BA-kunnianosoitukset markkinointi
Middlesex University Dubai
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Dubai, Arabiemiirikunnat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
AED 167 100 *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Jan 2025
* kokonaismaksu
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Palkittuilla markkinointikursseillamme on mainetta huipputekijöiden opettamisessa. Kukoisan Business School -sivustomme perusteella saat johtavien tutkijoiden tuen, joka opettaa sinua ajattelemaan kriittisesti markkinointikäytäntöä 2000-luvun yhteydessä. Valmistut itsenäisenä markkinoinnin ammattilaisena, joka pohjautuu sarjaan korkean tason markkinointitaitoja ja kokemusta ja itseluottamusta kukoistaa.
Koskaan ei ole koskaan ollut mielenkiintoisempaa aikaa olla markkinoinnin ammattilainen; kun digitaalinen ja sosiaalinen media sulautuvat perinteisiin viestintämenetelmiin, muuttavat yritysten toimintatapaa. Tutkintomme on askel kiinnostavaan uraan monilla aloilla, mukaan lukien brändäys, asiakassuhdemarkkinointi, kansainvälinen markkinointi, mainonta, suhdetoiminta, myynti ja tapahtumien hallinta.
Miksi opiskella BA-kunnianosoittajien markkinointia?
Middlesex University Dubai tarjoaa opiskelijoille mahdollisuuden saavuttaa kunnia-tutkinnon markkinoinnissa kolmessa vuodessa. Markkinoinnin erikoistutkinto antaa sinulle taitoja, joita markkinoinnin ammattilaiset tarvitsevat tuotteiden ja palveluiden tehokkaaseen hallitsemiseen ja markkinointiin sekä asiakkaiden tarpeiden tyydyttämiseen globalisoituneessa ja kilpailukykyisessä liiketoimintamaastossa. Ohjelma on rakennettu siten, että opiskelijat voivat kehittää erilaisia teoreettisia ja käytännön markkinointitaitoja, mukaan lukien; markkinatutkimus, tuotteiden ja palveluiden kehittäminen, (kansainvälinen) markkinointistrategia, sähköinen markkinointi, brändäys, suhteiden hallinta ja markkinointi. Tällaisten tietojen ja taitojen on oltava tehokkaita ammatillisessa ympäristössä. Kuten tiedät, tehokas markkinointi on välttämätöntä jokaiselle menestyvälle organisaatiolle. Asiantuntijamme kouluttaa sinusta tullut ammattilainen, joka voi luottavaisesti johtaa ja kehittää innovatiivisia markkinointikampanjoita globalisoituneessa yritysympäristössä.
Chartered Institute of Marketing (CIM) on markkinoiden johtava ammattijärjestö maailmanlaajuisesti, ja sen tarkoituksena on kehittää markkinoinnin ammattia, ylläpitää ammatillisia normeja ja parantaa markkinoinnin ammattilaisten taitoja. Middlesex University on yhdistänyt voimansa CIM: n kanssa antaaksemme opiskelijoillemme mahdollisuuden saada CIM-ammattipätevyys Graduate Gateway -ohjelmansa kautta. CIM-tutkinnot ovat työnantajien erittäin kysyttyjä, ja Graduate Gateway omien tutkintojemme lisäksi varmistaa, että tarjoamme opiskelijoillemme parhaat mahdollisuudet menestyvälle markkinointiuralle.
Ohjelman sisältö
Kurssi on tarkoitettu laajentamaan tietämystä kolmella markkinoinnin keskeisellä osa-alueella: kuluttajien käyttäytyminen, markkinointitutkimus ja tuotemerkkien hallinta.
Vuonna 1 ; opiskelet markkinointiteoriaa ja -käytäntöä, markkinatietoutta, henkilökohtaista ja ammatillista kehitystä sekä liiketoiminnan taloudellisia näkökohtia.
Vuonna 2 keskityt tuotemerkkien hallintaan, kuluttajakäyttäytymiseen, markkinointitutkimukseen ja yrittäjyyteen sekä pienyritysten markkinointiin.
