
Kauppatieteiden kandidaatin tutkinto - Markkinointi
KESTO
4 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Sep 2023
LUKUKAUSIMAKSUT
USD 18 934 / per year
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Markkinointipäällikkönä opit kaiken mainonnasta sähköiseen kaupankäyntiin, joka on markkinoiden nopeimmin kasvava alue nykyään. Markkinoinnin urakehitysmahdollisuudet ovat runsaat, ja ennustettu positiivinen työllisyyden kasvu jatkuu edelleen. Opit huippuluokan innovatiivisiin markkinointitekniikoihin, jotka auttavat sinua erottumaan kilpailusta.
Markkinoinnin urakehitysmahdollisuudet ovat runsaat, ja ennustettu positiivinen työllisyyden kasvu jatkuu edelleen. Opiskelija oppii uusimmat huipputeknologiat ja innovatiiviset markkinointitekniikat, jotka on suunniteltu antamaan heille etulyöntiasema kilpailuunsa ja parantamaan uransa.
Business Administration: markkinointi Fast Facts
- Verkkomarkkinointiin, haun optimointiin ja sosiaalisen median mainontaan erikoistunut verkkomarkkinointikeskus (.COM).
- Osallistu kansallisiin kilpailuihin verkkoosaamisen kehittämiseksi.
- Hanki tietoa huipputeknisistä markkinointitekniikoista.
- Pääsy Fortune 500 -verkkoon.
- Neuvottelukunnan jäsenet - Amazon, Apple, Facebook, Google, LinkedIn, Twitter, Yahoo.
Ohjelman tulokset
Tämän ohjelman loppuun mennessä opiskelijoiden olisi voitava:
- Arvioi globalisaation vaikutukset liiketoimintaympäristöön.
- Tunnista ja arvioi eettisiä asioita liiketoiminnassa.
- Hyödynnä liiketoimintakonsepteja, menetelmiä, menettelyjä ja johtamistietojärjestelmiä strategisen suunnittelun ja päätöksenteon helpottamiseksi.
- Käytä suullisia, kirjoitettuja ja esitystaitoja kommunikoidaksesi tehokkaasti ammatillisessa liiketoimintaympäristössä.
- Toimii tehokkaasti ryhmän jäseninä ja tarvittaessa ryhmänjohtajina.
- Osoittaa tietämyksen markkinoinnin perusperiaatteista ja avainkäsitteistä.
- Arvioi markkinointipäätöksen juridiset, taloudelliset ja sosiaaliset näkökohdat.
opetussuunnitelma
Opiskelijat, jotka valitsevat suurimman keskittymän liiketalouden erikoistumiseen Markkinointi on suoritettava:
Liiketoiminnan hallinto Core
- ACCT 120 Johdanto tilinpäätökseen
- ACCT 121 Johdatus kirjanpitoon
- FINC 235 Taloushallinto
- INBU 250 Kansainvälinen liiketoiminta
- BLAW 240 Liiketoimintaoikeus I
- MGMT 225 Johtamisperiaatteet
- MGMT 255-tietojärjestelmät Mgmnt- tai ACCT 261 -sovellukselle kirjanpitäjille
- MGMT 340 Organisatorinen käyttäytyminen tai ENTR 250 sosiaalinen yrittäjyys
- MKTG 220 Markkinoinnin periaatteet
Erikoistuminen *
Valitse neljä seuraavista kuudesta kurssista
- INBU 375 Kansainvälinen markkinointi
- MKTG 344 Mainonta
- MKTG 345 digitaalinen markkinointi
- MKTG 348 Myynnin hallinta
- MKTG 350 Entertainment Marketing
- MKTG 440 Markkinointitutkimus
- MKTG 442 Markkinoinnin johtaminen
ja
- MKTG 450 -sovelluksen tulosanalyysi MKT: ssä
- MGMT 460 Strateginen johtaminen
Avoimet valittajat
Viisi kurssia.
* Erikoistumisopetuksessa on 15-luottoluokitusvaatimus, jonka on täytettävä Business Administration -kursseilla 295 tai yli.
• Opiskelijoilla, joilla ei ole kokopäiväistä työtä, tulisi pyrkiä käyttämään avoimia valinnaisiaan harjoittelua varten
Uramahdollisuudet
Markkinoinnin tutkinnon suorittaneet voivat hakea tehtäviä, kuten tilinpäällikkö, taiteellinen johtaja, copywriter, luova johtaja, markkinatutkija, markkinointipäällikkö, mediasuunnittelija, web-hallinta ja myyntiedustaja.
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.