Liiketalouden kandidaatin tutkinto
Ibmec
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Rio de Janeiro, Brasilia
Kieli (kielet
Portugalin kieli
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3400 tuntia
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
BRL 3 090 / per month *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Kuukausimaksu: 3 090,00 BRL
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Kurssi
Hallinto-opintojen valmistuminen Ibmec Rio de Janeirossa kehittää taitoja ratkaista markkinoiden ja nykyaikaisen johtamisen asettamat haasteet. Koulutus on suunnattu niille, jotka haluavat kulkea innovatiivista polkua, osana korkean suorituskyvyn tiimejä, ja se valmentaa ammattilaisen ratkaisemaan operatiivisia ja strategisia ongelmia kaikkien segmenttien organisaatioissa niiden kestävään kasvuun tähtäävänä.
Ibmec kurssi tarjoaa opiskelijalle työkalut kehittyä itsenäisesti toimimaan yrittäjyyden johtajana globalisoituneessa ja monimutkaisessa taloudessa. Tieteenalalla on vahva analyyttinen sisältö ja teoreettinen syvyys, joiden tavoitteena on kehittää osaamista neljällä osa-alueella: talous, markkinointi ja strategia, operaatiot ja logistiikka sekä henkilöstöjohtaminen, joista kaksi ensimmäistä korostuvat enemmän. Lisäksi opiskelija saa korkean koulutuksen kvantitatiivisista menetelmistä.
Ibmec uskoo käytännönläheiseen huippuosaamiseen tarjoamalla joukon lisätoimintoja, jotka syventävät markkinaosaamisen kehittymistä sekä yhteistyön ja integraation henkeä. Centre for Entrepreneurship and Internationalization - CEI:ssä opiskelijat voivat työskennellä junioriyrityksissä ensimmäisestä lukukaudesta lähtien ja hyödyntää kansainvälistä ulottuvuutta sopimusten kautta yli 54 oppilaitoksessa ympäri maailmaa.
Työmarkkinat
RAHOITUS JA VALVONTA Taloudellinen analysointi, konsultointi ja valvonta, toiminta rahoitusmarkkinoilla, toimiminen talousjohtamiseen keskittyvässä toimeenpanevassa johdossa, konsultti- ja tilintarkastusyrityksissä, rahoitusmarkkinalaitoksissa, kaupallisissa ja teollisissa yhtiöissä sekä muuntyyppisissä organisaatioissa .
LIIKETOIMINTASTRATEGIA Markkina-, ympäristö- ja kilpailuanalyysin laatiminen; liiketoimintaa koskevien uhkien ja mahdollisuuksien tunnistaminen, tulevaisuuden skenaarioiden rakentaminen, toimintalinjojen ja strategisten johtamisjärjestelmien kehittäminen, jotka pystyvät seuraamaan saavutettujen tulosten toteutumista.
MARKKINOINTI Brändien ja tuotteiden hallinta, asiakaspalvelu, suhdetoimintapolitiikan ja suuntaviivojen kehittäminen yritysviestintään markkinoiden kanssa.
LOGISTIIKKA Tavaroiden ja palveluiden tuotannon ja jakelun sisäisten prosessien koordinointi, jonka tavoitteena on maksimoida asiakastyytyväisyys vähentämällä organisaation kustannuksia.
HENKILÖSTÖ Rekrytointi-, valinta-, koulutus-, suorituskyvyn arviointiprosessien ja ennen kaikkea sellaisten politiikkojen, ohjeiden ja strategioiden toteuttaminen henkilöstöjohtamisessa, jotka mahdollistavat yksilön ja tiimin panoksen yrityksen tehtävän saavuttamiseen.
TIETOJÄRJESTELMÄT Tietovirran optimointi, tietotekniikkaprojektien kehittäminen ja toteuttaminen liiketoimintaympäristöön sopivilla tekniikoilla. Tietokannan suunnittelu ja hallinta sekä tietojenkäsittelymenetelmien kehittäminen.