
Bachelor in Business & Marketing
Paris, Ranska
KESTO
3 Years
KIELET
Ranskan kieli
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
Pyydä lukukausimaksuja
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Johdanto
Bachelor Business & Marketing à Paris on ainutlaatuinen ammatillinen kokemus. À travers des stages et l'alternance, vous aurez la possibilité d'acquérir une expérience professionnelle reconnue par les entreprises dans le domaine du marketing et du développement commercial.
L'équipe pédagogique du Bachelor Business & Marketing et les professeurs de l'ICD Business School auront à coeur de vous accompagner individualment dans cette aventure et de vous apporter toute leur aide pour mener à bien ce parcours.
En 3e année vous aurez le choix d'une spécialisation : le développement d'affaires ou le marketing digital et e-business a'acquérir des compétences techniques.
À l'issue de cette année, vous obtiendrez votre diplôme de "Responsable commercial et marketing", titre certifié de niveau 6.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
1. vuosi
Käydä kauppaa
- Myynnin hallinto
- Neuvottelun perusteet
- Droit commercial
- Myyntipisteen hallinta
Marketing
- Tee markkinatutkimus
- Viestinnän perusteet
Entrepreneurship
- Yrityksen oikeudellinen ympäristö
- Marketing opérationnel
- CRM
- Comptabilité
- Bisnesmalli
Soft Skills
2. vuosi
Käydä kauppaa
- Promotion des ventes
- BtoB-tilinhallinta
- Neuvottelu
- Commerce international
Marketing
- Sosiaalinen markkinointi
- Suoramarkkinointi
- Webmarketing
- Markkinoiden löytö
Entrepreneurship
- Liikeoikeus ja riskienhallinta
- Liiketoimintasuunnitelma
- Droit du travail
- Projektin rahoittaminen
3. vuosi - sertifiointi
Lohko 1: Ota käyttöön ja hallinnoi yhtiön myynti- ja markkinointipolitiikkaa
- kaupallinen hallinta
- Neuvotteluprojekti
- Tuote- ja palveluinnovaatiopolitiikka
Lohko 2: Toteuta asiakassuhteiden hallinta- ja uskollisuusstrategia
- Asiakassuhteiden hallinta
Lohko 3: Hallitse ja optimoi yhtiön myynti- ja markkinointitoimintojen taloudellista ja oikeudellista hallintaa
- Kaupallisen toiminnan oikeudellinen kehys
- Budjetit ja myynnin hallintapaneelit
Lohko 4: Tunnista, kehitä ja valvo uusia liiketoimintaprojekteja
- Ammattiprojektit: Liiketoiminnan kehittäminen ja markkinointi
- Yrittäjyysprojekti
- Yrityksen missio
Lohko 5: Myynti- ja/tai markkinointitiimien johtaminen ja johtaminen
- Management d'équipes
- Anglais
- Kommunikaatio ja ammattimainen asenne
- Voltairen ilmaisu ja projekti
Syventäminen
Keskity kauppaan ja liiketoiminnan kehittämiseen
- Monimutkaiset myyntitarjoukset
- Markkinoinnin ja myynnin toimintasuunnitelma
- Myyntihenkilöstön hallinta
- Asiakastyytyväisyys ja uskollisuus
- Marketing Digital
- Monikanavainen strategia
- Operatiivinen kaupallinen hallinta
- Viestintästrategia ja kumppanuus
Digitaalinen markkinointi ja sähköinen liiketoiminta
- Monimutkaiset myyntitarjoukset
- Brändin sisällönhallinta
- Social media
- Jakelustrategia
- Web Marketing
- Webin luominen
- AI markkinoinnin palveluksessa
- Business Development
Ohjelman tulos
Muodostelun tavoite
Bachelor Business and Marketing ICD Business School tarjoaa nopean ja tehokkaan ammattitaidon opiskelijoiden toteuttamien projektien ja tarjottujen erikoisalojen kautta. Kandidaatin tutkija hyötyy suuren kauppakorkeakoulun, ICD Business School , verkostojen tunnustuksesta, maineesta ja vahvuudesta. Se perustuu ainutlaatuiseen toimintaan ja uppoamiseen suuntautuneeseen pedagogiikkaan.
Kohdennettuja taitoja
- Toteuttaa ja johtaa yrityksen myynti- ja markkinointipolitiikkaa
- Ota käyttöön asiakkuuksien hallinta- ja uskollisuusstrategia
- Hallita ja optimoida yrityksen kaupallisen ja markkinointitoiminnan taloudellista ja oikeudellista hallintoa
- Tunnista, kehitä ja valvo toteutettavia liiketoimintaprojekteja
- Hallitse ja johda myynti- ja/tai markkinointitiimejä
Uramahdollisuudet
Liiketoiminnan ja markkinoinnin kandidaatin tutkinto hyötyy johtavan kauppakorkeakoulun, ICD Business School , tunnustuksesta, maineesta ja verkoston vahvuudesta. Tämän seurauksena tämän kandidaatin ohjelman valmistuneilla on kaksi vaihtoehtoa seurata tätä kokemusta:
ALOITA AMMATTIURASI
Koulutetut 20 kuukauden kumulatiivisella työkokemuksella valmistuvat voivat liittyä kaikkiin yrityksiin myynti- ja markkinointitehtävissä tai perustaa oman yrityksen. Opiskelijat liittyvät siten seuraaviin tehtäviin:
- Markkinointi- ja myyntipäällikkö
- Myynti- tai myyntiosastopäällikkö
- Markkinointipäällikkö tai operatiivinen markkinointipäällikkö
- Tuotepäällikkö / markkinointipäällikkö
- Vastuuhenkilö / Myynti- ja/tai markkinointiprojektipäällikkö
- Vastaat liiketoiminnan kehittämisestä ja/tai markkinoinnista
- Johtaja / toimialan johtaja
JATKA OPINTOJASI KOHTI BAC+4/5
180 validoidulla opintopisteellä (European Credit Transfer and Accumulation System) opiskelijat voivat jatkaa opintojaan Ranskassa tai ulkomailla. ICD Business School opiskelijat voivat hakea seuraaviin ohjelmiin:
- Grande Ecole -ohjelma, joka on suunnattu Bac+5:lle, joka antaa maisterin tutkinnon ja on merkitty EFMD Accredited
- MSc-ohjelmat, Grandes Ecolesin konferenssin sertifioima
- MBA-kauppa ja markkinointi - Digitaalinen polku - RNCP-nimikkeen uusimista koskeva pyyntö lähetetty France Compétencesille
- MBA-kauppa ja markkinointi - Luksuskurssi - RNCP-tittelin uusimista koskeva pyyntö lähetetty France Compétencesille