
BSEd peruskoulutuksessa
Aberdeen, Yhdysvallat
KESTO
4 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
USD 28 000 / per year *
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
* arvioitu vuosi yhteensä kansainvälisille opiskelijoille; USD 17 677 – arviolta vuosittain yhteensä asukkaille
Johdanto
NSU tarjoaa käytännönläheistä opetusta yhdistettynä laajaan luokkahuonekokemukseen – mukaan lukien kurssit, jotka järjestetään paikallisessa peruskoulussa – valmistaakseen sinut tehokkaaksi ja kiinnostavaksi peruskoulun opettajaksi.
Suorita perustutkinto vain 120 opintotunnissa!
Northernin peruskoulutusohjelmassa opit luomaan oppitunteja, joihin oppilaat osallistuvat aktiivisesti, ja kuinka käsitellä parhaiten monenlaisia oppimistyyliä.
Sinua rohkaistaan parantamaan työllistettävyyttäsi ansaitsemalla merkintöjä syntymähetkellä esiopetuksen, päiväkotikoulutuksen, keskitason koulutuksen ja valmennuksella.
Northern tarjoaa myös seuraavat alaikäiset tutkinnon arvon lisäämiseksi:
- E-Learning
- Englanti uutena kielenä
- Valmennus
- Lukeminen
- Varhaislapsuus
- Erityis opetus
- Musiikki sivuaine koulutukseen
- Liikunta
Perusopetusohjelmassamme saat ilmaisen iPadin toisena tai juniorivuotena ja opit käyttämään sitä ja muita teknologian työkaluja tehokkaasti opettajana. Aberdeenin koulupiirin kanssa tehdyn yhteistyön ansiosta useat perusopetuksen luokistasi järjestetään uudessa Mike Millerin peruskoulussa, jossa jokaisella oppilaalla on pääsy iPadiin. Northern's Williams Libraryn Creation Lab tarjoaa avoimen pääsyn 3D-tulostimeen, 3Doodler-kynään, Chromebookeihin, SMARTboardiin ja AppleTV:hen.
Kumppanuutemme paikallisten koulujen ja yhteisön kanssa ulottuu luokkahuoneen ulkopuolelle, ja tunnustetut opiskelijajärjestöt keskittyvät koulutukseen ja koulun ulkopuolisiin aktiviteetteihin, joissa on mukana perus-oppilaat.
Ohjelman tulos
- Opettajaehdokkaat käyttävät ymmärrystään lasten kasvusta ja kehityksestä, yksilöllisistä eroista ja erilaisista perheistä, kulttuureista ja yhteisöistä suunnitellakseen ja toteuttaakseen osallistavia oppimisympäristöjä, jotka tarjoavat jokaiselle lapselle tasavertaisen pääsyn korkealaatuisiin oppimiskokemuksiin, jotka sitovat ja luovat heille oppimismahdollisuuksia. täyttävät korkeat vaatimukset. He tekevät yhteistyötä perheiden kanssa saadakseen kokonaisvaltaisen näkökulman lasten vahvuuksiin ja tarpeisiin sekä heidän oppimismotivaatioitaan. (Opintojenväliset taidot: Tiedustelu ja analyysi; kriittinen ja luova ajattelu; ongelmanratkaisu; ryhmätyö; kansalaistieto ja sitoutuminen; kulttuurienvälinen tieto; monimuotoisuus, osallisuus ja tasa-arvo)
- Opettajaehdokkaat osoittavat ja soveltavat käsityksiä tärkeimmistä käsitteistä, taidoista ja käytännöistä, kun he tulkitsevat tieteenalojen opetussuunnitelmastandardeja ja niihin liittyviä odotuksia lukutaidon, matematiikan, luonnontieteiden ja yhteiskuntaopin sisällä ja niiden välillä. (Opintojenväliset taidot: Tiedustelu ja analyysi; kriittinen ja luova ajattelu; ongelmanratkaisu; ryhmätyö; kansalaistieto ja sitoutuminen; kulttuurienvälinen tieto; monimuotoisuus, osallisuus ja tasa-arvo)
- Opettajaehdokkaat arvioivat opiskelijoita, suunnittelevat opetusta ja suunnittelevat luokkahuoneen konteksteja oppimista varten. Hakijat käyttävät muotoilevaa ja summatiivista arviointia opiskelijoiden oppimisen seuraamiseen ja ohjaamiseen. Hakijat suunnittelevat oppimistoimia edistääkseen jokaisen opiskelijan täydellistä osaamista. He erottelevat opetusmateriaaleja ja -toimintoja ottaakseen huomioon oppijoiden monimuotoisuuden.
