
Palkinnot tuotemerkkisuunnittelun kandidaatiksi
Toronto, Kanada
KESTO
4 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
May 2025
LUKUKAUSIMAKSUT
CAD 21 224 / per year *
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
* kotimainen opetus | 18 190 dollaria kansainväliseen koulutukseen. Kaikki maksut voivat muuttua ilman erillistä ilmoitusta
Johdanto
Honors Bachelor of Brand Design on nelivuotinen koulutusohjelma, joka vastaa nopeasti muuttuvaan graafisen suunnittelun maailmaan valmistamalla sinut eteenpäin katsovaksi brändisuunnittelijaksi, jolla on vahvuuksia yhteistyössä, tutkimuksessa, kriittisessä ja strategisessa ajattelussa, teknisen suunnittelun toteuttamisessa ja brändin tarinankerronta. Se rakentuu monitieteisille tutkimuksen, kriittisen ajattelun, strategisen brändikehityksen, teknisen suunnittelun toteuttamisen ja brändin tarinankerrontapilareille.
Brändit ovat enemmän kuin logoja tai myyntitaktiikoita, ne ovat huolellisesti kehitettyjä suhteita brändin tekijöiden ja yleisön välillä – brändi on lupaus noudattaa tarkoitusta ja arvot, jotka yhdessä ilmaisevat, miten joku näkee organisaation tai tuotteen. Honors Bachelor of Brand Design -tutkinto on mahdollisuus rakentaa osaava luova yhteisö yhteistyökumppaneista ja strategisista suunnittelijoista, jotka pystyvät yhdistämään liiketoimintastrategian, teknologian ja muotoilumaailman innovatiivisten brändikokemusten tuottamiseksi.
Honors Bachelor of Brand Design -tutkinto-ohjelman opiskelijana kehität analyyttisiä ja teknisiä taitoja:
- Kommunikoi ja kehitä brändiä suunnittelemalla visuaalisia ja fyysisiä, online- ja offline-identiteettejä ja kokemuksia.
- Tutkimustyötä, jonka tarkoituksena on luoda ja räätälöidä malleja, jotka toimivat eri kosketuspisteissä ja luovat dynaamisia, reagoivia, moniaistisia ja personoituja brändikokemuksia asiakkaille.
- Kirjoita , visualisoi ja käännä bränditarina näissä kosketuspisteissä ja ota huomioon yleisön tunteet pitkällä aikavälillä.
- Tee yhteistyötä luovien innovaatioiden eteen monitieteisten tiimien kanssa.
Tämä ohjelma vastaa dynaamiseen ja kasvavaan suunnittelun alaan ja kouluttaa sinua:
- Luo virtaviivaista brändiviestintää useilla välineillä ja kosketuspisteillä, jotka sitovat yleisöä.
- Ymmärrät uutta teknologiaa ja pystyt työskentelemään vanhojen ja uusien kanavien yli.
- Sinulla on vahvat kirjoitustaidot ja sopeudut erilaisiin tilanteisiin, yleisöihin ja genreihin.
- Ole joustava siinä mielessä, että he pystyvät sopeutumaan muuttuviin työ- ja työympäristöihin (useita toimialoja, palveluita ja tuotteita).
- Työskentele yhteistyössä ja yhdistä liiketoiminnalliset ja luovat roolit ymmärtämällä brändäysliiketoiminnan kulttuuria, prosesseja ja kieltä.
- Hyödynnä suunnitteluprosessissa monipuolisia ja mitattavissa olevia tutkimusmenetelmiä.
- Tarjoa asiakkaille monipuolisia ja muokattavissa olevia palveluita, erityisesti niche-palveluita (esim. video ja animaatio).
- Kyky kilpailla tarjouskilpailuissa: kokoa ammattimainen myyntipuhe ja tarjoa kilpailukykyinen hinta.
Miksi opiskella brändisuunnittelua paikassa George Brown College ?
George Brownin muotoilukoululla on vakiintunut maine suunnittelukoulutuksessa, joka keskittyy mielikuvitukseen, hioo kriittistä ajattelua ja käyttää uusinta teknologiaa. Tiedekuntamme tuovat yhdistelmän ammatillista kokemusta ja edistynyttä koulutusta tarjotakseen kurssisisältöä, joka kehittyy jatkuvasti ja heijastaa teollisuuden ja korkeakoulujen suuntauksia.
School of Design sijaitsee uudessa 103 000 neliöjalan rakennuksessa Daniels Waterfront - City of the Arts -rakennuksessa. Tämä huippuluokan rakennus tukee akateemisia ohjelmia ja teollisuuden projekteja, joissa on muun muassa:
- virtuaalisen ja lisätyn todellisuuden laboratorio
- käytettävyys ja testauslaboratorio
- Future Ways of Living -laboratorio
- vertaisohjaajalaboratorio
- digitaalinen hiekkalaatikko
- hautomot
- prototyyppien valmistus ja työpajatilat
- suunnittelua ja innovaatioita esittelevät tilat
Tilamme ja tietokonelaboratoriomme sisältävät uusimmat laitteistot ja ohjelmistot, ja niitä täydentää alan muuttuvia vaatimuksia vastaava opetussuunnitelma.
Omat koulutusvaihtoehdot
Opiskelijoiden tulee suorittaa 420 tunnin palkallinen osuustyöjakso kevät/kesäjaksolla kolmannen ja neljännen vuoden välillä.
Opiskelijoilla on mahdollisuus suorittaa tämä osuuskunta kotimaassa ja/tai kansainvälisesti mahdollisuuksien mukaan. Suurin osa yhteistyöehdokkaista valmistuu Suur-Toronton alueella, jossa suunnittelusektori on vahva ja suurin osa vuorovaikutustyöpaikoista sijaitsee.