Vuonna 3 opiskelet kolmea pakollista moduulia markkinointistrategiassa ja -suunnittelussa, sähköisessä markkinoinnissa ja sosiaalisessa mediassa sekä kansainvälisessä markkinoinnissa, joiden tarkoituksena on parantaa taitojasi ja tietämystäsi uran ohjaamiseksi. Voit myös valita yhden vaihtoehdon laajemmasta erikoistuneiden markkinointimoduulien luettelosta, mukaan lukien suora ja asiakassuhdemarkkinointi, luova mainonta ja myynninedistäminen sekä palvelumarkkinoinnin hallinta.
Moduulit ja ohjelmatiedot ovat ohjeellisia ja saattavat muuttua.
Huomaa: Sekä ydin- että valinnaiset moduulit päivitetään jatkuvasti ja tarkistetaan. Kuten useimmissa akateemisissa ohjelmissa, muista, että on mahdollista, että moduulia ei tarjota esimerkiksi millään tiettynä vuonna, koska liian harvat opiskelijat valitsevat sen. Middlesex University pidättää oikeuden muuttaa tai peruuttaa minkä tahansa kurssin tai moduulin.
Vuosi 1
- Markkinointityökalut ja analyysi (15 op) - Pakollinen
- Markkinointirahoitus (15 op) - Pakollinen
- Luovuus ja viestintä (30 op) - Pakollinen
- Kuluttajan käyttäytyminen (30 op) - Pakollinen
- Markkinointiteoria ja -käytäntö (30 op) - Pakollinen
2. vuosi
- Sisällön markkinointi ja median editointi (15 op) - Pakollinen
- Digitaalinen markkinointi (30 op) - Pakollinen
- Markkinointitutkimus ja oivallukset (30 op) - Pakollinen
- Brändinhallinta (15 op) - Pakollinen
- Mainonta ja myynninedistäminen (15 op) - valinnainen
- Yrittäjyysmarkkinointi (15 op) - valinnainen
- Asiakkaiden sitouttamismarkkinointi (15 op) - valinnainen
- Uuden tuotekehityksen ja innovaatioiden kehittäminen (15 op) - valinnainen
3. vuosi
- Globaali ja kulttuurienvälinen markkinointi (15 op) - Pakollinen
- Palvelumarkkinoinnin hallinta (30 op) - Pakollinen
- Markkinointistrategia ja -suunnittelu (30 op) - Pakollinen
- Markkinointikonsultointiprojekti (15 op) - valinnainen
- Digitaalisen kampanjan suunnittelu ja analyysi (15 op) - valinnainen
- Muotimarkkinointi (15 op) - valinnainen
- Uuden yrityksen luominen (15 op) - valinnainen
- Suhdetoiminta ja yrityksen maine (15 op) - valinnainen
- Sosiaalinen media ja virusmarkkinointi (15 op) - valinnainen
- Markkinointiharjoittelu (30 op) - valinnainen
Lukas / Pexels
opetus
Luokat pidetään Dubain tietopuiston kampuksellamme sunnuntaista torstaihin klo 8.30-18.30. Ylimääräisiä istuntoja voidaan järjestää viikonloppu- tai lomajaksoille, ja sinun pitäisi odottaa saavan niistä ilmoituksen etukäteen.
Olet aktiivisesti mukana monenlaisessa oppimisessa, opettamisessa ja arvioinnissa lähestymistavan yhteydessä osana ohjelmaa. Nämä lähestymistavat varmistavat osallistumisen ja sitoutumisen asettamalla sinut oman oppimisen keskipisteeseen. Sinua vaaditaan osallistumaan aktiivisesti oppimistoimintaan ja sitoutumaan muihin opiskelijoihin, sekä yksilöllisesti että yhteistyössä. Tiedekunnat käyttävät entistä enemmän olemassa olevia ja kehittyviä tekniikoita, ja ohjelmasi helpotetaan monenlaisten medioiden ja online-työkalujen (Oma oppiminen UniHubissa, podcastien, wikien jne.) Avulla, joiden avulla voit käyttää monipuolista valikoimaa verkkoresursseja ja oppimateriaaleja. Verkko-opiskeluun osallistumalla saat myös kehittämään taitoja, jotka ovat oppimisen kannalta välttämättömiä ja työnantajien arvostamia. Tällaiset taidot mukaan lukien joustavuus, viestintä, IT-taidot ja ryhmätyö.
