
BA kunnioittaa liikkeenjohtoa (markkinointi)
Dubai, Arabiemiirikunnat
KESTO
3 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Sep 2025
LUKUKAUSIMAKSUT
AED 62 982 / per year
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Johdanto
BA Honors Business Management (markkinointi) on ihanteellinen valinta opiskelijoille, jotka haluavat kehittää markkinointiosaamista useilla liiketoiminta-alueilla ja oppia kommunikoimaan ja "myymään" ideoitaan kaupallisille yleisöille. Asiantuntijaohjaajien tukemana, jotka tuovat alan kokemusta opetukseensa, tutkit keskeisiä toimintoja, jotka tukevat liiketoiminnan menestystä ja oppivat toimittamaan markkinointikampanjoita luottavaisin mielin. Uravaihtoehdot ovat laajat Business Management (Marketing) Pathwaykanssa. Sinulla on hyvät edellytykset päästä monipuoliseen yritys-, valtio- ja kolmannen sektorin organisaatioon.
Chartered Markkinoinnin instituutti
Tämä Middlesex University Dubai ohjelma on akkreditoitu johtavan ammatillisen markkinoinnin elimen, The Chartered Institute of Marketing (CIM) toimesta. CIM työskentelee yliopistojen rinnalla maailmanlaajuisesti ja kartoittaa tutkintosisältönsä CIM: n halutuimpiin markkinoinnin ammatillisiin pätevyyksiin.
Tämä tarjoaa opiskelijoille mahdollisuuden saada poikkeuksia CIM-tutkintojen moduuleista, mikä vähentää moduuliarviointien määrää yhteen tai kahteen kolmen sijasta. Nämä poikkeukset tekevät markkinoinnin ammattipätevyyden hankkimisesta tehokkaampaa ja kustannustehokkaampaa.
CIM: n pätevyys perustuu yksityiskohtaiseen tutkimukseen ja jatkuvaan työnantajan palautteeseen, jossa jaetaan nykypäivän markkinoijille tarvittavat taidot ja tiedot. Tämä auttaa yliopisto-opiskelijoitamme etenemään harjoittajiksi, erottumaan joukosta ja lisäämään mahdollisuuksiaan varmistaa ensisijainen jatko-asema.
Middlesex University Dubai on myös yksi harvoista CIM-akkreditoiduista opintokeskuksista Dubaissa, joka tarjoaa opiskelijoille mahdollisuuden suorittaa jäljellä olevat CIM-moduulit, joita tarvitaan CIM-pätevyyden ansaitsemiseen.
Taloudellisen mallinnuksen instituutti
Middlesex University Dubai on Financial Modeling Instituten (FMI) akateeminen kumppani. FMI on omistautunut huippuosaamiseen taloudellisessa mallinnuksessa ja maailmanlaajuisesti tunnustetuissa sertifioinneissa ja suorittaa tiukkoja taloudellisia mallinnuskokeita, jotka todella testaavat ehdokkaan taloudellisten mallinnustaitojen pätevyyttä.
Opiskelijoilla on oikeus alennuksiin ja tarjouksiin, joista ilmoitetaan ajoittain kumppaniyliopistoille. Opiskelijamme voivat hakea Ilmatieteen laitoksen tarjoamia stipendejä eri kursseille. Opiskelijoilla on mahdollisuus osallistua verkostoitumis- ja webinaaritapahtumiin.
Ilmatieteen laitoksen sertifioinnit ovat portti jäseneksi maailmanlaajuiseen talousmallinnusjohtajien verkostoon, joka on osoittanut hallitsevansa reaalimaailman sovelletun taloudellisen mallinnuksen asiantuntemuksen. FMI-sertifikaatit ovat ihanteellisia kaikille rahoitus-, kirjanpito-, sijoitus-, vakuutus- ja muille liike-elämän ammattilaisille.
Valtuutettu tilintarkastajien instituutti (CIMA)
BA Business Management- ja BA International Business -ohjelmamme tunnustaa Chartered Institute of Management Accountants (CIMA), joka on maailman johtava ja suurin johdon kirjanpitäjien ammatillinen elin. Pätevyytesi vapauttaa sinut CIMA-kokeiden suorittamisesta sertifikaattitasolla, mikä vähentää CIMA-ammattipätevyyteen tarvittavien tenttien määrää.
Miksi opiskella liikkeenjohtoa (markkinointia)?
