Keystone logo
MEF University

MEF University

MEF University

Johdanto

47 vuoden kokemus ja kokemus

MEF University , joka myönsi ensimmäiset opiskelijat lukuvuonna 2014-2015, pyrkii muodostamaan yliopiston, joka pitää yrittäjyyttä, innovatiivista ajattelua ja luovuutta etualalla ja jolla on kyky luoda maailmanlaajuista ja paikallista lisäarvoa omalla erityisopetuksella.

Visio ja missio

Näkemys

Kouluttaa innovatiivisia ja yrittäjähenkisiä johtajia muokkaamaan tulevaisuutta.

Tehtävä

Jatka eteenpäin ajattelevia opiskelijoita, joilla on kyky kilpailla kansallisella ja kansainvälisellä tasolla ja liittää kansalliset identiteetinsä globaaleihin arvoihin; jotka jatkuvasti parantavat itseään, master-tekniikkaa, toimivat kunnioittavasti kohti ympäristöä, kunnioittavat yhteiskunnallisia ja eettisiä arvoja; joilla on kyky yhdistää ja soveltaa luovuus-, yrittäjyys- ja johtamisominaisuuksiaan tutkimustoiminnallaan, jotta uudet perusteet voidaan purkaa kansallisella ja kansainvälisellä tasolla,

Yhdistä ja tukee tutkimukseen suuntautuneita johtavia tutkijoita, jotka osallistuvat maailmanlaajuisesti merkittävällä tavalla heidän ammatti-, tieteen- ja teknologia-aloihinsa.

Luo ja ylläpitää tarvittavaa infrastruktuuria ja innostavaa ympäristöä tiedekunnalle, opiskelijoille ja henkilöstölle, jotta nämä tavoitteet saavutettaisiin.

112142_pexels-photo-1595391.jpeg

Säätiön takana

Turvallisuuskoulutuksen johtajina kansallisissa ja kansainvälisissä kouluissa MEF: n oppilaitosten perustavoitteena on ollut vahvistaa niiden kestävää tehtävää koulutuksen alalla yliopistolla.

MEF-oppilaitokset ovat luoneet erilaisen koulutuksen 43 vuoden kokemuksen ja kokemuksen keräämisessä, ja MEF University perusti İbrahim Arıkanin koulutus- ja tieteellinen tutkimussäätiö, jonka tavoitteena on jatkaa tätä menestystä korkeakoulutasolla.

MEF University , joka myönsi ensimmäiset opiskelijat lukuvuonna 2014-2015, pyrkii muodostamaan yliopiston, joka pitää yrittäjyyttä, innovatiivista ajattelua ja luovuutta etualalla ja jolla on kyky luoda maailmanlaajuista ja paikallista lisäarvoa omalla erityisopetuksella.

MEF University on suorittanut kaikki tarvittavat valmistelut tulla yliopistoksi, joka pystyy vastaamaan nykyisen vuosisadan vaatimuksiin, saamaan tutkintotodistuksensa maailmanlaajuisesti, ja hänellä on arvostettu paikka kansainvälisen akateemisen ja hallinnollisen organisaation, dynaamisen ja helposti saatavilla olevan hallintotavan mukaisesti ja sen innovatiivinen ja ympäristötietoinen lähestymistapa fyysisen infrastruktuurin luomisessa.

112185_pexels-photo-1438072.jpeg

Opiskelijaelämä

MEF University kampus sijaitsee Maslakissa, Istanbulin taloudellisessa ja kaupallisessa keskuksessa. Campus sijaitsee kätevästi kävelymatkan päässä ITU Maslak -metroasemalta. Yliopisto, jossa opiskelijat voivat täyttää kaikki heidän päivittäiset tarpeet, tarjoaa monia mahdollisuuksia rikastetulle opiskelijaelämälle, ja kampuksen vieressä oleva esteettömän kulttuuri- ja taideympäristön ansiosta opiskelijat voivat kokea elämänlaadun, joka ylittää uskomukset. Opiskelijat voivat seurata kulttuurisia ja taiteellisia tapahtumia kampuksen vieressä sijaitsevan kompleksin ansiosta ja heillä on myös mahdollisuus tutustua paikalliseen elinkeinoelämään Maslakin tärkeän ja keskeisen sijainnin ansiosta. Nykyaikaiset luokkahuoneet ja sosiaalisen elämän alueet MEF University Maslak Campus odottaa sinua.

