
Markkinoinnin BSc
Aberdeen, Yhdysvallat
KESTO
4 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
USD 28 000 / per year *
OPISKELUMUOTO
Etäopiskelu, Kampuksella
* arvioitu vuosi yhteensä kansainvälisille opiskelijoille; USD 17 677 – arviolta vuosittain yhteensä asukkaille
Johdanto
Enää ei riitä mainosten sijoittaminen, lehdistötiedotteiden julkaiseminen ja yrityksen verkkosivujen päivittäminen – yritykset tarvitsevat markkinoinnin asiantuntijoita, ja Northernin verkkomarkkinointiohjelma valmistaa sinut ajankohtaisiin työvoimatarpeisiin.
NSU:n markkinointiohjelmassa, jota tarjotaan verkossa ja kampuksella, saat etua oppimalla pysymään trendien ja teknologian kärjessä; ja miten sosiaalinen media, haku, video ja analytiikka toimivat markkinointimixissä.
NSU-markkinoinnin opiskelijana kehität ja hioat taitojasi ihmisten välisessä viestinnässä, kirjoittamisessa, kriittisessä ajattelussa, analytiikassa, projektinhallinnassa, luovuudessa ja ilmaisussa, neuvotteluissa ja teknologiassa. Opit myös tuotteiden, jakelun, hinnoittelun, myynninedistämistoiminnan ja asiakassuhteiden hallinnan.
Markkinointiohjelmamme tarjoaa erilaisia oppimisympäristöjä perinteisistä luokkahuoneen luennoista käytännönläheisiin, asiakaslähtöisiin markkinointiprojekteihin.
Erikoistumisalueet
Valitse neljästä erikoistumisalueesta:
- Markkinoinnin hallinta yhdistää taiteen ja tieteen asiakkaiden valitsemisesta, hankkimisesta, pitämisestä ja kasvattamisesta luomalla ja tarjoamalla ylivertaista asiakasarvoa.
- Digitaalinen markkinointi keskittyy teknologian integrointiin ja datan käyttöön saadakseen käsityksen asiakkaiden motivaatioista, mieltymyksistä ja käyttäytymisestä.
- Digital Media keskittyy taitoihin, joita tarvitaan luovan digitaalisen sisällön tuottamiseen ja markkinoinnissa, erityisesti sosiaalisen median markkinoinnissa, tarvittavien mukaansatempaavien tekstitysten kirjoittamiseen.
- PR painottaa markkinoinnin keskeistä osaa viestintää sekä markkinatutkimusta ja asiakaspalvelua.
Markkinoinnin pääaine valmistaa erinomaisesti markkinoinnin jatko-opintoja.
Akkreditointi
Markkinoinnin kandidaatti on kauppakorkeakoulujen ja -ohjelmien akkreditointineuvoston akkreditoima.
Ohjelman tulos
- Kerää, analysoi ja kuvaile tärkeimpiä sidosryhmien ostokäyttäytymistä saadaksesi paremman käsityksen sidosryhmistä. (Opintojen välinen taito: Tiedustelu ja analyysi)
- Osoita kykyä syntetisoida olemassa olevia ideoita, kuvia tai asiantuntemusta alkuperäisillä tavoilla ja reagoida mielikuvituksellisella tavalla, jolle on ominaista korkea innovatiivisuus. (Opintojen välinen taito: kriittinen ja luova ajattelu)
- Tunnista, paikanna, arvioi ja käytä ja välitä tiedot tehokkaasti markkinointiongelman tai -mahdollisuuden ratkaisemiseksi. (Opintojen välinen taito: tietolukutaito)
- Suunnittele ja arvioi strategia halutun liiketoiminta-/markkinointitavoitteen saavuttamiseksi. (Opintojen välinen taito: ongelmanratkaisu)
- Tunnista ideoiden ja kokemusten väliset yhteydet syntetisoidaksesi ja siirtääksesi oppimista uusiin ja monimutkaisiin tilanteisiin. (Opintojen väliset taidot: integroiva oppiminen)
Opetussuunnitelma
korostaa
Digitaalisen median erikoistuminen tarjoaa opiskelijoille mahdollisuuden oppia luovan digitaalisen sisällön tuottamiseen tarvittavia taitoja ja kirjoittaa markkinoinnissa, erityisesti sosiaalisen median markkinoinnissa, tarvittavia mukaansatempaavia tekstityksiä.
Valitse kolme:
- ARTD 113 Johdatus digitaaliseen mediaan 3
- ARTD 231 Graafinen suunnittelu I 3
- ARTD 333 Web Design I 3
- ARTD 338 Digital Video Design I 3
- BADM 378 Marketing for E-Commerce 3
Digitaalisen markkinoinnin erikoistuminen tarjoaa opiskelijoille mahdollisuuden ymmärtää paremmin teknologian integrointia ja datan käyttöä saadakseen käsityksen asiakkaiden motivaatioista, mieltymyksistä ja käyttäytymisestä.
- BADM 378 Marketing for E-Commerce 3
- MIS 385 Data Mining 3
- MIS 480 Business Intelligence 3
Markkinoinnin johtamisen erikoistuminen tarjoaa opiskelijoille mahdollisuuden ymmärtää paremmin asiakkaiden valinnan, hankkimisen, säilyttämisen ja kasvattamisen taidetta ja tiedettä luomalla ja tuottamalla ylivertaista asiakasarvoa.