Kehität keskeisiä liiketoimintataitoja, tietoa ja kokemusta menestyäksesi johtamisuralla. Yritykset ja organisaatiot vaativat tutkinnon suorittaneita, joilla on asiantuntemusta liiketoiminnasta ja jotka voivat myös osoittaa analyyttisiä ja ongelmanratkaisutaitoja, joilla on ammattitaitoa käsitellä haasteita nopeatempoisessa liiketoimintaympäristössä. Opit työskentelemään tehokkaasti ryhmissä ja pystyt esittämään ja kommunikoimaan liiketoiminnan johtamisideoita luottavaisin mielin. Varmistamme myös, että kehität erikoisosaamista:
- Sidosryhmät: niiden odotukset ja käyttäytyminen
- Liiketoimintaympäristö ja sen vaikutus strategiaan
- Tuotteiden ja palvelujen suunnittelu, tuotanto ja jakelu
- Liiketoiminnan resurssit: hankinta, sovellus ja hallinta
- Liiketoimintaprosessi: suunnittelu, parantaminen ja valvonta
Opetussuunnitelma
Vuonna 1 suoritat neljä pakollista moduulia kehittääksesi keskeisiä liikkeenjohdon taitoja ja tietoja.
Vuonna 2 opiskelet kolmea ydinmoduulia ymmärtääksesi keskeisiä liiketoimintakysymyksiä. Voit myös valita valinnaisen markkinointimoduulin Brand Managementista, Kuluttajakäyttäytymisestä tai Yrittäjyydestä ja pienyritysmarkkinoinnista.
Viimeisenä vuonna opiskelet kahta pakollista moduulia strategisesta johtamisesta ja palvelumarkkinoinnista. Voit myös valita kaksi valinnaista moduulia erikoismarkkinoinnin moduuleista: sähköinen markkinointi ja sosiaalinen media, kansainvälinen markkinointi tai mainonta ja edistäminen.
Vuosi 1
- Henkilöstöjohtaminen (15 op) - Pakollinen
- Johtamiskäsitteet (15 op) - Pakollinen
- Yrityksen kvantitatiiviset menetelmät (30 op) - Pakollinen
- Yrityksen taloudelliset käsitteet (30 op) - Pakollinen
- Markkinointiteoria ja -käytäntö (30 op) - Pakollinen
2. vuosi
- Digitaalinen markkinointistrategia (30 opintopistettä) - Valinnainen
- Organisaatiokäyttäytyminen (15 op) - Pakollinen
- Innovaation ja yrittäjyyden periaatteet (15 op) - Pakollinen
- Johdon tietojärjestelmät (15 op) - Pakollinen
- Liiketoimintaympäristö (15 op) - Pakollinen
- Operaation hallinta (30 op) - Pakollinen
- Markkinointitutkimus ja oivallukset (30 op) - valinnainen
3. vuosi
- Strateginen johtaminen (30 op) - Pakollinen
- Markkinointistrategia ja toteutus (15 op) - Pakollinen
- Globaali ja kulttuurien välinen markkinointi (15 opintopistettä) - Pakollinen
- Palvelumarkkinoinnin hallinta (30 op) - Pakollinen
- Ammattimainen viestintä (15 opintopistettä) - Valinnainen
- Muotimarkkinointi (15 op) - valinnainen
- Markkinointikonsultointiprojekti (15 op) - valinnainen
- Suhdetoiminta ja yrityksen maine (15 op) - valinnainen
- Sosiaalinen media ja virusmarkkinointi (15 op) - valinnainen
- Uuden yrityksen luominen (15 op) - valinnainen
- Markkinointiharjoittelu (30 op) - valinnainen
- Tutkimusprojekti (30 op) - valinnainen
Pääsymaksut
Uramahdollisuudet
Liiketoiminnan hallinnasta (Finance) valmistuneet voivat joutua työskentelemään useissa teollisissa, kaupallisissa ja kolmannen sektorin organisaatioissa. Saatavilla voi olla laaja valikoima liikkeenjohdon tehtäviä arvostetuissa kansainvälisissä organisaatioissa, mukaan lukien Technocrats Middle East, Western Union, Dulsco, Emirates, Noor Bank, Jumbo Line, Petrofac, Kimberley Clark, International School, Santander, Progressive Recruitment, Valid Security ja Morrisons. Tämä tutkinto antaa myös yrittäjäopiskelijoille mahdollisuuden perustaa omia yrityksiä.