MasterPhDLawMBAHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
George Brown College Palkinnot tuotemerkkisuunnittelun kandidaatiksi
George Brown College

Palkinnot tuotemerkkisuunnittelun kandidaatiksi

Toronto, Kanada

4 Years

Englanti

Täysaikainen

Hakemuksen jättämisen määräaika

May 2025

CAD 21 224 / per year *

Kampuksella

* kotimainen opetus | 18 190 dollaria kansainväliseen koulutukseen. Kaikki maksut voivat muuttua ilman erillistä ilmoitusta

Johdanto

Honors Bachelor of Brand Design on nelivuotinen koulutusohjelma, joka vastaa nopeasti muuttuvaan graafisen suunnittelun maailmaan valmistamalla sinut eteenpäin katsovaksi brändisuunnittelijaksi, jolla on vahvuuksia yhteistyössä, tutkimuksessa, kriittisessä ja strategisessa ajattelussa, teknisen suunnittelun toteuttamisessa ja brändin tarinankerronta. Se rakentuu monitieteisille tutkimuksen, kriittisen ajattelun, strategisen brändikehityksen, teknisen suunnittelun toteuttamisen ja brändin tarinankerrontapilareille.

Brändit ovat enemmän kuin logoja tai myyntitaktiikoita, ne ovat huolellisesti kehitettyjä suhteita brändin tekijöiden ja yleisön välillä – brändi on lupaus noudattaa tarkoitusta ja arvot, jotka yhdessä ilmaisevat, miten joku näkee organisaation tai tuotteen. Honors Bachelor of Brand Design -tutkinto on mahdollisuus rakentaa osaava luova yhteisö yhteistyökumppaneista ja strategisista suunnittelijoista, jotka pystyvät yhdistämään liiketoimintastrategian, teknologian ja muotoilumaailman innovatiivisten brändikokemusten tuottamiseksi.

Honors Bachelor of Brand Design -tutkinto-ohjelman opiskelijana kehität analyyttisiä ja teknisiä taitoja:

  • Kommunikoi ja kehitä brändiä suunnittelemalla visuaalisia ja fyysisiä, online- ja offline-identiteettejä ja kokemuksia.
  • Tutkimustyötä, jonka tarkoituksena on luoda ja räätälöidä malleja, jotka toimivat eri kosketuspisteissä ja luovat dynaamisia, reagoivia, moniaistisia ja personoituja brändikokemuksia asiakkaille.
  • Kirjoita , visualisoi ja käännä bränditarina näissä kosketuspisteissä ja ota huomioon yleisön tunteet pitkällä aikavälillä.
  • Tee yhteistyötä luovien innovaatioiden eteen monitieteisten tiimien kanssa.

Tämä ohjelma vastaa dynaamiseen ja kasvavaan suunnittelun alaan ja kouluttaa sinua:

  • Luo virtaviivaista brändiviestintää useilla välineillä ja kosketuspisteillä, jotka sitovat yleisöä.
  • Ymmärrät uutta teknologiaa ja pystyt työskentelemään vanhojen ja uusien kanavien yli.
  • Sinulla on vahvat kirjoitustaidot ja sopeudut erilaisiin tilanteisiin, yleisöihin ja genreihin.
  • Ole joustava siinä mielessä, että he pystyvät sopeutumaan muuttuviin työ- ja työympäristöihin (useita toimialoja, palveluita ja tuotteita).
  • Työskentele yhteistyössä ja yhdistä liiketoiminnalliset ja luovat roolit ymmärtämällä brändäysliiketoiminnan kulttuuria, prosesseja ja kieltä.
  • Hyödynnä suunnitteluprosessissa monipuolisia ja mitattavissa olevia tutkimusmenetelmiä.
  • Tarjoa asiakkaille monipuolisia ja muokattavissa olevia palveluita, erityisesti niche-palveluita (esim. video ja animaatio).
  • Kyky kilpailla tarjouskilpailuissa: kokoa ammattimainen myyntipuhe ja tarjoa kilpailukykyinen hinta.

Miksi opiskella brändisuunnittelua paikassa George Brown College ?

George Brownin muotoilukoululla on vakiintunut maine suunnittelukoulutuksessa, joka keskittyy mielikuvitukseen, hioo kriittistä ajattelua ja käyttää uusinta teknologiaa. Tiedekuntamme tuovat yhdistelmän ammatillista kokemusta ja edistynyttä koulutusta tarjotakseen kurssisisältöä, joka kehittyy jatkuvasti ja heijastaa teollisuuden ja korkeakoulujen suuntauksia.

School of Design sijaitsee uudessa 103 000 neliöjalan rakennuksessa Daniels Waterfront - City of the Arts -rakennuksessa. Tämä huippuluokan rakennus tukee akateemisia ohjelmia ja teollisuuden projekteja, joissa on muun muassa:

  • virtuaalisen ja lisätyn todellisuuden laboratorio
  • käytettävyys ja testauslaboratorio
  • Future Ways of Living -laboratorio
  • vertaisohjaajalaboratorio
  • digitaalinen hiekkalaatikko
  • hautomot
  • prototyyppien valmistus ja työpajatilat
  • suunnittelua ja innovaatioita esittelevät tilat

Tilamme ja tietokonelaboratoriomme sisältävät uusimmat laitteistot ja ohjelmistot, ja niitä täydentää alan muuttuvia vaatimuksia vastaava opetussuunnitelma.

Omat koulutusvaihtoehdot

Opiskelijoiden tulee suorittaa 420 tunnin palkallinen osuustyöjakso kevät/kesäjaksolla kolmannen ja neljännen vuoden välillä.

Opiskelijoilla on mahdollisuus suorittaa tämä osuuskunta kotimaassa ja/tai kansainvälisesti mahdollisuuksien mukaan. Suurin osa yhteistyöehdokkaista valmistuu Suur-Toronton alueella, jossa suunnittelusektori on vahva ja suurin osa vuorovaikutustyöpaikoista sijaitsee.

School of Design Field Placement -tiimi työskentelee monien merkittävien koulutuskumppaneiden kanssa, mukaan lukien toimistot, kuten Publicis, K9 Strategy + Design, Trevor/Peter ja Relish Interactive; suuremmat, tunnetut tuotemerkit, kuten Nelvana (Corus Entertainment), Rogers Media, Mozilla, Crayola ja PUR Gum; ja useita alan kannalta tärkeitä taide- ja suunnitteluinstituutioita, mukaan lukien Toronton kansainvälinen elokuvafestivaali (TIFF), rekisteröityjen graafisten suunnittelijoiden liitto (RGD) ja Applied Arts.

Työjakso antaa opiskelijoille mahdollisuuden soveltaa ohjelmassa hankkimiaan taitoja, kykyjä ja tietoja työympäristössä tai sopivan vuorovaikutussuunnittelun tutkimusprojektin tai aloitteen kautta. Opiskelijat saavat arvokasta kokemusta ja mahdollisuuden pohtia aiemman oppimisen soveltamista. Tiedekunnan jäsen arvioi opiskelijaa työnantajan antaman palautteen perusteella.

Opiskelijat kehittävät digitaalisen portfolion, jossa esitellään yhteistyöjakson aikana valmistuneita esineitä.

Pääsymaksut

Apurahat ja rahoitus

Opetussuunnitelma

Ohjelman tulos

Ohjelman lukukausimaksu

Uramahdollisuudet

Tietoja koulusta

Kysymyksiä