Flipped Learning

Nopeasti kehittyvä tietotekniikka kattaa ja muuttaa elämäämme kaikkia näkökohtia siitä, miten olemme vuorovaikutuksessa toistensa kanssa, miten lukemme kirjoja, miten me tilaamme ruokaa, miten tulemme yhteen kokoukseen. Miksi meidän ei pitäisi myöskään oppia muuttumaan?

Mikä on käännetyn oppimisen?

Harvardin yliopiston fysiikan professori Eric Mazur määrittelee oppimisen kaksivaiheiseksi prosessiksi. Ensimmäinen askel on tiedon siirtäminen (tiedon siirtäminen tietolähteestä opiskelijalle professorinsa ja eri resurssiensa avulla) ja toinen osaamisen sisäistäminen opiskelijalle.

Perinteisessä koulutusjärjestelmässä tiedekunnan jäsenille annetaan helppo tehtävä siirtää tietoa oppilaille luokassa, kun taas opiskelijat kohtaavat vaikean tehtävän tehtävien suorittamisessa ja tiedon sisäistämisessä yksin. Flipped Learning -mallissa tietämyksen siirto opiskelijoille tapahtuu ennen luokkaa tiedekunnan jäsenten valmistelemilla kurssivideoilla ja tukimateriaaleilla, kuten artikkeleilla, Excel-arkkeilla, pdf-tiedostoilla, kuvilla, kuvilla ja PowerPoint-pisteillä. Tämä tarkoittaa sitä, että suora opetus siirtyy ryhmäkoulutilasta yksilölliseen oppimistilaan. Tuloksena oleva ryhmätila muuttuu käännetyksi oppimisympäristöksi, joka on dynaaminen ja vuorovaikutteinen, jossa professori ohjaa opiskelijoita, kun he soveltavat käsitteitä ja sitoutuvat luovasti aiheeseen. Näin opiskelijat voivat sisäistää ja kehittää osaamistaan - todellisen olemisen oppijaksi - luokkahuoneessa yhteistyössä professorin ja luokkatovereiden kanssa.

Miksi tarvitaan käännettyä oppimisjärjestelmää?

Internet-tekniikan käyttöönoton jälkeen syntyneet ihmiset, jotka ovat nyt kaikkialla jokapäiväisessä elämässämme, ovat paljon nopeampia kuin edellisillä sukupolvilla, kun he tavoittelevat digitaalista maailmaa ja mitä se käsittää. Yksi parhaista esimerkeistä tästä on tarina 25. syyskuuta 2006, kun 3-vuotias lapsi on verkossa verkossa ja pystyy ostamaan auton, kun äiti oli unohtanut kirjautua ulos internet-tilistaan (BBC News ). Sukupolvet Y ja Z ovat kasvaneet itsenäiseksi ajatteleviksi, toisiinsa liittyviksi tekniikoiksi, kommunikoivat helposti heidän ikäisensä kanssa ympäri maailmaa ja pysyneet ajan tasalla uusista teknologisista työkaluista, jotka näkyvät ja häviävät nopeasti. On hyväksyttävä, että on tullut mahdotonta kouluttaa tulevaisuuden uusia sukupolvia 900-vuotiaalla perinteisellä yliopistojärjestelmällä. Tästä syystä MEF University on toteuttanut uuden opetusmenetelmän, jonka nimi on "Flipped Learning". Maailmassa, jossa koko elämää hallitsevat digitaalitekniikka, Flipped Learning on maailmanlaajuisesti kehittyvä menetelmä, joka kohdistuu nykyisen Y-sukupolven opiskelijoiden ja tulevaisuuden yliopiston opiskelijoiden kouluttamiseen sukupolvessa Z ja myöhemmin.

Flipped Learning -menetelmä on sopusoinnussa Bloomin taksonomian kanssa, koska opiskelijat suorittavat alemman tason kognitiivisia tehtäviä, kuten tiedon hankkiminen, muistaminen ja ymmärtäminen ennen luokan tunteja, ja keskittyvät korkeamman tason kognitiivisiin tehtäviin - sovellusten, analysointiin, arviointiin ja luodaan - luokkansa aikana vertaisoppimisympäristössä, jota heidän professorinsa helpottavat.

Miten oppiminen tapahtuu käännetyssä oppimisessa?

