
BABusiness - markkinoinnin menetelmiä
KESTO
KIELET
Pyydä kielten opetusta
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Sep 2023
LUKUKAUSIMAKSUT
Pyydä lukukausimaksuja
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
BA in Business - markkinoinnin menetelmiä
 
Uusi pitoisuus markkinoinnin menetelmiä ulottuu periaatteet opetetaan markkinointiin suuria kursseja painottaen erilaisia strategioita ja taktiikoita tarvitaan tehokkaan toteuttamisen markkinointiviestinnän. Tämä innovatiivinen pitoisuus avulla opiskelijat voivat luoda ja toteuttaa vaikutusvaltainen messaging kohdemarkkinoilla eri foorumeilla.
 
 
Markkinointi Menetelmät Kurssin Näytteenotto
Consumer Behavior - pitää rationaalisen ja irrationaalisen vaikutteita buy päätöksiä kuluttajat. Tutkii yksittäisiä vaikutteita kognition, ilmastointi, ja vaikuttaa, sekä yleisemmin vaikutteita sukupolven, väestönkehitystä ja ympäristön osalta niiden käyttöä mainonnassa, myynnin, tarjouksia ja myyntiä.
Kokonaisvaltainen Brand Management - Vaatii opiskelijoiden luoda palveluja liittyvän tuotemerkin kampanja luomalla ja rakentamalla asiakkaiden tietoisuus, kiinnostus ja uskollisuus, askartelu sisäinen ja ulkoinen viestintä esille nimissä organisaation ja kokoonpano sekä esittää erilaisia markkinointimateriaalia ja tiedotuskampanjoita.
Suhdetoiminta Strategia ja taktiikka - Keskittyy strategioita ja taktiikoita, joissa tehokkaasti "pitching" ja ompelu tarinoita, julkisesti jakaa taloudelliset ja muut tulokset, saada julkisuutta tapahtuman helpottaa asianmukaisen tiedonannon kriisiaikoina, työskennellä ulkoisten tiedottajia ja edistää uutiset kautta innovatiivisia tekniikoita perinteisten mediakanavien kuten sosiaalisen median.
Suhde Markkinointi - tarjoaa opiskelijoille mahdollisuuden luoda toimintakulttuuri, rakenne ja prosessi edistää ja helpottaa orgaaninen ja jatkuva siteet asiakkaiden ja yritysten edustajia sekä business-to-business-ja business-to-kuluttajan ympäristöissä.
Kilpailukykyinen Intelligence - Opiskelijat opiskelevat tietyn toimialan perusteellisesti, määrittelyssä, tietojen kerääminen ja analysointi sekä tietoa tilasta ja tulevaisuudesta yleistä kilpailuympäristössä sekä yksityiskohtien osalta yksittäisten kilpailijoiden ja sitten tehdä suosituksia näkökulmasta uusien markkinoiden tulokas.
Markkinointi Technologies - Tutkii miten pohtimaan hyödyntää ja käsitellä asiaa teknologioita markkinoinnin eduksi.
Sosiaalisesti vastuullisen markkinoinnin - Opiskelija analysoi taloudellisesti menestyvä yritykset että myös sosiaalisen vastuun todellista etusijalle ja sitten soveltaa mitä he oppivat luomaan syy-pohjainen markkinointi ehdotus yritykselle etua.
Business Development - keskittyy kehittämään parhaita käytäntöjä hallinta ja luodaan suunnitelma tilin pyöristystä ja laajentamiseen että asianmukaisesti hyödyntää ja liittyy vastaavien myynti, markkinointi, tuotehallinta ja tuotekehitys, sekä muilla aloilla.
Special Topics in Marketing - harkinnan School of Business Dean, kertoo ajankohtaisista aiheista, kuten kulttuurien markkinoinnin haasteita ja mahdollisuuksia, oikeudellisia ja eettisiä normeja julkisiin asioihin, kansainvälisen median toimintatapoja ja enemmän. Opiskelija voi ehdottaa aiheita Dean käsiteltäväksi.