
BA markkinoinnissa
Il-Kalkara, Malta
KESTO
36 Months
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
18 Apr 2025
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Jul 2025
LUKUKAUSIMAKSUT
EUR 4 500 *
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
* EU:n opiskelijat|6 500 € : kansainväliset opiskelijat
Johdanto
Global College Maltan markkinoinnin BA-ohjelmassa pääset tutustumaan johtamiskokemuksen realiteetteihin sekä julkisella että yksityisellä sektorilla. Yhdistät liikkeenjohdon opinnot markkinoinnin johtamiseen, digitaaliseen ja sosiaalisen median markkinointiin sekä markkinointitiedonkeruuseen erikoistuneisiin opintoihin. Näin voit hankkia monenlaisia kriittisiä ja analyyttisiä taitoja sekä erilaisia viestintä- ja tiimityötaitoja, jotka ovat suoraan siirrettävissä työelämään, valitsitpa minkä uran tahansa.
Markkinoinnin BA-ohjelmassa tutkitaan, miten markkinat toimivat kulttuurisesti ja taloudellisesti, ja se tarjoaa laajemman lähestymistavan markkinoinnin opiskeluun kuin pelkkä yritysten markkinointitekniikoiden käytön selittäminen.
Kulutusta yhteiskunnassa muokkaavat kulttuuriset, poliittiset ja teknologiset digitaaliset tekijät, jotka vaikuttavat markkinointikäytäntöihin, ja tämä ohjelma valmistaa sinut käsittelemään näitä kysymyksiä kriittisesti ja käytännönläheisesti. Sinua innostetaan tutkimaan organisaatioiden eettistä ja kestävää vastuuta, ja tutkit digitaalisen ja sosiaalisen median roolia elämässämme kuluttajina ja sisällöntuottajina.
Kurssin erityispiirteenä on tapa, jolla kehityt tiimipelaajana. Osallistut tiimipohjaisiin harjoituksiin, jotka auttavat sinua ymmärtämään organisaatioiden todellisia ongelmia ja sitä, miten henkilöstöhallinto voi osallistua ongelmien ratkaisemiseen. Opiston markkinoinnin BA-koulutusohjelmassa painotetaan ammatillisten käytännön valmiuksien kehittämistä ongelmalähtöisen ja kokemuksellisen oppimisen avulla. Tämä lähestymistapa antaa sinulle taitoja ja ominaisuuksia, joita työnantajat etsivät yksityisellä, julkisella ja voittoa tavoittelemattomalla sektorilla.
Galleria
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
Several scholarship options are available, Please visit the college website for more information.
Opetussuunnitelma
Moduuliluettelo
- Liiketoiminnan johtamisen periaatteet
- Johdon kirjanpidon ja rahoituksen perusteet
- Henkilöstöhallinto
- Strateginen johtaminen
- Kuluttajakäyttäytyminen
- Markkinointi-analyysi
- Digitaalinen markkinointi
- Tutkimusmenetelmät
- Kansainvälisen markkinoinnin hallinta
- Palvelut ja ihmissuhdemarkkinointi
- Iso projekti
Moduulin opetus ja arviointi
Moduulin opetus ja arviointi kaikille moduuleille paitsi väitöskirjalle
Moduuli toimitetaan joustavalla yhdistelmällä nykyaikaisia kasvokkain luentoja, webinaareja, seminaareja ja keskustelufoorumeita, tutoriaaleja, ryhmätyötä, tapaustutkimuksia, vierailevia puhujia, organisaatiovierailuja ja itsenäistä opiskelua. Moduulin toimituksessa on otettu tarkasti huomioon opiskelijoiden tarpeet. Näin ollen suuri osa oppimisesta joko tarjotaan ajoittain sopimaan niille opiskelijoille, joilla saattaa olla päivätyö- tai lastenhoitositoumuksia, tai ne tarjotaan tuetuissa opetusmuodoissa. Opiskelijoiden näkemykset ja tarpeet otetaan aina huomioon. Esimerkin avulla teoreettiset käsitteet voidaan tyypillisesti toimittaa opiskelijoille nykyaikaisissa kasvokkain luentomuodoissa, joita voidaan sitten kehittää edelleen pienryhmäseminaarien, ryhmätapausanalyysien ja digitaalisten keskustelujen pohjalta tapahtuvan vuorovaikutuksen kautta. Nykyaikaiset kasvokkain tapahtuvat ja interaktiiviset oppimisistunnot rohkaisevat opiskelijoita tarkastelemaan kriittisesti liiketoiminnan ja johtamisen keskeisiä osia. Muodollisiin oppimisistuntoihin osallistumisen lisäksi opiskelijoiden odotetaan suorittavan itsenäistä itseopiskelua tukeakseen yksilöllisiä oppimismatkojaan.
