestintää markkinoinnissa : kommunikoi tehokkaasti ja toteuta markkinointistrategioita erilaisissa kulttuuri- ja organisaatiokonteksteissa osoittamalla vähintään yhden vieraan kielen taitoa.
- Omaksu eettiset markkinointikäytännöt : Ymmärrä ja käytä eettisiä näkökohtia markkinoinnissa ja tunnista markkinointipäätösten vaikutus kuluttajiin, yhteiskuntaan ja ympäristöön.
- Innovoi markkinointimenetelmissä : Osoita luovuutta ja innovatiivisuutta markkinointikampanjoiden ja -ratkaisujen kehittämisessä, mukautumalla markkinoiden haasteisiin ja mahdollisuuksiin.
- Käytä globaaleja liiketoimintanäkemyksiä markkinointiin : hanki näkemyksiä globaalista liiketoimintaympäristöstä ja siitä, miten se vaikuttaa markkinointistrategioihin ja kuluttajien sitoutumiseen eri markkinoilla.
- Edistä luovuutta ja innovaatioita markkinoinnissa : Osoita luovuutta markkinointikampanjoiden ja -ratkaisujen kehittämisessä käyttämällä innovatiivisia lähestymistapoja markkinoiden haasteisiin ja mahdollisuuksiin vastaamiseksi.
- Kehitä johtamistaitoja ja ryhmätyötaitoja : Tee tehokasta yhteistyötä erilaisissa ryhmissä, jotka johtavat markkinointiprojekteja ja aloitteita, joilla on vahvat johtajuus- ja ihmissuhdetaidot.
- Rakenna ammattimainen markkinointiverkosto : Luo ammatillisten kontaktien verkosto harjoittelupaikkojen ja vuorovaikutuksen kautta alan asiantuntijoiden, tiedekunnan ja vertaisten kanssa, mikä on välttämätöntä markkinoinnin urakehityksen kannalta.
Tämän ohjelman kautta opiskelijoista tulee innovatiivisia, eettisesti ajattelevia ja maailmanlaajuisesti tietoisia markkinoinnin ammattilaisia, joilla on tarvittavat taidot ja tiedot menestyäkseen eri rooleissa markkinoinnin alalla ja sen ulkopuolella.