Sisäänpääsyvaatimukset
Hyväksymme opiskelijat, joilla on monipuolinen pääsypätevyys ja erilainen tausta. Seuraavia kansainvälisiä tutkintoja harkitaan pääsyyn:
- Middlesex University International Foundation -ohjelma (IFP)
- Middlesex University University Foundation -ohjelman (IFP) onnistunut loppuun saattaminen (harkitaan vastaavien ohjelmien tarjoamista muista yliopistoista / korkeakouluista / instituuteista).
- Intian lukion todistukset
- CBSE / ISC-hallintoneuvojen / NIOS / All-State Board -lautakuntien myöntämiä Intian keskiasteen tutkintotodistuksia voidaan harkita: vähintään 60%: n vähimmäisaste.
- Britannian A-tasot
- Vähintään kaksi, enintään kolme aihetta, palkkaluokilla B, B, C (kolme aihetta) tai A *, A * (kaksi aihetta)
- Kansainvälinen ylioppilastutkinto
- Sinun on oltava läpäissyt koko IB-tutkintotodistuksen. Joissakin tapauksissa hakijoiden on myös tutkittava tiettyjä aineita normaalilla tai ylemmällä tasolla. Jos et ole varma pätevyytesi sopivuudesta tai haluat lisätietoja hakemuksessasi, ota meihin yhteyttä tukea saadaksesi.
- GCSE
- GCSE-tutkinnon suorittaneet opiskelijat voivat liittyä kansainväliseen säätiöohjelmaamme - yhden vuoden ohjelmaan, jolla valmistellaan opiskelijoita pääsyyn perustutkintoa suorittaviin ohjelmiin. Huomaa, että opiskelijoiden on täytettävä brittiläinen AS- ja A-tason pääsyvaatimukset voidakseen päästä mihin tahansa perustutkinto-ohjelmaan ensimmäisenä vuonna.
- Arabiemiirikuntien yleisen toisen asteen todistuksen tentti
- Arabiemiirikuntien yleisen toisen asteen tutkintotodistuksen tutkintotodistusluokka 12 (Tawjihiya) sekä Middlesex University International Foundation -ohjelman (IFP) *** tai vastaavien ohjelmien onnistunut suorittaminen
- Pakistanin kansallinen opetussuunnitelma
- Vuoden 1 valmistuminen tunnustetussa keskiasteen jälkeisessä oppilaitoksessa (yliopisto / korkeakoulu). Ehdokas, joka on suorittanut FSC / HSC: n, hyväksytään Middlesex Universityn kansainväliseen säätiöohjelmaan (IFP) ***
- Iranin yliopistoa edeltävä todistus
- Vähimmäisarvosana vähintään 12. Lukio-tutkintotodistuksen suorittaneet opiskelijat hyväksytään kansainväliseen säätiöohjelmaan (IFP) ***
- Nigerian vanhempien koulunkäyntitodistus
- Hakijat otetaan mukaan kansainväliseen säätiöohjelmaan (IFP) ***
- Venäjän, Azerbaidžanin, Kazakstanin, Kirgisian, Turkmenistanin, Tadžikistanin ja Uzbekistanin maiden kansallinen opetussuunnitelma
- Venäjän, Azerbaidžanin, Kazakstanin, Kirgisian, Turkmenistanin, Tadžikistanin ja Uzbekistanin maiden kansallinen opetussuunnitelma: Ehdokkaat otetaan kansainväliseen säätiöohjelmaan (IFP) ***
- Länsi-Afrikan GCE
- Hakijat otetaan mukaan kansainväliseen säätiöohjelmaan (IFP) ***
- Amerikkalainen korkeakoulutodistus
- Opiskelijat, joilla on American High School -tutkinto, voivat liittyä säätiöohjelmaamme. Jos olet kuitenkin läpäissyt amerikkalaisen lukion tutkintotodistuksen yliopiston edellyttämällä GPA: n ja SAT: n tai ACT: n tai AP: n pisteellä, saatat olla oikeutettu saamaan suora pääsy perustutkinto-ohjelman ensimmäiseen vuoteen. Jos et ole varma pätevyytesi sopivuudesta tai haluat lisätietoja hakemuksessasi, ota meihin yhteyttä tukea saadaksesi.
