
Ba liiketoiminta ja markkinointi (Hons)
Barcelona, Espanja
KESTO
3 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Osa-aikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
EUR 7 200 / per year *
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
* Vuodessa
Johdanto
Esitys
Ihanteellinen ohjelma saada ymmärrystä yritysten yleisen ja roolia markkinoinnin palvelun yritysten ja pienempien yritysten erityisesti. Ohjelma on selkäranka markkinoinnissa, mutta yleinen osa liiketoimintaa myös saavat merkittäviä kattavuutta. Koska markkinointi on yksi useista toiminnallisia alueita organisaation sisällä, tämä ohjelma yhdistää markkinoinnin roolit, tehtävät ja toiminnot muiden organisaatioiden toimintaa, kuten hallinta, kirjanpito ja talous.
Tavoitteet
Sinun odotetaan saada syvällistä ymmärrystä aihe niihin liittyvien tarvikkeiden tutkimalla tasapainoisesta erilaisia liittyvien kurssien, samalla kehitetään keskeisten työllistettävyyttä taitoja ja osaamista päässä opetuksen, oppimisen ja arvioinnin kokemuksia sinulla osallistuu. Voit ottaa valinnaisen työharjoittelu vuonna kolme ja palaa loppuun viimeinen vuosi kuten vuonna neljä, antaa sinulle etulyöntiaseman jatko työmarkkinoilla.
Tavoite
Tutkimukset mennä suunnattu kaikille niille, jotka haluavat oppia tiedon, erityisiä taitoja ja kehittämään uransa alalla hallinnan yritysten tai osastojen, syventää markkinoinnin.
Oppilaat voivat olla asukkaille Espanjassa, jotka haluavat muodostaa tai jatkaa niiden muodostumista Englanti alueella yrityksistä tai ulkomaalaisia, jotka haluavat tulla Barcelonaan tietää toisen kulttuurin, tapoja ja opiskelu ohjelmaa kielellä, jota he tietää.
Profesional mahdollisuuksia
Tämä ohjelma auttaa kehittämään ammattimaiset ja markkinoinnin kykyjä olennaisia työpaikkojen markkinatutkimukset, tuotteiden ja brändin hallintaan, suhdetoiminta, myynti hallinnan ja mainonta
Tutkintovaatimukset
Taso 4 / vuosi 1
- Taloudellinen & Financial Aspects of Business
- Organisaation Käyttäytyminen ja analyysi
- Periaatteet Markkinointi
- Kvantitatiiviset menetelmät for Business Applications
Taso 5 / vuosi 2
- Henkilöresursseja liike
- Toimintaympäristö
- Marketing Research
- vaihtoehto Module
Level 6 / vuosi 3
- palvelunhallinnan
- Enterprise ja Small Business
- Markkinointi Strategia ja suunnittelu
- vaihtoehto Module
Arviointijärjestelmä
Arviointijärjestelmä perustuu jatkuvaan arviointiin jokaisen lohkon tutkimuksen kautta luokan läsnäolo ja / tai tentti. Opiskelijan on läpäistävä kukin aihe itsenäisesti.
Läpäisseet arvioinnit ja vähimmäisläsnäolovaatimus opiskelija pystyy siirtämään seuraavalle vuodelle ja suoritettuaan kolme lukuvuotta, saa INSA Business, Marketing & Communication School astetta.
Ohjelman pääsyvaatimukset
Osoita sitoutumistasi ja valmiutesi menestyä kauppakorkeakoulussa suorittamalla GMAT-koe – yleisimmin käytetty pääsykoe, joka mittaa kriittistä ajattelua ja päättelykykyäsi.
Lataa GMAT-minivisa saadaksesi yleiskuvan kokeessa olevista kysymyksistä.