MasterPhDLawMBAHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
James Madison University B.B.A. in Marketing
James Madison University

B.B.A. in Marketing

Harrisonburg, Yhdysvallat

4 Years

Englanti

Täysaikainen

Hakemuksen jättämisen määräaika

Pyydä aikaisinta alkamispäivää

USD 6 434 / per semester *

Kampuksella

* in-state tuition fee | $15,076: out-of-state tuition fee. Additional fees may apply

Johdanto

Markkinointi on ihanteellinen opiskeluala, jos haluat toimintalähtöisen, haastavan ja kysynnän vaativan uran, jossa ratkaiset liiketoiminnan ongelmia analyysin ja luovuuden avulla.

JMU-markkinoinnin pääaineena olet kiinnostunut pitkäaikaisten suhteiden rakentamisesta ja arvon luomisesta asiakkaiden, asiakkaiden, kumppaneiden ja yhteiskunnan kanssa yleensä.

Opintosi keskittyy perinteisen myynnin ja digitaalisen markkinoinnin taitoihin, joita tarvitaan moniin erityyppisiin markkinointiin valmistautumiseen. Tosiasiallinen ja käsitteellinen tieto, ongelmanratkaisu ja kommunikaatio yhdistyvät kokemukselliseen oppimiseen ja tietotekniikan käyttöön. Tuloksena on erilaisten liiketoimintaympäristöjen ja toimialojen arvostetun osaamisen kehittämistä.

Tehokkaat markkinoinnin ammattilaiset ovat välttämättömiä organisaatioille saavuttaakseen myyntitavoitteensa ja potentiaalinsa kilpailluilla ja asiakaslähtöisillä markkinoilla.

Osana kansallisesti tunnustettua JMU College of Businessia, markkinoinnin pääaine valmistaa opiskelijoita ottamaan ammatillisia ja johtavia rooleja nopeasti muuttuvassa, teknisesti suuntautuneessa ja kilpailukykyisessä markkinoinnin maailmassa auttamalla opiskelijoita kehittämään erityistaitoja asiakassuhteiden hallintaan luomalla , viestintä ja arvon toimittaminen asiakkaille. Opetussuunnitelma tarjoaa vankan perustan tiedoille ja taidoille, joita tarvitaan tehokkaan markkinoinnin kehittämiseen. Pääaine tarjoaa keskittymisen ammattimyyntiin ja digitaalisen markkinoinnin painopistealueen.

Opiskelijat hankkivat tietoa ja kokemusta yleissivistyskursseista, College of Businessin perusopetussuunnitelmasta ja markkinoinnin pääaineesta erilaisilla pakollisten ja valittavien markkinoinnin kurssien yhdistelmillä. Markkinointihenkilökunta ja henkilökunta työskentelevät opiskelijoiden kanssa pienissä luokissa ja yksilöllisesti auttaakseen heitä kehittämään johtajuutta ja tiimitaitoja. Luokka-opiskelun ja yritysmaailman välille luodaan vahvat yhteydet kokemuksellisten kurssiprojektien, tapaustutkimusten, simulaatioiden, itsenäisten opintojen ja harjoittelujen kautta.

Markkinoinnin pääaineet noudattavat BBA-koulutusohjelman yleistä rakennetta. Markkinoinnin BBA-tutkinto vaatii vähintään 120 opintopistettä perustutkintoa suorittavia kursseja.

Lue lisää instituution verkkosivuilta

Pääsymaksut

Opetussuunnitelma

Uramahdollisuudet

Apurahat ja rahoitus

English Language Requirements

Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.

Tietoja koulusta

Kysymyksiä