- BTEC-taso 3
- BTEC-tason 3 pätevyysastetta ***** (kansallisten tutkintojen sarja) voidaan harkita suoraan opiskelijaksi suorittamiseen
- ***** BTEC-pätevyys (QCF) (kansallisten tutkintojen sarja) hyväksytään sekä yksinään että yhdessä muiden pätevyyksien kanssa. Hakijoiden odotetaan opiskelleen tutkintotodistusta tai jatkotutkintoa. Todistuksen, toissijaisen tutkintotodistuksen ja 90 luottotodistuksen odotetaan opiskelevan yhdessä vähintään tutkintotodistuksen kanssa (esimerkiksi apututkintoa olisi tarjottava yhdessä joko tutkintotodistuksen tai kahden GCE A -tason kanssa).
Huomaa: *** Kansainvälinen säätiöohjelma (IFP) on yhden vuoden ohjelma, jolla valmistellaan opiskelijoita pääsyyn perustutkintoa suorittaviin ohjelmiin
Tämä luettelo näyttää vain valikoiman tutkintoja. Jos lukiojärjestelmäsi ei näy täällä, ota yhteyttä pääsytoimistoomme ja voimme neuvoa sinua edelleen.
Englannin kielen vaatimukset (perustutkinto)
Kaikissa Middlesex University Dubai ohjelmissa opetetaan englantia, ja hakijoiden, joilla on aiempaa koulutusta englanninkielisten maiden (kuten Iso-Britannia, Yhdysvallat, Kanada, Englanti, Irlanti, Australia, Uusi-Seelanti) ulkopuolella, on osoitettava englannin kielen taito seuraavasti :
- IELTS Academic: 6,0 (vähintään 5,5 jokaisessa kaistassa)
- TOEFL Internet-pohjainen: 72 (17 kuunteluun ja kirjoittamiseen, 20 puhumiseen ja 18 lukemiseen)
- PearsonPTE Academic: 51
Lisäksi opiskelijoiden, joilla on seuraava pätevyys, voidaan katsoa täyttäneen englannin kielen vaatimukset:
- GCSE / IGCSE / O-tason englanti (ensimmäisenä tai toisena kielenä): Luokka C tai korkeampi
- CBSE / ISC-levyt / NIOS / Kaikki osavaltioiden hallitukset: Vähimmäisarvosana 65% englanniksi
- Kansainvälinen ylioppilastutkinto: Vähimmäisluokka 5 englanniksi A1 (vakio tai korkeampi taso) IB: ssä TAI vähintään palkkaluokka 5 englanniksi B (ylempi taso)
- Länsi-Afrikan / Nigerian opetussuunnitelma (WAEC / WASSCE / SSSCE): Vähimmäisaste ”C6”
Tuleva ura ja työllistettävyys
BA Honoursin markkinointitutkinto valmistaa sinua monenlaiseen markkinointiuraan tai jatko-opintoihin jatko-opinnoissa. Markkinointitutkinto avaa monenlaisia uramahdollisuuksia kaikilla markkinoinnin osa-alueilla, mukaan lukien; markkinointitutkimus, tuotekehitys, tuotemerkin hallinta, integroitu markkinointiviestintä ja vähittäiskauppa.