Käännettyyn oppimiseen oppiminen tapahtuu seuraavilla tavoilla:

  • Opiskelijat katsovat kurssivideoita, lukevat tekstejä ja oppimateriaaleja heidän luonaan ennen luokkaa, ottavat muistiinpanoja, valmistelevat kysymyksiä asioista, joita he eivät ymmärtäneet tai eivät ymmärtäneet hyvin.
  • Opiskelijat lähettävät kysymyksensä luokkateemasta professoreille digitaalisesti ennen luokkaa.
  • Opiskelijat ryhmitellään kysymysten luonteen mukaan ensimmäisen luokan aikana. Opiskelijat yrittävät etsiä vastauksia kysymyksiinsä ryhmätyön ja vertaisoppimisen avulla. Professori valvoo ryhmiä ja helpottaa ongelmanratkaisua.
  • Luokan toisessa tunnissa professori helpottaa oppimista siten, että se kannustaa opiskelijoita vastaamaan vastaamattomiin kysymyksiin.
  • Professori kysyy kysymyksiä, jotta opiskelijat voivat tarkistaa käsitteet käsitteistä tai opiskelijat työskentelevät tiimeissä ongelmissa, jotka koskevat aiheen käytännön tai soveltuvia näkökohtia.
  • Tämä malli antaa opiskelijoille mahdollisuuden siirtyä "ihmisiltä, jotka ovat saaneet tietoa professoreiltaan" "ihmisiksi, jotka löytävät tietämyksen ja ottavat hankitun tiedon eteenpäin".

Miksi opiskelijat oppivat paremmin?

  • Opiskelija oppii, tarkistaa ja tarkastelee kurssin materiaalia omaan tahtiinsa.
  • Jokaisella opiskelijalla on erilainen oppimistyyli. Perinteisessä menetelmässä professori ei voi vastata kaikkiin näihin tyyleihin. Käännetty oppiminen antaa opiskelijoille mahdollisuuden seurata videon luentoa halutulla nopeudella, pysäyttää, kelata takaisin ja toistaa sitä tarvittaessa.
  • Koska oppitunnit ovat rakenteeltaan vuorovaikutteisia, vastavuoroisia ja soveltuvia, opiskelijoille on helpompi ymmärtää aiheita.
  • Opiskelijat eivät pysy luokassa passiivisina, koska he ovat todella vastuussa omasta oppimisestaan ryhmätyön kautta; kaikki opiskelijat osallistuvat luonnollisesti toimintaan.
  • Opiskelijat tuottavat uutta tietoa uuden yhteistyön ja keskustelun avulla.
  • Opiskelijat, jotka jäävät luokkaan lääketieteellisistä syistä tai vaaditun urheilu- ja opiskelijaklubin toiminnasta, eivät jää jäljelle.
  • Opiskelijalla on vielä vähintään 2 tuntia viikossa työaikana, jonka tunti on verkossa. Viestintä tiedekunnan jäsenen kanssa säilyy.
  • Kurssimateriaalit ovat aina saatavilla alustalla. Opiskelijat voivat tarkastella aiempaa sisältöä uudelleen ja tarkastella niitä tarvittaessa.
  • Opiskelijan ja tiedekunnan jäsenen välillä on enemmän vuorovaikutusta ja henkilökohtaista yhteyttä.
  • Opiskelijoilla on enemmän vastuuta omasta oppimisestaan; kaikki opiskelijat ovat aktiivisia luokassa.
  • Kaikki opiskelijat saavat henkilökohtaisen opetuksen.
  • Alemman tason kognitiiviset tehtävät, kuten muistaminen ja ymmärrys, toteutetaan ennen luokkatunteja, ja opiskelijat keskittyvät korkeamman tason kognitiivisiin tehtäviin - soveltamiseen, analysointiin, arviointiin ja luomiseen - luokkakauden aikana professorin opetuksen avulla. .

Miksi oppiminen on onnistunut?

  • Se lisää opiskelijoiden sitoutumista.
  • Sen avulla opiskelijat voivat tulla oppijakeskeisemmiksi.
  • Se kannustaa kriittiseen ajatteluun.
  • Se parantaa tiimipohjaisia taitoja ja yhteistyötä.
  • Se tarjoaa enemmän henkilökohtaisia opastusta.
  • Se tekee luokkahuoneen keskustelun tehokkaammaksi.
  • Se kannustaa opiskelijoita heijastamaan itseään.
  • Se tarjoaa ohjaajan ja vertaisarvioinnin.
  • Se pitää opiskelijat vastuussa omasta oppimisestaan.
  • Se kannustaa oppimaan ajan tasalla olevien Y-ja Z-oppilaiden kannalta tärkeiden tekniikoiden avulla.

Sijainnit

  • Maslak

    Ayazağa Cad. No.4, 34396, Maslak

Kysymyksiä