Markkinoinnin johtamisen tutkinto
KESTO
6 Semesters
KIELET
Portugalin kieli
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
Pyydä lukukausimaksuja
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Tämän tutkinnon tavoitteena on kehittää välttämättömät taidot markkinointiroolissa.
Koko kurssin aikana opiskelijat toteuttavat projekteja yhteistyössä yritysten kanssa, vastaavat todellisiin liiketoiminnan haasteisiin, osallistuvat IPAM kansallisiin ja kansainvälisiin markkinointikilpailuihin, osallistuvat yritysten opettamiin luokkiin ja vierailevat joissain organisaatioissa oppiakseen johtajan ammatillisesta todellisuudesta Markkinoinnista.
Opiskelijoilla on myös mahdollisuus valmistautua digitaalisen markkinoinnin sertifiointeihin: Hubspot, Google, Facebook, Instagram, Linkedin, mikä antaa heille mahdollisuuden sulautua markkinoille niin perustavanlaatuisella alueella.
yritykset
85% opetussuunnitelmista perustuu kansallisten tai kansainvälisten yritysten todellisten tapausten ratkaisemiseen. Se on ainutlaatuinen tilaisuus toteuttaa käytännössä todellisessa yhteydessä luokassa hankitut teoreettiset perusteet.
Tutkinnon viimeisissä painoksissa opiskelijoilla oli mahdollisuus työskennellä tunnettujen tuotemerkkien kanssa, kuten: AKI, Arcadia - Casa de Chocolate Porto, Chicco, Kidzania, Fidelidade, Aga Khan -säätiö, Casa Ronald McDonald -säätiö, Google, H3, IKEA Matosinhos, Leroy Merlin, McDonald's, Oceanário, Rock in Rio, SONAE, Staples, Starbucks, TVI, mm.
Kansainvälinen kokemus
IPAM yhteistyöpöytäkirjat yli 50 kansainvälisen oppilaitoksen kanssa, jolloin opiskelijat voivat harjoittaa kansainvälistä liikkuvuutta Euroopan mantereen sisällä tai sen ulkopuolella.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Tutustu opetussuunnitelman rakenteeseen - Markkinoinnin johtamisen tutkinto - Lissabon ja markkinoinnin johtamisen tutkinto - Porto
1. lukukausi
- Markkinoinnin perusteet
- Tutkimus- ja tutkimusmenetelmät
- Liiketoiminnan kieli ja esitys
- Kulttuuri, ideologia ja markkinat
- Johtamisen perusteet
2. lukukausi
- markkinointi
- Yhtiön talous
- Kuluttajan käyttäytyminen
- Kuvailevia tilastoja
- Markkinointi- ja kuluttajalaboratorio A
3 lukukausi
- Viestinnän hallinta
- Markkinatutkimukset
- Tuotehallinta
- Taloustiede ja kansainvälinen liiketoiminta
- Ennustemenetelmät
4 lukukausi
- Organisaation käyttäytyminen
- julkisuus
- Hintahallinta
- Johdon kirjanpito
- Markkinointi- ja kuluttajalaboratorio B
5 lukukausi
- Ryhmädynamiikka ja animaatio
- Jakelukanavan hallinta
- Myynnin hallinta
- Varainhoito
- Markkinointisuunnitelma
6 lukukausi
- Osto- ja myyntikäyttäytyminen
- Tietojärjestelmä
- Ihmisten hallinta
- Harjoittelu markkinointi- tai kuluttaja-alalla
Galleria
Uramahdollisuudet
Yritykset -- Markkinoinnin johtamisen tutkinto - Lissabon
Noin 85 % opetussuunnitelman yksiköistä perustuu kansallisten tai kansainvälisten yritysten markkinointitapauksen ratkaisemiseen.
Tämä on ainutlaatuinen tilaisuus toteuttaa todellisessa kontekstissa luokkahuoneessa hankittuja teoreettisia perusteita.
Tutkinnon viimeisissä painoksissa opiskelijoilla oli mahdollisuus työskennellä tunnettujen tuotemerkkien kanssa, kuten: AKI, Arcadia - Casa de Chocolate Porto, Chicco, Kidzania, Fidelidade, Fundação Aga Khan, Fundação Casa Ronald McDonald, Google, H3, IKEA Matosinhos , Leroy Merlin, McDonald's, Oceanário, Rock in Rio, SONAE, Staples, Starbucks, TVI, mm.
- Markkinointi osasto
- Kaupallinen johtaja
- Sosiaalinen media ja sosiaaliset myyntitoiminnot
- Tuote/palvelu/markkinoiden hallinta;
- Kaupan markkinoinnin, suoramarkkinoinnin, myynnin hallinta;
- Vastaat organisaatioiden sisäisestä viestinnästä;
- Myynnin roolit, kuten Account Management tai Account Executive
- Web-markkinointi / sähköinen kaupankäynti;
- Markkinointiassistentti,
- Viestintä- ja kuva-avustaja;
- Tapahtumat
- Markkinatutkimusteknikko;
- Vastaa kuluttajasuhteista.
Yhteistyökumppanit - Markkinoinnin johtamisen tutkinto - Porto
85 % opetussuunnitelman yksiköistä perustuu kansallisten tai kansainvälisten yritysten todellisten tapausten ratkaisuun. Tämä on ainutlaatuinen tilaisuus toteuttaa todellisessa kontekstissa luokkahuoneessa hankittuja teoreettisia perusteita.
Tutkinnon viimeisissä painoksissa opiskelijoilla oli mahdollisuus työskennellä tunnettujen tuotemerkkien kanssa, kuten: AKI, Arcadia - Casa de Chocolate Porto, Chicco, Kidzania, Fidelidade, Fundação Aga Khan, Fundação Casa Ronald McDonald, Google, H3, IKEA Matosinhos , Leroy Merlin, McDonald's, Oceanário, Rock in Rio, SONAE, Staples, Starbucks, TVI, mm.
- Tuote / Palvelu / Markkinoiden hallinta
- Markkinointijohtaja
- Kaupallinen johtaja
- Myynnin roolit, kuten Account Management tai Account Executive
- Sosiaalinen media ja sosiaaliset myyntitoiminnot
- Verkkomarkkinointi / verkkokauppa
- Markkinointiassistentti
- Viestintä- ja kuva-avustaja
- Markkinatutkimusteknikko
- Vastaa asiakassuhteista
- Kaupan markkinointi, suoramarkkinointi ja merchandising-hallinta