Galleria
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Ohjelman sisältö
Kurssi on tarkoitettu laajentamaan tietämystä kolmella markkinoinnin keskeisellä osa-alueella: kuluttajien käyttäytyminen, markkinointitutkimus ja tuotemerkkien hallinta.
Vuonna 1 ; opiskelet markkinointiteoriaa ja -käytäntöä, markkinatietoutta, henkilökohtaista ja ammatillista kehitystä sekä liiketoiminnan taloudellisia näkökohtia.
Vuonna 2 keskityt tuotemerkkien hallintaan, kuluttajakäyttäytymiseen, markkinointitutkimukseen ja yrittäjyyteen sekä pienyritysten markkinointiin.
Vuonna 3 opiskelet kolmea pakollista moduulia markkinointistrategiassa ja -suunnittelussa, sähköisessä markkinoinnissa ja sosiaalisessa mediassa sekä kansainvälisessä markkinoinnissa, joiden tarkoituksena on parantaa taitojasi ja tietämystäsi uran ohjaamiseksi. Voit myös valita yhden vaihtoehdon laajemmasta erikoistuneiden markkinointimoduulien luettelosta, mukaan lukien suora ja asiakassuhdemarkkinointi, luova mainonta ja myynninedistäminen sekä palvelumarkkinoinnin hallinta.
Moduulit ja ohjelmatiedot ovat ohjeellisia ja saattavat muuttua.
Huomaa: Sekä ydin- että valinnaiset moduulit päivitetään jatkuvasti ja tarkistetaan. Kuten useimmissa akateemisissa ohjelmissa, muista, että on mahdollista, että moduulia ei tarjota esimerkiksi millään tiettynä vuonna, koska liian harvat opiskelijat valitsevat sen. Middlesex University pidättää oikeuden muuttaa tai peruuttaa minkä tahansa kurssin tai moduulin.
Vuosi 1
- Markkinointityökalut ja analyysi (15 op) - Pakollinen
- Markkinointirahoitus (15 op) - Pakollinen
- Luovuus ja viestintä (30 op) - Pakollinen
- Kuluttajan käyttäytyminen (30 op) - Pakollinen
- Markkinointiteoria ja -käytäntö (30 op) - Pakollinen
2. vuosi
- Sisällön markkinointi ja median editointi (15 op) - Pakollinen
- Digitaalinen markkinointi (30 op) - Pakollinen
- Markkinointitutkimus ja oivallukset (30 op) - Pakollinen
- Brändinhallinta (15 op) - Pakollinen
- Mainonta ja myynninedistäminen (15 op) - valinnainen
- Yrittäjyysmarkkinointi (15 op) - valinnainen
- Asiakkaiden sitouttamismarkkinointi (15 op) - valinnainen
- Uuden tuotekehityksen ja innovaatioiden kehittäminen (15 op) - valinnainen
3. vuosi
- Globaali ja kulttuurienvälinen markkinointi (15 op) - Pakollinen
- Palvelumarkkinoinnin hallinta (30 op) - Pakollinen
- Markkinointistrategia ja -suunnittelu (30 op) - Pakollinen
- Markkinointikonsultointiprojekti (15 op) - valinnainen
- Digitaalisen kampanjan suunnittelu ja analyysi (15 op) - valinnainen
- Muotimarkkinointi (15 op) - valinnainen
- Uuden yrityksen luominen (15 op) - valinnainen
- Suhdetoiminta ja yrityksen maine (15 op) - valinnainen
- Sosiaalinen media ja virusmarkkinointi (15 op) - valinnainen
- Markkinointiharjoittelu (30 op) - valinnainen
Uramahdollisuudet
BA Honoursin markkinointitutkinto valmistaa sinua monenlaiseen markkinointiuraan tai jatko-opintoihin jatko-opinnoissa. Markkinointitutkinto avaa monenlaisia uramahdollisuuksia kaikilla markkinoinnin osa-alueilla, mukaan lukien; markkinointitutkimus, tuotekehitys, tuotemerkin hallinta, integroitu markkinointiviestintä ja vähittäiskauppa.