
Licenciatura en Comercialización
Buenos Aires, Argentiina
KESTO
4 Years
KIELET
Espanja
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
Pyydä lukukausimaksuja
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
El proceso de globalización ha impactado en los estilos y métodos de plantear estrategias y desarrollos de marketing y generalizado la necesidad de políticas y herramientas de comercialización en una amplia gama de estructuras y entes sociales. Los profesionales en Comercialización son capaces de desarrollar un enfoque integral y estratégico del marketing, distinguir oportunidades comerciales y competir en escenarios cambiantes, implementando estrategias de comercialización para bienes y servicios, que satisfagan las demandas de los segmentos a los que orientan su política comercial.
EAN tarjoaa opiskelusuunnitelman teknikoille ja markkinoinnin tutkinnon suorittaneille, jotka on legitimoitu institutionaaliseen hankkeeseen sitoutuneiden yritysten neuvoa-antavan toimikunnan toimesta. Opettajilla on laaja koulutus ja ammatillinen kokemus, ja he ovat koulutettuja ammatillisten taitojen hankkimista edistävien opetusstrategioiden hallintaan. Opiskelijoiden käytännön harjoittelu toteutetaan analysoimalla todellisia EAN:iin liittyvien yritysten tapauksia, jotka tuovat ongelmiaan hoidettavaksi oppiaineiden puitteissa. Esiammatilliset harjoittelut toteutetaan yrityksissä ja keskustelukeskuksissa hallintotieteiden asiantuntijoiden kanssa.
Markkinoinnin yliopiston analyytikkotutkinnon laajuus
Los egresados estarán en condiciones de:
- Auttaa yrityksen kaupallista johtoa mainitulle osastolle kuuluvien tehtävien kehittämisessä.
- Analizar las condiciones del mercado, como así también los diferentes actores que se desempeñan en actividades comerciales en los distintos mercados.
- Facilitar la búsqueda de los datos necesarios que posibiliten una correcta toma de decisiones en el departamento de comercialización de una empresa.
Markkinoinnin tutkinnon laajuus
Los egresados estarán en condiciones de:
- Kehitä strategioita, markkinointisuunnitelmia ja markkinatutkimusta.
- Määrittele myyntistrategiat ja -rakenteet erityyppisissä ja -kokoisissa yrityksissä.
- Suunnittele, toteuta ja seuraa integroituja markkinointiviestintäkampanjoita ja -toimia organisaatioiden kaupallisten johtoryhmien jäsenenä tai itsenäisenä neuvonantajana/konsulttina.
- Osallistua tuotteiden lanseeraamiseen ja parantamiseen tähtäävien markkinointi- ja integroitujen viestintästrategioiden ja -toimien kehittämiseen perinteisillä ja ei-perinteisillä, kansallisilla ja kansainvälisillä markkinoilla kuulumalla erityyppisten ja -kokoisten organisaatioiden operatiivisiin ja/tai kaupallisiin johtoryhmiin tai itsenäisenä neuvonantajana/konsulttina.
Plan de Estudios
PRIMER AÑO
Primer Cuatrimestre
- 01. Markkinoinnin perusteet
- 02. Sociología
- 03. Informática
- 04. Matematiikka I
Segundo Cuatrimestre
- 05. Liiketoiminnan suunnittelu
- 06. Kuluttajakäyttäytyminen
- 07. Matematiikka II
- 08. Fundamentos de Contabilidad
- 09. Yleinen talous
SEGUNDO AÑO
Primer Cuatrimestre
- 10. Tilastot
- 11. Tuotepolitiikka ja tuotekehitys
- 12. Kulut
- 13. Soveltava taloustiede
- 14. Myynnin hallinto ja valvonta
Segundo Cuatrimestre
- 15. Organisaation johtaminen
- 16. Derecho Comercial
- 17. Konfliktinhallinta ja neuvottelut
- 18. Taloushistoria
- 19. Kvantitatiiviset tekniikat
TERCER AÑO
Primer Cuatrimestre
- 20. Markkinointi
- 21. Suoramarkkinointitekniikat
- 22. Palvelujen markkinointi
- 23. Logistiikka
- 24. Integraatio- ja johtamiskäytäntöseminaari
Segundo Cuatrimestre
- 25. Hinnoittelupolitiikka
- 26. Internet-markkinointi (verkkokauppa)
- 27. Suunnittelu ja budjetti
- 28. Taloushallinto
- 29. Etiikka ja ammatillinen deontologia
CUARTO AÑO
Primer Cuatrimestre
- 30. Tutkimusmetodologia
- 31. Hankkeen muotoilu ja arviointi
- 32. Tablero de Control
- 33. Vähittäiskaupan hallinto
Segundo Cuatrimestre
- 34. Mainonta ja myynninedistäminen
- 35. Laadunhallinta
- 36. Markkinatutkimus
- 37. Ammattiharjoitteluseminaarit
- 38. Lopputyöpaja
Títulos
Intermedios
Analista Universitario en Comercialización (3 años)
Final
Markkinoinnin kandidaatti (4 vuotta)