- Opettajaehdokkaat edistävät sitoutumista oppimiseen luomalla ja ylläpitämällä sosiaalisia normeja luokkahuoneissa. He rakentavat opiskelijoiden kanssa ihmissuhteita, jotka luovat motivaatiota ja edistävät opiskelijoiden sosiaalista ja emotionaalista kehitystä. (Opintojenväliset taidot: tietolukutaito; kysely ja analyysi; kriittinen ja luova ajattelu; ongelmanratkaisu; integroiva oppiminen)
- Opettajaehdokkaat tekevät opetuksessa tietoon perustuvia päätöksiä lasten tuntemuksen ja lasten oppimisen arvioinnin ohjaamana, mikä johtaa useiden tehokkaiden opetuskäytäntöjen käyttöön, joissa käytetään painettuja ja digitaalisia asianmukaisia resursseja. Opetus annetaan yhtenäisen oppituntisarjan avulla ja tehokkaita opetuskäytäntöjä käyttäen. Ehdokkaat käyttävät tarvittaessa selkeää opetusta ja tehokasta palautetta sekä koko luokan keskusteluja tukeakseen ja tehostaakseen lasten oppimista. Ehdokkaat käyttävät joustavia ryhmittelyjärjestelyjä, mukaan lukien pienryhmä- ja yksilöopetusta tukeakseen tehokasta opetusta ja parempaa oppimista jokaiselle lapselle. (Opintojen väliset taidot: kysely ja analyysi; tietolukutaito; ongelmanratkaisu; integroiva oppiminen)
- Opettajaehdokkaat edistävät jokaisen lapsen oppimista ja kehittymistä osallistumalla yhteistyöhön perustuviin oppimisympäristöihin, reflektoivaan itseopiskeluun ja ammatilliseen oppimiseen sekä osallistumalla ammatilliseen yhteisöönsä. (Opintojenväliset taidot: Tiedustelu ja analyysi; Kriittinen ja luova ajattelu; Tietolukutaito; Ongelmanratkaisu; Ryhmätyö; Kansalaistieto ja sitoutuminen; Kulttuurienvälinen tieto; Monimuotoisuus, osallisuus ja tasa-arvo, eettinen päättely; elinikäisen oppimisen perustaidot)
Opetussuunnitelma
Ensimmäisen vuoden syksy
- IDL 190, fuksiseminaari 2
- HIST 152, Yhdysvallat Historia II* 3
- SPED 100, Johdatus henkilöihin, joilla on poikkeustapauksia 3
- ENGL 101, Koostumus I 3
- MATH 103, Matemaattinen päättely* 3
- HLTH 100, Wellness for Life 1
Ensimmäisen vuoden kevät
- Taiteiden ja humanististen tieteiden kurssi 3
- ENGL 201, kokoonpano II 3
- BIOL 101/L, biologinen tutkimus I* 3
- POLS 100, Yhdysvaltain hallitus 3
- EDFN 102, Johdatus koulutukseen 3
Toisen vuoden syksy
- ELED 303, Maa- ja fysiikka ala-asteen opettajille 3
- SPCM 101, Puheen perusteet 3
- GEOG 210, World Regional Geography 3
- EPSY 302, Educational Psychology ja ELED 296, Field Experience 3/1
- MATH 341, Math Concepts for Teachers I 3
Toisen vuoden kevät
- Valinnainen, sivuaine tai hyväksytty kurssi 4
- Taiteiden ja humanististen tieteiden kurssi 3
- Luonnontieteellinen laboratoriokurssi 3
- MATH 342, Math Concepts for Teachers II 3
- EPSY 428, Lasten ja nuorten kehitys 3
