BA (Hons) muotibrändäyksestä ja -promootiosta
Heriot-Watt University Dubai
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Academic City, Arabiemiirikunnat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 - 4 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
AED 65 100 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2024
* kaikki lukukausimaksut sisältävät arvonlisäveron
Johdanto
Yleiskatsaus
Fashion Branding and Promotion on uusi ohjelma vuodelle 2021, yhdistelmä muotiviestintää, muotimarkkinointia, brändäystä ja johtamista. Opiskelija kehittää taitoja luoda uraa brändäyksen, myynninedistämisen ja mainonnan, muotoilun ja markkinoinnin aloilla. Ohjelma tarjoaa yhdistelmän kursseja, jotka mahdollistavat vahvat suunnittelu- ja analyyttiset taidot, jotka on räätälöity erityisesti muotiteollisuuden vaatimuksiin:
- Upouusi ohjelma, joka on kehitetty vastaamaan muotiteollisuuden tarpeisiin ammattilaisista, joilla on täysi ymmärrys alan kaupallisista näkökohdista sekä luovat suunnittelutaidot.
- Perustuu kovaan valokuvaamiseen, 3D-suunnitteluun, brändäysstrategioiden ja markkinointisuunnitelmien kehittämiseen.
- Mahdollisuudet tehdä yhteistyötä teollisuuden kanssa liveprojekteissa huippuluokan alan brändien kanssa.
- Erinomaiset tilat, kuten valmistajalaboratoriot, valokuvausstudio, design-sviitti sekä muoti- ja tekstiilityöpajat.
Akkreditointi
Dubain kampus on Knowledge and Human Development Authorityn (KHDA) akkreditoima, ja sillä on täysi lupa opettaa tutkintojaan Dubaissa. Kaikki valmistuneet saavat brittiläisen tutkinnon, joka on Yhdistyneen kuningaskunnan Royal Charterin akkreditoima.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Kurssin sisältö
Vuosi 1
Keskittyy alkuperäisiin suunnittelu- ja markkinointitaitoihin valmistaen opiskelijaa taitojen, kuten valokuvauksen, suunnitteluajattelun ja brändäys- ja markkinointistrategian perusteiden kanssa.
2. vuosi
Toinen vuosi perustuu näihin perusteisiin esittelemällä erikoisaiheita, kuten kuluttajakäyttäytymistä ja mainontaa. Tätä täydennetään digitaalisen elokuvan/median, typografian ja grafiikan luovilla kursseilla.
3. vuosi
Opiskelijat kehittävät kriittisiä reflektointi- ja analysointitaitoja ja työskentelevät muodin muotoilun, yritystoiminnan ja innovaation, tapahtumien hallinnan ja visuaalisen markkinoinnin projekteissa.
Vuosi 4
Kunniavuoden painopiste on opiskelijan valitsema tutkimusprojekti. Monet viimeisen vuoden opiskelijat tekevät yhteistyötä alan kumppaneiden kanssa ratkaistakseen todellisen ongelman tai tutkiakseen ajankohtaista alan kehitystä.