Markkinoinnin ja viestinnän BSc-opinnot
Neuss University for International Business
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Neuss, Saksa
Kieli (kielet
Saksan kieli
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
7 lukukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Oletko kiinnostunut viestinnästä, liiketoiminnasta ja IT:stä ja oletko kiinnostunut sosiaalisesta mediasta ja uudesta mediasta? Haluatko tutustua markkinoinnin työkaluihin ja verkon tarjoamiin monipuolisiin mahdollisuuksiin? Haluatko oppia suunnittelemaan ja toteuttamaan menestyksekkäästi korkean profiilin kampanjoita? Haluatko oppia kaiken sosiaalisen median seurannasta, strategisesta Web 2.0 -konsultoinnista, online-PR:stä, yhteisön hallinnasta ja kampanjoinnista? Haluaisitko hankkia viestintätaitoja ja brändiosaamista sekä tarvittavaa online-asiantuntijatietoa Internet-tekniikoista ja ymmärrystä verkon mekanismeista?
Opiskelijat hankkivat opintojensa aikana laajan pohjan viestinnässä, tietotekniikassa ja liiketaloudessa kehittääkseen menestyksekkäästi kokonaisvaltaisia konsepteja ja strategioita markkinointikampanjoihin ja verkkoviestintään. Yliopistojen ja yritysten, mainos-, PR- tai tapahtumatoimistojen oppimispaikat linkitetään organisatorisesti ja sisällöllisesti vuorotellen kolmen kuukauden teoreettisia ja käytännön vaiheita.
Osana Kauppakorkeakoulun markkinoinnin ja viestinnän johtamisen kandidaattitutkintoa markkinointiviestintävirkailijan koulutus voidaan integroida. Kurssi kestää seitsemän lukukautta, ja kuudennen lukukauden teoriavaihe suoritetaan ulkomailla.
Markkinointi- ja viestintäjohtamiskurssin valmistuneet työskentelevät yritysten viestintäosastoilla, mainos-, PR- ja tapahtumatoimistoissa sekä mediassa. Projektinhallinta ja konsultointi erityisesti IT-yrityksissä ovat muita toiminta-aloja.