Kolmannen vuoden syksy
- INED 411, Etelä-Dakota Indian Studies 3
- ELED 440, K-8 Language Arts Methods 3
- ELED 450, K-8 Lukumenetelmät 3
- ELRN 385, Koulutustekniikka ja etäopetus 3
- ELED 396, kenttäkokemus 1
- Valinnainen, sivuaine tai hyväksytty kurssi 3
Kolmannen vuoden kevät
- EDFN 475, Ihmissuhteet 3
- ARTE 310, K-8 Art Methods 1
- MUS 353 , K-8 Music Methods 1
- PE 330, PK-8 Terveys/Turvallisuus/PE Methods 2
- EDFN 455, Tutkimuspohjainen lukutaidon opetus ja arviointi 3
- MLED 480, keskitason menetelmät 2
- EDFN 472, Koululaki ja opettajien etiikka 2
Neljännen vuoden syksy
- ELED 320, K-8 Science Methods 3
- ELED 330, K-8 Math Methods 3
- ELED 360, K-8 Yhteiskuntatieteiden menetelmät 3
- ELED 395, Practicum (Lukuklinikka) 1
- ELED 496, kenttäkokemus 1
- SPED 441, Osallistavia menetelmiä erilaisille oppijoille 2
- Valinnainen, sivuaine tai hyväksytty kurssi 3
Neljännen vuoden kevät
- EDER 415, koulutusarviointi 2
- EDFN 440, Luokkahuoneen hallinta 2
- ELED 488, K-8 Opiskelijaopetus 8
* Täyttää yleissivistävää koulutusta. Muitakin kurssivaihtoehtoja voi olla tarjolla.
**Täyttää tärkeän vaatimuksen. Muitakin kurssivaihtoehtoja voi olla tarjolla.
***Täyttää yleisen valinnan. Muitakin kurssivaihtoehtoja voi olla tarjolla.
Tämä opintosuunnitelma ei ole virallinen asiakirja.Sijoituspisteistä riippuen kehityskursseja voidaan tarvita.Ratakierrokset voivat muuttua.Vieraile ammatillisen neuvonantajan kanssa vähintään kerran lukukaudessa tarkistaaksesi sopivat kurssivalinnat ja suunnitellaksesi päivitykset.
Uramahdollisuudet
Northernin peruskoulutusohjelma valmistaa sinut vaikuttamaan opetusalalla. Valmistuneet voivat jatkaa uraa ala-asteen opettajina tai paraammattilaisena tai hakea tutkijakouluun.
NSU tarjoaa akateemista neuvontaa koko yliopistokokemuksesi ajan sekä kohdennettua urasuunnittelua.
Internships
Opiskelijat saavat arvokasta käytännön kokemusta toisen vuoden kenttäkokemuksen ja kahden residenssin aikana. NSU:n laajat kenttäkokemukset välittävän yliopiston tiedekunnan valvonnassa valmistavat sinut vaikuttamaan ala-asteen opiskelijoiden elämään.
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
Northern Statesta vuonna 1940 opettajan tutkinnon suorittaneen Millicent Atkinsin anteliaisuuden ansiosta, joka uskoi lasten koulutuksen todelliseen vaikutukseen, voimme tarjota jokaiselle tulevalle perusopetuksen pääaineopiskelijalle vuotuisen stipendin.
Apurahat alkavat 500 dollarista vuodessa ja niitä myönnetään vuosittain enintään neljän vuoden ajan.
Ylimääräisiä School of Education -stipendejä on saatavana tuleville fuksille ja yläluokkalaisille.
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.