MasterPhDLawMBAHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
Menlo College Markkinoinnin koulutusohjelma
Menlo College

Markkinoinnin koulutusohjelma

Atherton, Yhdysvallat

4 Years

Englanti

Täysaikainen

Hakemuksen jättämisen määräaika

Aug 2024

Pyydä lukukausimaksuja

Kampuksella

Apurahat

Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Lue lisää

Johdanto

Markkinoijat auttavat laajasti organisaatiota keskittymään "4 PS:ään" - tuotteeseen, hintaan, paikkaan ja promootioon. Ne auttavat tunnistamaan ja suunnittelemaan tarvittavia tuotteita ja palveluita, määrittämään asianmukaiset hinnoittelustrategiat, selvittämään, kuinka kyseiset tuotteet tai palvelut toimitetaan asianmukaisten jakelukanavien kautta ja miten saada asiakkaat tietoisiksi kyseisistä tuotteista ja palveluista ja kiinnostumaan niistä. Uramahdollisuuksia ovat muun muassa myynti, tuotekehitys, tuotehallinta, mainonta ja markkinointitutkimus. Vahvan markkinoinnin taustan omaavilla henkilöillä on hyvät valmiudet ryhtyä yrittäjiksi ja kehittää omaa liiketoimintaansa.

Markkinoinnin opiskelijat suorittavat liiketalouden perusopetussuunnitelman (39 yksikköä), jonka suorittavat kaikki kauppatieteen opiskelijat. Perusopetussuunnitelma varmistaa, että kaikilla liike-elämän pääaineilla on vankka ymmärrys yritystoiminnan kokonaisuudesta. Markkinoinnin pääaine koostuu sitten markkinointistrategian, markkinatutkimuksen, kuluttajakäyttäytymisen, Internet-markkinoinnin ylemmän jaon kursseista sekä valinnaisista aineista yhteensä 30 yksikköä. Työharjoittelu vaaditaan kaikilta markkinoinnin pääaineilta. Tutkinnon voi suorittaa neljässä opiskeluvuodessa.

Markkinoinnin pääaineessa:

  • Opiskelija osaa suorittaa primääri- ja toissijaista tutkimusta tunnistaakseen mahdolliset markkinat, kuluttajien tarpeet/toiveet ja asianmukaisen markkinasegmentoinnin MKT 335 – Markkinointitutkimuksen suorittamisen ja siinä olevan tutkimusprojektin loppuunsaattamisen seurauksena.
  • Opiskelija osaa kuvailla kuluttajia tietylle tuote- tai palvelujoukolle ja ymmärtää, miksi kuluttajat käyttäytyvät samalla tavalla ostopäätöksissään MKT 436 – Kuluttajakäyttäytymisen tuloksena.
  • Opiskelija ymmärtää Internetissä saatavilla olevia digitaalisen markkinoinnin strategioita perinteisten tuote-, hinta-, paikka- ja promootioelementtien yhteydessä. Opiskelija osaa laatia digitaalisen markkinointisuunnitelman tuotteelle tai palvelulle MKT 437 – Internet-markkinointi -tutkinnon tuloksena.
  • Opiskelija osaa analysoida monimutkaista markkinalähtöistä ongelmaa, tunnistaa mahdollisia ratkaisuja, suositella strategiaa ja puolustaa sitä MKT 409 – Strateginen markkinointi -tapaustutkimusten tuloksena.

Professorit

Fabian Eggers

Lan Jiang

English Language Requirements

Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.

Tee ilmainen harjoitustesti!

Tietoja koulusta

Kysymyksiä

Samanlaisia kursseja

  • Bachelor in Global Business and Modern Marketing
    • Vilnius, Liettua
  • Kauppatieteiden kandidaatti markkinoinnissa
    • Abilene, Yhdysvallat
  • Kansainvälisen johtamisen kandidaatti (erikoistunut digitaaliseen markkinointiin)
    • Geneva, Sveitsi
    • Barcelona, Espanja
    • + 1 lisää