Kingston Universityolemme intohimoisia parantamaan opiskelijoiden elämänmahdollisuuksia auttamalla heitä hyödyntämään oppimismahdollisuuksiaan parhaalla mahdollisella tavalla ja varustamalla heidät tulevaisuuden taidoilla ja tiedoilla, joita tarvitaan 21. vuosisadan vaativassa työpaikassa.
Kingston University aikajana
Historiamme tärkeimpiä maamerkkejä ovat:
1899 - Kingstonin teknillinen instituutti avautuu, ja se tarjoaa kursseja kemiasta, sähköjohdotuksesta ja talonrakentamisesta hoitotyöhön, pukuompelemiseen ja savimallinnukseen
1917 – Gipsy Hill College aloitti opettajankoulutuksen.
1926 – Opetushallitus tunnusti instituutin virallisesti teknilliseksi korkeakouluksi
1930 – Kingston School of Art erosi Technical Collegesta (muutti Knights Parkiin vuonna 1939 ja muuttui taidekorkeakouluksi vuonna 1945)
1946 – Gipsy Hill College muutti Kingston Hilliin.
1951 – Ensimmäiset Penryhn Roadin kampusrakennukset avattiin (vuoteen 1963 mennessä niissä oli 955 kokopäiväistä opiskelijaa; 2 259 osa-aikaista opiskelijaa ja 2 629 iltaopiskelijaa)
1953 - Teknillinen korkeakoulu avaa ensimmäisen kirjastonsa (lainauspalvelut alkavat vuonna 1954)
1957 – Opetusministeriö tunnusti Kingstonin alueelliseksi teknilliseksi korkeakouluksi.
1963 – Gipsy Hill College sai College of Education -statuksen
1965 – Teknillinen korkeakoulu perustaa oman orkesterin
1966 – College of Technology osti ensimmäisen tietokoneensa, joka maksoi 50 000 puntaa
1970 – College of Technology ja College of Art yhdistyivät Kingston Polytechniciksi. Se tarjoaa 34 pääkurssia, joista 17 tutkintotasolla
1975 – Gipsy Hill College yhdistyi Kingston Polytechnicin kanssa.
1992 - Kingston Polytechnicistä tulee Kingston University
1993 - Roehampton Valen kampusrakennus avataan
1995 - Yliopisto ostaa Dorich Housen
1999 - Yliopisto juhlii satavuotista taivaltaan
Tasa-arvo, monimuotoisuus ja osallisuus
Olemme ylpeitä voidessamme juhlistaa ja tukea elinvoimaisia Kingston University yhteisöjämme
Tervetuloa Kingstonin tasa-arvo-, monimuotoisuus- ja osallisuussivuille. Ota selvää, miten pyrimme haastamaan itsemme ajattelemaan ja toimimaan eri tavalla, jotta jokainen yliopistossamme tuntee kuuluvansa joukkoon, voi olla aito itsensä ja saa mahdollisuuden saavuttaa täyden potentiaalinsa.
Tiedämme, että monimuotoisuutemme tuo vain etuja opiskelijoillemme, henkilökunnallemme ja työllemme. Mitä enemmän erilaisia näkökulmia ja kokemuksia meillä on, sitä paremmin voimme luoda innovatiivisia tapoja oppia ja opettaa samalla kun kehitämme ideoita ja ratkaisuja oikeudenmukaisuuden ja sosiaalisen oikeudenmukaisuuden luomiseksi ja edistämiseksi.
Kingstonilla on pitkä historia eriarvoisuuden haastamisesta sen kaikissa muodoissa, ja se työskentelee ahkerasti varmistaakseen, että se täyttää ja ylittää vuoden 2010 tasa-arvolain ja julkisen sektorin tasa-arvovelvollisuuden mukaiset lakisääteiset velvoitteensa. Olemme ylpeitä tähänastisesta matkasta, mutta tunnustamme, että tehtävää on vielä paljon. Katso alta, miten vaikutamme askel kerrallaan.
EDI:n tavoitteet ja sitoumukset
Kingstonissa näemme monimuotoisuuden vahvuutena ja arvostamme henkilökuntamme ja opiskelijoidemme yliopistoon tuomia taustoja, identiteettejä ja kokemuksia.
Olemme sitoutuneet vahvistamaan eetostamme oikeudenmukaisuudesta jokaiselle opiskelijalle ja henkilökunnan jäsenelle ja lupaamme sisällyttää tasa-arvon kaikkeen, mitä teemme, ja hylätä rasismin kaikissa muodoissaan.
Kuuntelemme ja osallistamme aktiivisesti henkilökuntaamme ja opiskelijayhteisöämme sekä asetamme uusia tavoitteita ja sitoumuksia, jotka edistävät poikkeuksetta hyväksymisen kulttuuria.
Osallistava opetussuunnitelma
Kingstonissa uskomme, että globaalissa ja monimuotoisessa maailmassa tutkintokurssiemme tulisi heijastaa monenlaisten ihmisten kokemuksia, joilla on erilaiset taustat ja näkökulmat.
Osallistavan opetussuunnitelman luominen on osa pyrkimystämme kuroa umpeen opiskelijoiden tutkintojen myöntämiskuilu tekemällä kursseistamme osallistavampia ja helpommin kaikkien saatavilla taustasta riippumatta.