BA markkinoinnissa
Global College Malta
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Il-Kalkara, Malta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
36 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 13 750
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Mar 2024
Johdanto
Tämä kurssi on suunniteltu parantamaan ja päivittämään oppijoiden johtamis- / markkinointitietoja, taitoja ja soveltuvuutta antamalla heille keskeiset panokset asianomaisilla alueilla interaktiivisten luentojen, tapauskeskustelutyöpajojen, roolipelien ja itseoppimisharjoitusten avulla. Ohjelma toimitetaan kokopäiväisesti kullakin avainalueella opiskelijakeskeisen oppimismenetelmän avulla. Koko ohjelma on erittäin vuorovaikutteinen ja sen odotetaan rikastuttavan opiskelijoiden tietämystä keskeisillä johtamis- ja markkinointialueilla; terävöittää johtamistaitojaan; ja parantaa ammatillista osaamistaan nykypäivän erittäin dynaamisessa liiketoimintaympäristössä.
Myöntävä elin
Global College Malta on Maltan jatko- ja korkeakoulutusviranomaisen (MFHEA) lisensoima korkeakoulu. Kaikki Global Maltan tarjoamat kurssit on akkreditoitu ja / tai tunnustettu ja siten kartoitettu MQF / EQF: ään.
Galleria
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
EQF/ MQF-taso
6 – (European/Malta Qualifications Framework).
ECTS
Markkinoinnin BA-tutkinnon saamiseksi opiskelijoiden on suoritettava 180 opintopistettä ja suoritettava kaikki moduulit.
Moduulit
Moduulin koodi | Moduulin otsikko | ECTS |
BAM 101 | Hallinto | 15 |
BAM 102 | Taloustiede | 15 |
BAM 103 | Kirjanpito ja talous | 15 |
BAM 104 | Kvantitatiiviset menetelmät ja tutkimus | 15 |
BAM 201 | Markkinoinnin hallinta | 15 |
BAM 202 | Strateginen johtaminen | 15 |
BAM 203 | Yritysjohtajille | 15 |
BAM 204 | Kansainvälinen markkinointi | 15 |
BAM 301 | Kuluttajakäyttäytyminen | 15 |
BAM 302 | Markkinatutkimus | 15 |
BAM 303 | Tutkimusmenetelmät | 10 |
BAM 304 | Väitöskirja | 20 |
Opiskelutapa
Iltatunnit.
Arviointi
Kurssin arviointi on suunniteltu olemaan kiinteä osa opiskelijoiden oppimisprosessia sekä vahvistamaan ja vahvistamaan heidän tietojaan ja käytäntöään. Muotoilevaa palautetta annetaan opiskelijoille itsetutkiskelun, vertaisryhmän ja ohjaajan palautteen yhdistelmän kautta. Summatiivisilla arvioinneilla mitataan, missä määrin opiskelijat ovat saavuttaneet moduulien oppimistuloksia. Arviointi moduulien sisällä tapahtuu eri muodoissa, mukaan lukien työselostustehtävät, raportit, esitykset, tentit ja väitöskirja. Täydelliset tiedot kunkin moduulin arviointimenettelyistä on esitetty yksittäisen moduulin eritelmissä. Koko kurssin ajan opiskelijoille tarjotaan osana henkilökohtaista kehitystään runsaasti mahdollisuuksia parantaa siirrettäviä taitojaan. Lisäksi opiskelija kehittää tutkimustaitojaan.
Kaikki moduulit, lukuun ottamatta Väitöskirjaa, arvioidaan yhdistelmällä yhteenveto/moduulin lopun kirjallisia papereita ja muotoilevaa/jatkuvaa arviointia (enintään 50 %).
Jatkuva arviointi suoritetaan yhdistämällä opetus- ja oppimismenetelmiä, mukaan lukien:
- Tapaustutkimuksia
- Projektityö
- Joukkue/ryhmäharjoitukset
Opiskelijoille annetaan suullista ja kirjallista palautetta jatkuvasta arvioinnista ja soveltuvin osin toteutetuista strategioista, joilla varmistetaan, että he ovat täysin valmistautuneita kurssin loppuarviointiin.
Oppimateriaali
Kaikilla opiskelijoilla on pääsy EBSCO:hon, maailman suurimpaan verkkokirjastoon, Moodleen kurssimuistiinpanoille ja Turnitiniin tehtävien lataamiseen.