Mainonta ja PR (BA)
Lindenwood University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Saint Charles, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
4 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
USD 9 550 / per semester *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* lohkokorko perinteiseen kokopäiväiseen opetukseen
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Tehtävä
Lindenwood UniversityMainonta- ja PR-ohjelma on sitoutunut tarjoamaan toimialakeskeisen opetussuunnitelman. Opiskelijamme oppivat kommunikoimaan eri medioissa saadakseen alan tietoa käytännön käytännön sovellusten, tosielämän projektien ja ammatillisten tapahtumien kautta.
Näkemys
Luomme strategisia tiimipelaajia ja johtajia mainonnan ja PR-alalle.
"Ainoa vakio on muutos." Tämä väite on erityisen totta, koska kuluttajien makutottumukset muuttuvat jatkuvasti, samoin kuin media, jota kuluttajat käyttävät ollakseen vuorovaikutuksessa tuotteiden ja palvelujen kanssa. Näemme jopa 5 000 mainosta päivässä henkilökohtaisissa tietokoneissa, puhelimissa, bensapumpuilla, elokuvateattereissa, käärityissä autoissa, kylpyhuonekojuissa, hedelmiin kiinnitetyissä tarroissa ja urheilutapahtumissa. Kuten mainonta, PR on kaikkialla, koska toimijat pyrkivät saamaan toimituksellista kattavuutta yksityishenkilöille ja yrityksille.
Digitaalinen media on muokannut mainospeliä, kun kuluttajat jättävät digitaalisen jälkensä tuotteiden ja palveluiden kulutuksessaan. Yritykset ovat vaarassa menettää asiakkaita, jos ne eivät pysty räätälöimään kampanjoita, jotka heijastavat kohdeyleisöä ja resonoivat sen kanssa. Kuluttajat haluavat vuoropuhelua tuotemerkkien kanssa, ja sosiaalinen media (tweet, video, chat, postaus, hashtag, blogi) on ihanteellinen työkalu mainostajille keskustella nykyisten ja potentiaalisten asiakkaiden kanssa. Yritykset tarvitsevat taitavia ja asiantuntevia ihmisiä navigoimaan jatkuvasti muuttuvissa tilanteissa. Tämä voisit olla sinä.
Mainonta perustuu yhteen asiaan: onneen!" Don Draper, Mad Men. Mitä mainonta on? Mainonta on maksettua vakuuttavaa viestintää, jossa käytetään ei-henkilökohtaista joukkomediaa sekä muita interaktiivisen viestinnän muotoja yhdistääkseen tunnistetun sponsorin (brändin) kohdeyleisöön. "Ilman ylennystä tapahtuu jotain kauheaa...ei mitään! PT Barnum, paras showmies. Mitä on strateginen viestintä? Strateginen viestintä on myös viestinnän muoto, mutta sillä on läheisemmät yhteydet PR-alaan. PR on kertoa oikeat asiat oikeille ihmisille oikeaan aikaan. Strateginen viestintä on korkeamman tason kommunikaatiota, jota käyttävät paitsi yritykset myös voittoa tavoittelemattomat järjestöt ja hallitus. Strateginen viestintä on määrätietoista viestintää, joka keskittyy sidosryhmille välitettävän sisällön "mitä" ja "miten" kohtaan.
Mainostajat kehittävät kampanjoita, jotka viestivät tuotteista ja palveluista, ja strateginen viestintä esittelee sisältöä, joka liittyy organisaation tehtävään. Opintojen aikana kehität jatkuvasti erikoisosaamistasi tutkimuksen, strategian, luovuuden, kirjoittamisen ja johtamisen aloilla.
Taiteiden kandidaatin tutkinnon suorittaminen mainonnassa ja suhdetoiminnassa osoitteessa Lindenwood University
Mainonnan ja PR:n taiteiden kandidaatti sisältää mainonnan, taiteen ja suunnittelun, viestinnän, digitaalisen markkinoinnin, markkinoinnin, suhdetoiminnan ja kokemuksellisen toiminnan kursseja, jotka liittyvät todellisiin sovelluksiin ja sitoutumiseen tulevaa uraa varten. Opintojen aikana pääset tutustumaan aiheisiin (1000 ja 2000 tasoluokkaa), jota seuraa vahvistus, jossa pääset harjoittelemaan oppimaasi (3000 tasoluokkaa) ja päätät mestaruuskurssityöhön, jonka avulla voit kehittää omia kampanjoitasi (40000 tasoa). luokat).
Lindenwood University Mainonnan ja PR:n tiedekunta
Sinua opettavat eräät innokkaimmista mainonnan ja suhdetoiminnan harjoittajista. Heillä on koulutustausta ja reaalimaailman ammattitaidot mainonnassa, suhdetoiminnassa ja strategisessa viestinnässä. He ymmärtävät alan jatkuvasti muuttuvan maiseman ja valmistavat sinut seuraavaan vaiheeseen valmistumisen jälkeen, olipa kyseessä sitten ura valitsemallasi alalla tai koulutuksen jatkaminen tutkijakoulussa.
Mainonnan eettisen todistuksen ansaitseminen
American Advertising Federation on yhteistyössä Institute for Advertising Ethicsin (IAE) kanssa käynnistänyt uuden ammattitodistusmahdollisuuden mainonnan, suhdetoiminnan ja markkinointiviestinnän ammattilaisille. Perustuu etiikan kasvavaan ja dokumentoituun merkitykseen kuluttajille, ammattilaisille ja asiakkaille; puolipäiväinen istunto valmistaa opiskelijoita ymmärtämään ja ratkaisemaan mainonnan todellisen sanan eettisiä ongelmia.