School of Design Field Placement -tiimi työskentelee monien merkittävien koulutuskumppaneiden kanssa, mukaan lukien toimistot, kuten Publicis, K9 Strategy + Design, Trevor/Peter ja Relish Interactive; suuremmat, tunnetut tuotemerkit, kuten Nelvana (Corus Entertainment), Rogers Media, Mozilla, Crayola ja PUR Gum; ja useita alan kannalta tärkeitä taide- ja suunnitteluinstituutioita, mukaan lukien Toronton kansainvälinen elokuvafestivaali (TIFF), rekisteröityjen graafisten suunnittelijoiden liitto (RGD) ja Applied Arts.
Työjakso antaa opiskelijoille mahdollisuuden soveltaa ohjelmassa hankkimiaan taitoja, kykyjä ja tietoja työympäristössä tai sopivan vuorovaikutussuunnittelun tutkimusprojektin tai aloitteen kautta. Opiskelijat saavat arvokasta kokemusta ja mahdollisuuden pohtia aiemman oppimisen soveltamista. Tiedekunnan jäsen arvioi opiskelijaa työnantajan antaman palautteen perusteella.
Opiskelijat kehittävät digitaalisen portfolion, jossa esitellään yhteistyöjakson aikana valmistuneita esineitä.
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
Apurahat kansainvälisille opiskelijoille osoitteessa George Brown College ovat yleensä ohjelman sisäisiä palkintoja, jotka perustuvat opiskelijoiden akateemiseen suoritukseen (ja muihin kriteereihin) klo George Brown College akateemisen ohjelman alkamisen jälkeen.
Opetussuunnitelma
Pakolliset kurssit
Lukukausi 1 | Lukukausi 2 | Lukukausi 3 |
|
|
|
Lukukausi 4 | Lukukausi 5 | Lukukausi 6 |
|
|
|
Kesä | Lukukausi 7 | Lukukausi 8 |
|
|
|
Ohjelman tulos
Tutkija osoittaa kykynsä:
- Käytä ideointitekniikoita luodaksesi innovatiivisia suunnitteluratkaisuja, jotka vastaavat luovaan toimeksiantoon.
- Osallistu yhteistyöhön perustuvaan brändinrakennusprojektiin tuottaakseen lopputuloksen, joka vastaa asiakkaan tarpeita.
- Sisällytä monitieteisiä teoreettisia lähestymistapoja suunnittelun ja strategiatyön suunnitteluun, tuotantoon ja kritiikkiin.
- Suunnittele, suorita ja sovella tutkimusta kontekstualisoidaksesi ja tehdäksesi tietoon perustuvan suunnittelun.
- Arvioi suunnitteluratkaisun sosiaaliset, ympäristölliset ja taloudelliset vaikutukset, jotta kestävyyskysymykset voidaan priorisoida suunnittelukäytännössä.
- Käytä brändäyksen perusperiaatteita vastaamaan brändin suunnittelun ja strategian tarpeisiin eri mittakaavoissa oleville asiakkaille.
- Suunnittele ratkaisuja brändistrategian tueksi.
- Välitä tietoja, argumentteja, luovia ideoita ja bränditarinoita vakuuttavasti erilaisille yleisöille käyttämällä erilaisia suullisia, visuaalisia ja kirjallisia viestintätekniikoita.
- Hyödynnä ammatillisia käytäntöjä ja brändäyksen liiketoiminnan tuntemusta kaikessa suunnittelu- ja strategiatyössä.
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
Sinun urasi
Valmistuneet koulutetaan työhön, joka kattaa useita ammattialueita mainonnassa, markkinoinnissa ja suhdetoiminnassa, graafisina suunnittelijoina ja kuvittajina, sisällöntuottajina ja web-tuottajina, viestinnän asiantuntijoina, markkinointitutkijoina sekä yritys- ja strategiakonsultteina.
Ura-vaihtoehdot
Tämän ohjelman valmistuneet ovat hankkineet tarvittavat taidot työskennelläkseen suunnittelussa, brändäyksessä ja digitaalisen median studioissa, luovissa laboratorioissa, sisäisessä suunnittelussa ja digitaalisissa osastoissa suuremmissa yrityksissä eri aloilla tai työskentelemään itsenäisesti tai aloittavassa yrityksessä.
Tämä ohjelma valmistaa tutkinnon suorittaneita tehtäviin, kuten:
- Brändin suunnittelija
- Digitaalinen suunnittelija
- Käyttöliittymän suunnittelija
- Suunnittelustrategi
- Yhteisön johtaja
- graafinen suunnittelija
- muotoilun tutkija
- Tarinankertoja/sisällöntuottaja
- tiedottaja
- Markkinoinnin tutkija
- Viestinnän suunnittelija
- Sisältöstrategi
Koulutuksellinen Pathways
Jos olet George Brown College opiskelija, joka on suorittanut graafisen suunnittelun edistyneen tutkintotodistuksen (G102) toisen tai kolmannen vuoden arvosanan keskiarvolla 3,2 (75%) tai enemmän, saatat olla oikeutettu suorittamaan tutkinnon suorittamisen tämän ohjelman Pathway . Lisätietoja saat ohjelmakoordinaattoriltasi.
Tulevat hakukohteet
Honors Bachelor of Brand Design -ohjelman valmistuneet voivat saada jatko-opintoja asiaankuuluvilla ohjelma-alueilla. Opiskelijoiden tulee ottaa yhteyttä suoraan yliopistoihin tutkiakseen tutkijakoulumahdollisuuksia.
Tutkinnon suorittaneet valmistautuvat jatko-opintoihin brändäyksen, muotoilun ja viestinnän aloilla.