
Kansainvälisen johtamisen kandidaatti (erikoistunut digitaaliseen markkinointiin)
KESTO
3 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Sep 2025
LUKUKAUSIMAKSUT
EUR 7 950 / per semester *
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
* Barcelonan ja Madridin kampukselle. Geneven kampuksen maksut ovat 12 450 CHF / lukukausi. Lisämaksuja saatetaan periä
Johdanto
Digitaaliseen markkinointiin erikoistunut kansainvälisen johtamisen kandidaatti antaa sinulle syvällisen käsityksen uusista ja monipuolisista strategioista, progressiivisista markkinointityökaluista ja tehokkaasta viestinnästä. Valmistuneet voivat välittömästi uppoutua tähän jatkuvasti laajenevaan sektoriin ja markkinoida yrityksiä tehokkaasti digitaalisten mediaverkkojen kautta.
Tosiasiat
- Kesto: 3 vuotta
- Laajuus: 180 op
- Kieli: englanti
- Saanti: helmikuu ja syyskuu
- Tutkinto: Kansainvälisen johtamisen kandidaatti, joka on erikoistunut digitaaliseen markkinointiin
- Siirtomahdollisuudet: Tarjoamme opiskelijoillemme mahdollisuuden siirtyä lukukaudeksi kampusten välillä
- Harjoittelupaikat: Tuemme opiskelijoita käytännön taitojen hankkimisessa ja verkostoitumismahdollisuuksissa harjoittelupaikkojen kautta
Sveitsiläinen laadukas koulutus

Sveitsin johtavana yksityisenä laitoksena Geneva Business School ylläpitää koulutuksen laatua ohjelmien akkreditoinneilla ja jäsenyyksillä joidenkin maailman arvostetuimpien organisaatioiden kanssa, tarjoamalla opiskelijoilleen arvostetun koulutuksen, erinomaiset ammatilliset mahdollisuudet ja laadukkaat oppimiskokemukset.
Galleria
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Ohjelmoida
Ohjelma edellyttää 180 opintopisteen (jotka edustavat 1800 kontaktituntia ja yhteensä 3600 oppituntia) suorittamista. Ohjelma koostuu 4 kurssiryhmästä, jotka ovat yhteisiä kaikille kandidaatin tutkintoille, joista opiskelijat voivat valita haluamansa oppiaineet:
Yleinen koulutus (45 op), ydinkurssit (72 op), valinnaiset kurssit (15 op), erikoistumiskurssit (36 op) ja kandidaatintutkimus (12 ECTS), jotka ovat pakollisia valitun erikoistumisen suorittamiseksi.
Kunkin pääalan tarjoamien pääliiketoimintamoduulien lisäksi alla on esimerkki joistakin erikoistumisaiheista:
- Verkkokauppa: Mikrokansalliset yritykset
- Vakaumus ja asiakkaiden päätöksenteko
- Sosiaalisen median markkinointi
- Pay Per Click -mainonta
- Sovelletut digitaaliset markkinointistrategiat
- Digitaalinen vallankumous
- Digitaalinen Analytics markkinointiammattilaisille
- Digitaaliset markkinointikanavat
- Linkedin markkinointi
- Digitaaliset tekniikat
- Tuloksenoptimointi
- Sovelletut digitaaliset markkinointistrategiat
Ohjelman tulos
Kurssi antaa opiskelijoille mahdollisuuden:
- Ymmärrä uusi tekniikka ja käytä sitä täysimääräisesti.
- Hanki asiantuntemusta markkinointistrategioiden kehittämisessä.
- Hyödyntävät tehokkaasti sosiaalisen median verkkoja liiketoiminnan kasvun vauhdittamiseksi.
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
Ura-asetukset
- Digitaalisen markkinoinnin asiantuntija
- Social Media Strategist / Manager
- E-Commerce Manager
- Digitaalisen markkinoinnin johtaja
Opiskelijoiden suosittelut
Ohjelman pääsyvaatimukset
Osoita sitoutumistasi ja valmiutesi menestyä kauppakorkeakoulussa suorittamalla GMAT-koe – yleisimmin käytetty pääsykoe, joka mittaa kriittistä ajattelua ja päättelykykyäsi.
Lataa GMAT-minivisa saadaksesi yleiskuvan kokeessa olevista kysymyksistä.