Moduulin arviointistrategia on suunniteltu tarjoamaan opiskelijoille mahdollisuus osoittaa sekä teoreettiset että käytännön taidot, joita he ovat kehittäneet moduulissa. Tämän moduulin summatiiviset arvioinnit koostuvat siis seuraavista:
- Lukukauden sisäinen koe ja loppukoe.
- Lukukauden sisäinen koe (25 % moduulin loppupisteestä) kestää 90 minuuttia ja on sekoitus monivalintakysymyksiä ja avoimia kysymyksiä.
Kahden tunnin loppukoe (75 % loppuarvosanasta) koostuu neljästä moniosaisesta kysymyksestä, joista kahteen tulee vastata. Se on suunniteltu heijastamaan oppimistuloksia.
Moduulin opetus ja väitöskirjan arviointi
Jokaiselle opiskelijalle määrätään ohjaaja, joka auttaa häntä projektiehdotuksensa kehittämisessä, valvoo projektin edistymistä, kommentoi tarvittaessa opiskelijan tuottamaa materiaaliluonnosta ja on tarvittaessa valmis auttamaan opiskelijaa projektissa.
Viimeisen vuoden suurprojekti arvioidaan tuottamalla väitöskirja, joka on normaalisti noin 12 000 - 15 000 sanaa pitkä.
Tarvittaessa suoritetaan viva voce niissä tapauksissa, joissa väliaikainen arvosana katsotaan marginaaliksi.
Suurprojektin tulee sisältää teoreettista ja kriittistä keskustelua ja se käsitellään Turnitin Software for samankaltaisuuden kautta. Opiskelijoille tarjotaan tietoa ja ymmärrystä siitä, kuinka akateemista rehellisyyttä sovelletaan ja kuinka arvioijat tulkitsevat Turnitinin samankaltaisuusraporttia. Lisäksi kaikkiin tehtäviin on viitattava asianmukaisilla viittauksilla Harvard Referencing Style Guidelines -ohjeiden mukaisesti. Sekä akateemisen eheyden että viittaustyylin käytäntö selitetään 2 tunnin istunnossa, jonka College tarjoaa kaikille opiskelijoiden perehdytysvaiheessa ennen ohjelman alkamista.
Moduulin suorittaminen onnistuneesti edellyttää 40 %:n hyväksyntää. Kaikki arvioinnit toimitetaan kansainvälisesti tunnustetun Turnitinin plagiointiohjelmiston kautta.
Ohjelman tulos
Ohjelman tavoitteena on kehittää opiskelijoiden edistyksellistä tietoa ja kriittistä ymmärrystä nykyaikaisista liikkeenjohdon periaatteista ja käytännöistä. Sen avulla opiskelijat saavat kattavat tiedot kirjanpidosta, rahoituksesta, strategisesta johtamisesta ja henkilöstöresursseista. Valmistuneet ovat valmiita toimimaan monitieteisissä ympäristöissä eri aloilla ja kykenevät kriittiseen analysointiin, päätöksentekoon ja ammatilliseen ryhmätyöhön. He osoittavat edistyneen ymmärryksen liiketoiminnan haasteista ja ehdottavat tutkimukseen perustuvia innovatiivisia strategioita. Ohjelma edistää myös kriittisiä tutkimustaitoja, globaalia tietoisuutta ja kulttuurista näkemystä. Opiskelijat kehittävät aihekohtaisia kiinnostuksen kohteita kohdistettujen moduulien avulla, mikä lisää heidän älyllistä uteliaisuutensa ja ammatillista kehitystään. He saavat tehokkaat viestintätaidot ja edistyneet tiedot johdon kirjanpidosta, markkinoinnista, henkilöstöhallinnosta sekä matkailu- ja tapahtumajohtamisesta. Tutkinnon suorittaneilla on vahvat ongelmanratkaisu- ja johtamistaidot, valmiina ammatilliseen maailmaan.