Kuluttajatieteiden tutkinto
ESPM – Brasil
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
São Paulo, Brasilia
Kieli (kielet
Portugalin kieli
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
4 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
BRL 4 025 / per month
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Mar 2024
Johdanto
Tämä kurssi on tarkoitettu niille, jotka ovat kiinnostuneita ymmärtämään ihmisten käyttäytymistä, selittämään yhteiskunnan trendejä ja ymmärtämään loppujen lopuksi, miksi ihmiset tekevät mitä he tekevät. Kurssin päätteeksi pääset työskentelemään käyttäytymistalouteen, trendeihin, kuluttajien näkemyksiin, ihmiskäyttäytymiseen, tekoälyyn ja monimuotoisuuteen sekä inkluusiojohtamiseen liittyvillä aloilla, ja voit työskennellä aiheeseen liittyvien tutkimusten lisäksi.
Tasauspyörästöt
ESPM on erilainen, joten myös täällä koulutetut ammattilaiset ovat!
Tyypillisen yhteiskunta- ja kuluttajatieteiden koulutuksen lisäksi ESPM:ssä sinulla on:
- Markkinatutkimus ja kuluttajanäkemykset
- Monimuotoisuuden ja osallisuuden tutkimus
- Psykologian korkea työmäärä
- Käyttäytymisanalyysi ja teknohumanismi
- Painopisteenä markkinointi ja henkilöstöjohtaminen
Galleria
Ihanteelliset opiskelijat
Tämä on todellinen käyttäytymistieteiden kurssi, koska siinä yhdistyvät yhteiskuntatieteiden klassiset tieteenalat - sosiologia, antropologia ja valtiotiede - ja huomattava määrä psykologiaa. Niille, jotka nauttivat ihmisen käyttäytymisen analysoinnista ja ymmärtämisestä, tämä on kaikista perustutkinto-opiskelijoista se, joka tarjoaa suurimman työmäärän ja psykologian tieteenalojen määrän (tietenkin, psykologian tiedekuntia lukuun ottamatta). Yhteiskuntatieteiden ja psykologian yhdistämisen lisäksi se tarjoaa myös rohkeita tieteenaloja, kuten ihmisen seksuaalisuutta, uskonnollisia tieteitä ja neurotieteitä. Katso, samaistutko yhteen tai useampaan seuraavista kiinnostuksen kohteista:
- Pitää humanistisista tieteistä ja kyseenalaistaa
- On utelias ihmisten käyttäytymisestä
- Haluatko ammatin, jossa tunnet olevasi hyödyllinen yhteiskunnalle
- Haluatko ymmärtää, miksi tuotteet tulevat muodista ja menevät ulos
- Haluat olla mukana sosiaalisten ja ympäristöasioiden parissa
- Haluat dynaamisen ammatin, jossa löydät uusia asioita joka päivä
- Kyseenalaista nykyisyys ja suunnittele tulevaisuus
Opetussuunnitelma
Opetussuunnitelma
Tiedä kaikki yksityiskohdat siitä, mitä opit.
2790 tuntia
päivällinen
1. vuosi
1. lukukausi
- Nykyajattelu I 72 h/a
- Loogisen ja analyyttisen päättelyn perusteet 72 h/a
- Nykyfilosofia 72 h/a
- Psykologia: Motivaatio ja tunteet 72 h/a
- Nykyhistoria 72 h/a
- Identiteetti ja monimuotoisuus 72 h/a
- ESPM Life Lab I (laajennus - etäopiskelu) 72 h/a
2. lukukausi
- Markkinoinnin perusteet 72 h/a
- Tietojen analysointi ja visualisointi 72 h/a
- Kuluttajakäyttäytyminen I 72 h/a
- Persoonallisuuspsykologia 72 h/v
- Nykysosiologia 72 h/a
- Antropologiset teoriat 72 h/a
- ESPM Life Lab II (laajennus - etäopiskelu) 72 h/a
2. vuosi
3 lukukausi
- Strateginen markkinointi 72 h/a
- Taloustieteen perusteet 72 h/a
- Markkinatutkimus: kvalitatiivinen menetelmä 72 h/a
- Kuluttajakäyttäytyminen II 72 h/a
- Sosiaalipsykologia 72 h/a
- Valinnaiset 72 tuntia
- ESPM Life Lab III (Extension - Distance Learning) 72 h/a
4 lukukausi
- Kulutukseen sovelletut neurotieteet 72 h/a
- Bioetiikka 72 h/a
- Organisaatioiden ja johtamisen teoriat 72 h/a
- Valtio-oppi 72 h/a
- Etnografia ja kulutustrendit 72 h/a
- Valinnaiset 72 tuntia
- ESPM Life Lab IV (Extension - Distance Learning) 72 h/a
3. vuosi
5 lukukausi
- Behavioral Economics 72 h/a
- Tekoäly ja yhteiskunta 72 h/a
- Kulttuuri, uskonto ja kulutus 72 h/a
- Valinnaiset 72 tuntia
- ESPM Life Lab V (laajennus - etäopiskelu) 72 tuntia
6 lukukausi
- Skenaario Rakentaminen 72 h/a
- Geopolitiikka 72 h/a
- PGC I - Tarvitsen 36 h/a
- Valinnaiset 72 tuntia
- ESPM Life Lab VI (Extension - Distance Learning) 72 h/a
4. vuosi
7 lukukausi
- Kaupunkisosiologia 72 h/a
- PGC II - Tarvitsen 72 h/a
- Valinnaiset 144 tuntia
8 lukukausi
- Tulevaisuuden sosiologia 72 h/a
- PGC III - Tarvitsen 72 h/a
- Valinnaiset 72 tuntia
Valinnainen
- Puntaa 36h/A
Ohjelman tulos
Tämä kurssi, joka on edelläkävijä Brasiliassa, pyrkii selittämään yhteiskunnan trendejä, jotta ymmärrät loppujen lopuksi, miksi ihmiset tekevät mitä tekevät.
Kurssin päätteeksi pääset työskentelemään käyttäytymistalouteen, trendeihin, kuluttajien näkemyksiin, ihmiskäyttäytymiseen, tekoälyyn ja monimuotoisuuteen sekä inkluusiojohtamiseen liittyvillä aloilla, ja voit työskennellä aiheeseen liittyvien tutkimusten lisäksi.