Valitse kolme:
- BADM 378 Marketing for E-Commerce 3
- BADM 379 Logistics 3 BADM
- 404 Voittoa tavoittelematon markkinointi 3
- BADM 432 Customer Relationship Management 3
- BADM 469 -projektinhallinta 3
- BADM 473 Retail Management 3
PR-erikoistuminen tarjoaa opiskelijoille mahdollisuuden ymmärtää paremmin viestintää, joka on keskeinen osa markkinointia sekä markkinatutkimusta ja asiakaspalvelua.
Valitse kolme:
- BADM 378 Marketing for E-Commerce 3
- SPCM 150: Johdatus PR-toimintaan 3
- ENGL 302 Hypertext Writing 3 tai MCOM 210 Basic Newswriting 3
- SPCM 223 Mass Communication 3 tai SPCM 410 Organisational Communication 3
Ensimmäinen vuosi
Syksy
- BADM 102 Ammatillinen kehitys ja suunnittelu 1
- CSC 273 -laskentataulukkotietojen analyysi 3
- SUOMI 101 Koostumus I 3
- IDL 190 ensimmäisen vuoden seminaari 2
- MATH 101/101L Keskitason algebra tai MATH 114 College Algebra 3-4
kevät
- CMST 101 Puheen perusteet 3
- ENGL 201 Kokoonpano II 3
- MATH 114 College Algebra tarvittaessa 3
- Luonnontieteellinen laboratoriokurssi 3-4
- Käyttäytymis-/yhteiskuntatieteiden kurssi 3
Toinen vuosi
Syksy
- ACCT 210 Laskentaperiaatteet I 3
- BADM 244 Business Communications 3-4
- ECON 201 Mikrotalouden periaatteet 3
- Luonnontieteellinen laboratoriokurssi 3
- Taiteiden ja humanististen tieteiden kurssi 3
kevät
- ACCT 211 Laskentaperiaatteet II 3
- MIS 325 Management Information Systems 3
- BADM 220 Business Statistics 3
- BADM 370 -markkinointi 3
- Taiteiden ja humanististen tieteiden kurssi 3
Kolmas vuosi
Syksy
- BADM 310 Business Finance 3
- BADM 350 -yritysten oikeudellinen ympäristö 3
- BADM 403 Integrated Marketing Communications 3
- Käyttäytymis-/yhteiskuntatieteiden kurssi 3
- Matematiikan tai luonnontieteiden lisäkurssi 3
kevät
- BADM 360:n organisaatio ja hallinta 3
- BADM 475 -kuluttajakäyttäytyminen 3
- Markkinoinnin valinnainen kurssi 3
- Yleinen valinnainen tai sivuainekurssi 3
- Yleinen valinnainen tai sivuainekurssi 3
Neljäs vuosi
Syksy
- BADM 457 Business Ethics 3
- BADM 459 Analytics 3
- BADM 476 -markkinointitutkimus 3
- BADM 478 kansainvälinen markkinointi 3
- Markkinoinnin valinnainen kurssi 3
kevät
- BADM 471 Markkinoinnin hallinta 3
- BADM 482 Liiketoimintapolitiikka ja -strategia 3
- Markkinoinnin valinnainen kurssi 3
- Yleinen valinnainen tai sivuainekurssi tai harjoittelu 6
Pääaineliiketoiminnan lopettamisvaatimukset
Northern State University valmistumisvaatimusten lisäksi ylioppilastutkinnon pääaineopintojen tulee:
- Suorita vähintään 30 lukukauden tunnin kurssityötä School of Businessissa osoitteessa Northern State University .Muissa korkeakouluissa ja yliopistoissa suoritettujen kurssitöiden hyväksymisen arvioi dekaani.
- Suorita kauppakorkeakoulun lopetuskoe
Suositellut kaksiosaiset pääaineet : kirjanpito, taide, pankki- ja rahoituspalvelut, rahoitus, saksa, kansainvälinen liiketoiminta, johtaminen, johdon tietojärjestelmät, musiikki, musiikkiteatteri, psykologia, espanja, sosiologia, urheilumarkkinointi ja hallinto.
Ehdotetut alaikäiset : kirjanpito, maatalous (yhdessä SDSU:n kanssa), taide, pankki- ja rahoituspalvelut, kiina, digitaalitaide, taloustiede, yrittäjyysopinnot, saksa, henkilöstöjohtaminen, kansainvälisen liiketoiminnan opinnot, johdon tietojärjestelmät, psykologia, valtiotiede, sosiologia, espanja, urheilujohtaminen, teatteri.
Uramahdollisuudet
NSU valmistaa markkinoinnin tutkinnon suorittaneita kotimaisiin ja kansainvälisiin uraan myynnin, mainonnan, vähittäiskaupan, brändinhallinnan, tuotesuunnittelun, markkinointitutkimuksen ja muiden markkinointiin liittyvien ammateissa voittoa tavoittelevissa ja voittoa tavoittelemattomissa organisaatioissa.
Neuvonantajat ja ohjaajat neuvovat NSU-opiskelijoita mahdollisista urapoluista sekä harjoittelu- ja valmistumisen jälkeisistä työllistymismahdollisuuksista.
Internships
NSU:n kauppakorkeakoulu tukee uravalmiutta harjoitteluilla, jotka antavat sinulle mahdollisuuden soveltaa taitojasi työpaikalla. Opiskelijat ovat työskennelleet useilla liiketoiminnan aloilla, mukaan lukien hallinto, ohjelmointi, pankkitoiminta, markkinointi ja kirjanpito.
The NSU School of Business shares internship opportunities through postings and on-campus presentations and interviews.
Neuvojamme ja ohjaajamme voivat neuvoa sinua mahdollisissa urapoluissa sekä työharjoittelussa ja valmistumisen jälkeen.
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
NSU students pursuing a business administration degree can apply for NSU School of Business scholarships and other scholarships.
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.